روش‌های خرید کسب و کار در کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

 

 

بسیاری افراد تمایل دارند که از طریق سرمایه گذاری و خرید کسب و کار به کانادا مهاجرت کنند. اگر شما از این دسته افراد باشید باید در مورد نحوه راه اندازی یک شرکت یا خرید یک تجارت برای فروش چیزهای زیادی بدانید و جزئیات مربوط به همه مواردی را که باید از بودجه، برنامه ریزی تجاری و بازاریابی گرفته تا فرصت های حق رای دادن در کانادا در نظر بگیرید، کسب کنید.

چه در حال خرید اولین شغل خود هستید یا برای گسترش تجارت فعلی خود اقدام می‌کنید، مهم است که انتخاب مناسبی را انجام دهید. باید در مورد چگونگی ارزیابی و تأمین مالی کسب و کار خود اطلاعات جمع آوری کنید و بدانید در هنگام شروع کار، چه چیزهایی را انتظار داشته باشید.

 

تمامی خدمات مهاجرت کانادا در ویزا 724 با مدیریت خوشنام ترین وکیل و مشاور قانونی مهاجرت کانادا با دانش تیم تخصصی توسعه بیزینس و استارتاپ در کانادا و تجربه بیش از 1000 پرونده موفق توسعه بیزینس و مهاجرت، انجام‌ می شود. بسیار مهم است که بدانید مشاور شما همراه با داشتن مجوزها و دانش کافی در امور مهاجرت، دانش و تجربه توسعه و راه اندازی بیزینس در کانادا دارد. برای مشاهده مجوزهای ما در ایران و کانادا؛ می توانید صفحه درباره ما را مطالعه بفرمایید.

 

برای خرید کسب و کار در کانادا با چه چالش هایی روبرو هستید؟

برای فهمیدن مراحل مربوط به خرید یک شغل، مطالب زیر را بررسی کنید.

 

 آیا باید یک تجارت خریداری کنم؟

  مهمترین مزیت خرید یک تجارت به جای شروع کار از ابتدا، این است که خرید کسب و کار به شما امکان می‌دهد تا از مراحل راه اندازی گران و پر ریسک عبور کنید.

 

 برای مشاهده بیزینس هایی که در کانادا ارزش خرید دارند، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 

خرید یا راه اندازی کسب و کار در کانادا در قالب برنامه های کارآفرینی، ثبت شرکت می تواند منجر به اقامت کانادا شود، همچنین می توانید از طریق برنامه ICT شعبه ای از کسب و کار خود را در کانادا داشته باشید و از این طریق برای اقامت کانادا اقدام کنید (اینکه این کسب و کار در کانادا راه اندازی شده و چه قوانینی را باید رعایت کند همچنین بیزینس پلن برای درآمد زایی آن داشته باشید، بسیار اهمیت دارد؛ که می توانید بر روی تجربه و دانش شرکت توسعه بیزینس ما، حساب کنید)

برای مشاهده چند مثال از بیزینس های فرانچایزی که ارزش خرید بالایی دارند، می توانید صفحه خرید فرانچایز در کانادا را مطالعه بفرمایید.

 

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، خرید کسب و کار در کانادا

 جوانب مثبت و منفی خرید یک تجارت در کانادا

  چه زمانی خرید تجارت یک ایده خوب و کاربردی است؟ آیا ایده های بهتری برای گسترش شرکت موجود خود یا راه اندازی استارتاپ وجود دارد؟ با توجه به سهام، مهم است که اهداف تجاری، تحمل ریسک و فرصت های بازار را قبل از آغاز کسب و کار کاملاً بسننجید. در ادامه به جوانب مثبت و منفی در مورد خرید یک تجارت اشاره شده است.

