راه اندازی فروشگاه لباس در دبی

برای راه اندازی یا خرید یک بیزینس در دبی، به ثبت شرکت در دبی نیاز دارید؛ ویزا724 با بهترین کیفیت و با مناسب ترین نرخ خدمات ثبت شرکت و راه اندازی شرکت به شما را ارائه می دهد. برای آشنایی با چگونگی ثبت شرکت به لینک > ثبت شرکت دبی مراجعه کنید.

چگونه یک فروشگاه لباس را در شهر دبی راه اندازی کنیم؟

راه اندازی فروشگاه لباس در دبی نیازمند دریافت برخی مجوزهای تجاری خواهد بود. در ادامه شما را با مراحل ثبت یک فروشگاه لباس در دبی آشنا می‌کنیم.

• تهیه طرح کسب‌وکار تجاری در حوزه فروش لباس: اولین گام برای راه اندازی فروشگاه لباس در دبی تهیه طرح کسب‌وکار فروش لباس در این شهر است. برای این کار باید سندی آماده کنید که چشم‌انداز، اهداف، بودجه، استراتژی‌های بازاریابی و سایر جنبه‌های راه‌اندازی فروشگاه لباس را برای شما مشخص کند. 

• یک منطقه مناسب برای فروشگاه لباس در دبی تعیین کنید: گام بعدی برای راه اندازی فروشگاه لباس در دبی انتخاب محلی مناسب برای راه‌اندازی این فروشگاه است. در شهر دبی شما قادر هستید تا فروشگاهتان را در منطقه شهری اصلی دبی و یا مناطق آزاد این شهر تأسیس نمایید. 

• دریافت مجوز تجاری: گام بعدی در راه اندازی فروشگاه لباس در دبی دریافت مجوز تجاری از توسعه اقتصادی دبی یا مناطق آزاد این شهر است. همچنین هزینه‌ای برای اعطای این مجوز از شما دریافت خواهد شد که این هزینه می‌تواند تا 15 هزار درهم باشد.

• ثبت شرکت در دبی: پس از دریافت مجوز فعالیت تجاری در حوزه فروش لباس در دبی، شما باید شرکتی را برای راه اندازی فروشگاه لباس در دبی تأسیس کنید. برای این کار باید به اتاق بازرگانی و صنعت دبی DCCI و یا منطقه آزاد مراجعه کرده و شرکت خود را به ثبت برسانید.

• راه اندازی فروشگاه لباس در دبی: پس از تأمین تمامی مجوزهای لازم و تأمین لباس از تأمین‌کنندگان معتبر شما قادر خواهید بود تا فروشگاه خود را در راه اندازی کنید.

برای آشنایی با مشاغل موفق ایرانی در دبی به لینک > مشاغل موفق ایرانی در دبی مراجعه کنید.

خرید لباس در دبی

هزینه اجاره محلی برای راه‌ اندازی فروشگاه لباس در دبی

درصورتی‌که به راه اندازی فروشگاه لباس در دبی تمایل داشته باشید، بهتر است تا محلی مناسب را برای این کار انتخاب کنید. برخی از مکان‌های محبوب برای افتتاح یک فروشگاه لباس در دبی شامل مراکز خرید گران‌ قیمت دبی مانند دبی مال، مرکز خرید امارات، سیتی واک و همچنین مناطق بوتیک مانند جمیرا (Jumeirah) و القوز می‌باشند. این مناطق هم محلی‌ها و هم گردشگران را جذب می‌کنند و بازدید بالایی را برای مشاغل خرده‌فروشی ارائه می‌دهند. علاوه بر این، مناطقی مانند دبی مارینا و مرکز شهر دبی نیز حضور قوی در خرده‌فروشی دارند و می‌توانند گزینه‌های خوبی برای راه اندازی فروشگاه لباس در دبی باشند. 