 

  جوانب مثبت خرید کسب و کار

 

  1. سابقه قبلی: خرید شغل به شما یک پایگاه مشتری، تیم، برنامه کاری و عملیاتی ارائه می‌دهد. نیازی به شروع از ابتدا نیست.
  2. درآمد: بهترین اهداف این نوع کسب و کار احتمالاً فروش و سود محکمی است که از قبل وجود دارد. در حالی که، سرمایه گذاری جدید می تواند مدت زمان زیادی را برای ایجاد درآمد و سودآوری از شما بگیرد و خطر شکست نیز قابل توجه است. بر اساس اطلاعات سازمان نوآوری، علوم و توسعه اقتصادی کانادا، تقریباً نیمی از استارت آپ‌های کانادا بعد از پنج سال هنوز کار می‌کنند.
  3. تأمین مالی: از دارایی‌های شرکتی که خریداری می‌کنید برای کمک به تأمین اعتبار مالی مورد نیاز برای خرید استفاده می‌شود. وام دهندگان کمتر ریسک دادن وام به استارت آپ ها را قبول می‌کنند.
  4. مساعدت فروشنده: صاحبان موجود غالباً با تأمین بودجه فروشنده، برای تأمین مالی خرید و فروش تجاری خود کمک می کنند. علاوه بر اینکه منبع خوبی برای سرمایه بیمار است، سرمایه گذاری فروشنده انگیزه ای را برای مالک سابق فراهم می‌کند تا بتواند به یک انتقال راحت کمک کند.
  5. دانش بازار: خرید کسب و کار می‌تواند استراتژی بسیار خوبی برای ورود به یک صنعت جدید یا موقعیت جغرافیایی که در آن فاقد مخاطب و دانش هستید، باشد.

 

  جوانب منفی خرید کسب و کار در کانادا

 

  1. تناسب پایین: یافتن یک شرکت مناسب برای خرید می تواند دشوار باشد یعنی کاری که مناسب با فرهنگ تجاری موجود و اهداف استراتژیک شما باشد. یک انتخاب ضعیف می تواند باعث شود که این مالکیت تبدیل به یک سوراخ برای از دست دادن زمان، پول و منابع دیگر شما شود.
  2. چالش‌های ادغام: ادغام یک شرکت جدید در عملیات موجود شما می تواند سخت تر و وقت گیرتر از آن چیزی باشد که کارآفرینان فکر می‌کنند. بازپرداخت‌های مورد انتظار اغلب به همان سرعتی که پیش بینی شده تحقق نمی یابد.
  3. تضاد دیدگاه: شاید تحمیل چشم انداز خود به شرکتی که فرهنگ و تاریخ خود را دارد، دشوارتر از این باشد که بخواهید شغلی را که از قبل متعلق به شما بوده گسترش دهید. برخی از کارآفرینان چالش و هیجان را برای شروع یک شرکت کاملاً جدید دوست دارند یا شروع به گسترش اقتصادی می‌کنند که می‌توانند از ابتدا مهر خود را به کار گیرند.
  4. وابستگی به مالک قدیم: تغییر کاربری سنگین می‌تواند پرسنل اصلی را به سمت ترك شرکتت ببرد و مشتری را به سمت بی انگیزگی سوق داده و ارتباط با آنها را مشکل کند. این امر به ویژه می‌تواند در مشاغل بسیار وابسته به دخالت مالک یا کارمندان وجود داشته باشد.

 

این تصمیم ممکن است به فرصت های بازار و رشد وابسته باشد. اگر شرکتهای آینده نگر به دلیل شرایط بازار کم ارزش شوند، خرید کسب و کار یک استراتژی مناسب است. برعکس، اگر ارزیابی ها زیاد باشد، ممکن است شما نیاز به تأمین اعتبار بیشتری داشته باشید، به طور بالقوه بازده های بلند مدت حاصل از کسب را کاهش می‌دهد.

یک تمرین خوب برای کمک به تصمیم گیری بهتر، مقایسه هزینه های کسب و کار موجود در مقایسه با شروع کار مشابه از ابتدا است. این مقایسه باید نه تنها شامل هزینه مالی و بازده پیش بینی شده بلکه شامل هزینه از نظر زمان و توجه شما و تیم شما و اختلال در سایر پروژه های شما نیز باشد.

تصمیم شما هرچه باشد، اگر درک دقیقی از چرایی ادامه کار و چگونگی دستیابی به سرمایه گذاری با اهداف تجاری خود داشته باشید، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت.

 

 چگونه می توان از موج بازنشستگی کارآفرینان در این سال‌ها بهره برد؟

 با وجود بسیاری از کارآفرینان که به سمت بازنشستگی می روند، سالهای آینده زمان مناسبی برای خرید مشاغل در کانادا خواهد بود.

نزدیک به 60٪ صاحبان مشاغل کوچک و متوسط در سنین 50 سال و بالاتر هستند و این بدان معنی است که خیلی ها بزودی شرکت های خود را ترک می کنند.

در حقیقت، طبق نظرسنجی BDC از 2500 کارآفرین در همه صنایع در سال 2017، 41 درصد از کارآفرینان انتظار دارند بدون کسب یک شغل دیگر، از تجارت خود خارج شوند. در این بررسی مشخص شده است که بیش از نیمی از این مشاغل در دسترس خریداران خارجی خواهد بود و سایر به اعضای خانواده واگذار شده یا آسیب دیده اند.

 

سرمایه گذاری در کانادا، خرید بیزینس در کانادا

 

 رونق در کسب و کار احتمالاً منجر به ادغام بیشتر خواهد شد

خبر خوب برای فروشندگان این است که بسیاری از خریداران بالقوه در اطراف آنها وجود دارند. در حقیقت، 19٪ از کارآفرینان گفتند که قصد دارند در پنج سال آینده یک کسب و کار بخرند، برای اینکه یا مشاغل خود را که از قبل در اختیار دارند تکمیل کنند یا از آن به عنوان جایگزینی برای آن کسب و کاری که فروخته‌اند استفاده کنند.

صاحبان شرکتهای بزرگتر نیز حتی به احتمال زیاد تمایل به خرید یک تجارت دارند، به طوری که 44٪ صاحبان شرکت‌هایی که 20 یا بیشتر کارمند دارند به دنبال دست‌یابی به یک کسب و کار جدید هستند.

پیر کلرو، رئیس اقتصاددانان BDC می گوید: "وفور خریداران و فروشندگان باید به رونق خریدها منجر شود." "این خبر بسیار خوبی برای اقتصاد است - ادغام باعث ایجاد مشاغل بزرگتر می‌شود که در کانادا و خارج از کشور موقعیت بهتری دارند."

جای تعجب نیست که این نظرسنجی نشان داد که بیشتر خریداران بالقوه مشتاق رشد شرکت های خود و مایل به ریسک هستند.

از نظر صنعت، بیشترین تعداد کارآفرینانی که می خواهند یک کسب و کار ایجاد کنند، در صنایع معدن و انرژی هستند - جایی که پاسخ دهندگان صاحب مشاغل بزرگتر، حکم‌فرما هستند.

 

خریدن کسب و کار رقیب، انگیزه اصلی خرید

چرا کارآفرینان می خواهند یک تجارت بخرند؟ دلیل شماره 1 که در بررسی BDC مشخص شد، در اختیار گرفتن کسب و کار رقیب بوده همچنین دومین دلیل محبوب آن تمایل به گسترش فعالیت از نظر جغرافیایی بوده است.

این نظرسنجی همچنین حاکی از آن است که کارآفرینان می‌خواهند شغلی بخرند که سودآور باشد اما لزوماً با سرعت بالایی در حال رشد نیست. مشخص شد که 61٪ افراد در مقایسه با 31٪ افراد باقیمانده که به دنبال یک تجارت رو به رشد و سودآور هستند، می‌خواهند یک تجارت پایدار اما سودآور بخرند.

 

ممکن است این سوال برایتان پیش آید که چرا بهتر است یک کسب و کار در کانادا خریداری کرد به جای آنکه یک کسب و‌ کار جدید راه اندازه کرد. در پاسخ به این نکته توجه کنید که کسب و کاری که از قبل وجود داشته باشد مشتریان خود را، هرچند کم دارد. شما می‌توانید سبب افزایش تعداد آن‌ها شوید. از طرف دیگر به دلیل موجود بودن محصول در بازار تا حد زیادی کار جلو رفته است. کارمندانی وجود دارند که به کار مسلط هستند، شبکه تامین و کانال‌های توزیع محصول در دسترس هستند. این‌ها نکات مهمی هستند که نمی‌توان از آن‌ها غافل شد.

 

راه اندازی کسب و کار پس از مهاجرت

 

یک کسب و کار در کانادا برای خرید کجا اعلام می‌شود

اصولا کسب و کارهایی که برای خرید هستند در املاک تجاری، کارگزاری ها ثبت شده و به صورت چاپی و آنلاین تبلیغ می‌شوند. با این‌حال شما می‌توانید پس از مهاجرت، از شبکه های شخصی نیز برای جستجوی خود استفاده کنید.

 

راه های تامین مالی خرید یک کسب ‌و کار

ممکن است راه های زیادی برای تامین مالی کسب و کار در کانادا پیش روی شما باشد اما ما در ادامه بهترین ها را به شما معرفی می‌کنیم.

اولین راه استفاده از پول نقدی است که به همراه دارید. این راه سریع‌ترین راه برای تامین منابع مالی است. از آنجایی که ممکن است پول نقد کافی در اختیار نداشته باشید راه‌های دیگر را به اختصار خواهیم گفت.

ممکن است برخی فروشندگان کسب و کار در کانادا مقداری پول را به عنوان وام به خریدار اعطا کنند. در این صورت ابتدا مطمئن شوید نیت فروشنده از این کار چیست؟ ممکن است برای رها شدن از کسب و کار خود به دنبال فروش سریع باشد و یا ممکن است به تجارت خود اطمینان دارد و بنا به دلایل شخصی به دنبال فروش کسب و کار باشد!

 

راه اندازی کسب و کار در کانادا

 

گزینه دیگر استفاده از وام بانکی است که بسیار مرسوم است. خوب است بدانید بانک‌های کانادا علاقه چندانی به ارائه چنین وام‌هایی ندارند. با این حال شرایطی را برای کمک به مشاغل کوچک در نظر دارند.

 

کلام پایانی

ممکن است کسب و کاری که قصد خرید دارید عملکرد ضعیفی داشته باشد. شما باید در ابتدا تمام نکات مثبت و منفی آن را به دست آورید و تلاش کنید تا آنچه را برای تغییر اوضاع نیاز دارید تهیه کنید.

 

مطالب پیشنهادی:

> اقامت سرمایه گذاری کانادا

مقایسه هزینه های زندگی در کانادا

> اقامت دائم کانادا

وکیل مهاجرت کانادا

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما

 

سوالات متداول


خرید کسب و کار چگونه موجب دریافت اقامت کانادا می شود؟

خرید یک کسب و کار آماده در کانادا میتواند در برنامه های IMP ,ICT ,Owner Operator و کارآفرینی های استانی میتواند منجر به دریافت اقامت کانادا شود. البته انتخاب درست آن با توجه به شرایطی که دارید بسیار مهم است.

چه کسب و کارهایی در کانادا سود آور است؟

هیچ محدودیتی برای سود آوری یک کسب و کار در کانادا وجود ندارد اما باید به صورت تخصصی بررسی شود که یک کسب و کار در لوکیشن انتخابی آیا پتانسیل پیشرفت دارد؟ یا رقبای شما اجازه فعالیت به شما برای دریافت سود آوری از بازار همان استان را می دهند؟ آیا کسب و کار شما در سالهای آینده پتانسیل پیشرفت دارد؟ آیا میتوانید برنامه دقیقی برای بازاریابی و تبلیغات کسب و کار خود داشته باشید؟


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


مهدی مظاهری :

با سلام ، آیا شما کسب و کار آماده و در حال فعالیت دارین که معرفی کنید؟یا شرکتی در کانادا که سهام بفروشن.

با درود 

با خرید سهام نمیتوانید ویزا دریافت کنید؛ اگر شرایطش را داشته باشید می توانید در بیزینس شریک شوید. بیزینس های آماده بسیار است اما باید بررسی شود که ارزش خرید دارند یا خیر. برای راهنمایی بیشتر می توانید با دفاتر در تماس باشید.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.