طبق برخی منابع، متوسط هزینه اجاره برای راه اندازی فروشگاه لباس در دبی حدود 1500 درهم در هر مترمربع در سال است. این بدان معناست که اگر می‌خواهید یک فضای 100 مترمربعی برای فروشگاه خود اجاره کنید، باید سالانه حدود 150000 درهم یا ماهانه 12500 درهم را در نظر داشته باشید.

برای آشنایی با شرایط راه اندازی کسب و کار در دبی به لینک> کسب و کار در دبی مراجعه نمایید.

هزینه خرید تجهیزات برای فروشگاه لباس در دبی

هزینه خرید تجهیزات فروشگاه پوشاک در دبی نیز ممکن است بسته به نوع، کیفیت، کمیت و منبع تجهیزات متفاوت باشد. بااین‌حال، بر اساس برخی تخمین‌ها، هزینه خرید تجهیزات برای راه اندازی فروشگاه لباس در دبی ممکن است از 10000 درهم تا 20000 درهم باشد.

حقوق کارکنان فروشگاه لباس در دبی

حقوق کارمندان فروشگاه لباس در دبی ممکن است به موقعیت، تجربه، صلاحیت و عملکرد کارمند و همچنین اندازه، شهرت و سودآوری فروشگاه بستگی داشته باشد. بااین‌حال، طبق برخی منابع، متوسط حقوق یک کارمند فروشگاه لباس در دبی حدود 5000 درهم در ماه است. در اینجا چند نمونه از حقوق کارمندان فروشگاه لباس در دبی بر اساس موقعیت آنها آورده شده است:

• مدیر فروشگاه: 5123 درهم در ماه

• مدیر فروش: 3156 درهم در ماه

• صندوقدار: 2000 درهم در ماه

• خیاط: 2500 درهم در ماه

• طراح مد: 7000 درهم در ماه

افتتاح فروشگاه لباس در دبی

میزان درآمد شما پس از راه اندازی فروشگاه لباس در دبی چقدر خواهد بود؟

میزان درآمدی که پس از راه اندازی فروشگاه لباس در دبی به دست می‌آورید به عوامل مختلفی بستگی دارد. بااین‌حال، طبق برخی منابع، میانگین حاشیه سود برای یک فروشگاه پوشاک در دبی حدود 20 درصد است. این بدان معناست که اگر فروشگاه شما 100000 درهم در ماه درآمد داشته باشد، پس از کسر تمام هزینه‌ها و مالیات‌ها، ماهیانه 20000 درهم سود خواهید داشت.

برای آشنایی و مقایسه روش‌های مهاجرت به دبی به لینک > روش های مهاجرت به دبی مراجعه نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله از ویزا 724، شما را با شرایط راه اندازی فروشگاه لباس در دبی و هزینه‌ها و تمام جزئیات آن آشنا کردیم. در پایان، در صورتی که برای شروع یا انتقال کسب و کار خود به دبی نیاز به راهنمایی‌های بیشتری دارید، کارشناسان ویزا 724 می‌توانند به شما در این راه کمک کنند.

سوالات متداول

دبی یک مرکز جهانی است که بازار بزرگ و متنوعی را برای صاحبان فروشگاه‌های لباس ارائه می‌دهد. دبی دارای جمعیت بالایی از مهاجران، گردشگران و افراد محلی است که به سبک‌ها و گرایش‌های مختلف لباس علاقه دارند.

راه اندازی فروشگاه لباس در دبی نیز با چالش‌هایی همراه است که باید بر آن‌ها غلبه کنید. دبی بازار رقابتی و اشباع شده‌ای دارد و بسیاری از فروشگاه‌های لباس موجود و جدید در رقابت برای جلب مشتری هستند. دبی همچنین هزینه‌های زندگی بالایی دارد؛ به این معنی که شما باید سرمایه و بودجه کافی برای پوشش هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های خود داشته باشید.

درخواست مشاوره رایگان

5 + 7 =

نظرات و سوالات شما

۰ دیدگاه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *