تأثیر مسلط بودن به زبان فرانسوی در دریافت اقامت کبک


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

  

تأثیر مسلط بودن به زبان فرانسوی در اخذ اقامت کبک

 

https://visa724.com/uploads/6d3e69530dfd97e0de1b770f9edeeb86.jpg

 

استان «کبک» (Québec) یکی از بزرگترین استانهای کانادا است. این استان دومین شهر بزرگ کشور یعنی مونترال را در خود جای داده است. به همین دلیل است که این استان سالانه تعداد زیادی از مهاجران را به خود جذب می کند. اما Québec یک استان بسیار منحصر به فرد هم هست، کبک تنها استان در کاناداست که در آن زبان فرانسوی، زبان رسمی است. مردم کبک به میزان زیادی به زبان و میراث فرانسوی خود افتخار می‌کنند. جالب است بدانید دولت قوانین سخت گیرانه ای را برای حفاظت از میراث زبان فرانسه کبک وضع کرده است. از این رو، بسیاری از مهاجران فکر می کنند که دانستن زبان فرانسوی برای مهاجرت به استان الزامی است. این گفته لزوما صحت ندارد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

برای مشاهده دیگر ویدئوهای مهاجرت به کانادا، با کلیک برروی لینک زیر، صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید

instagram.com/visa724com

 

 

درست است که داشتن مهارت های زبان فرانسوی قطعا مهاجرت به Quebec را آسان تر می کند، اما بدون داشتن تسلط به زبان فرانسه هم می توانید واجد شرایط مهاجرت به Quebec باشید.

 

https://visa724.com/uploads/643842b633ec09998253aedf3d5229dc.jpg

 

برنامه های مهاجرتی کبک

استان کبک چندین برنامه مهاجرتی منحصر به فرد دارد که طی آن ها می توانید به صورت کاری یا سرمایه گذاری به راحتی به کانادا مهاجرت کنید. بعضی از این برنامه ها داشتن مهارت زبان فرانسه را به عنوان یک الزام در خود ندارند.

 

برنامه نیروی متخصص کبک یا به عبارتی (Québec Skilled Worker Program (QSW برای افرادی که دارای تجربه کار حرفه ای هستند، بسیار کاربردی است. این برنامه متقاضیان را براساس سیستم امتیازبندی انتخاب می کند. در این برنامه، مهارت های زبان فرانسوی جایی ندارد. با این حال، داشتن توانایی صحبت کردن به زبان فرانسوی به شما کمک می کند امتیاز های ارزشمندی کسب کنید و شانس خود را برای انتخاب شدن افزایش دهید.

 

https://visa724.com/uploads/0048ad47d33288c4693afbea617a3de2.jpg

 

همچنین استان کبک چندین برنامه مهاجرتی دارد که بر اساس تجارت و سرمایه گذاری تعیین شده اند. این برنامه ها برای این به وجود آمده اند که مهاجران بالقوه را تشویق به شروع کسب و کار، خرید یا سرمایه گذاری در کانادا کنند و از این طریق سرمایه خارجی را به کبک جذب کنند. البته بسیاری از این برنامه ها در حال حاضر لغو شده اند اما امکان این که در آینده دوباره فعال شوند بسیار زیاد است. زمانی که این سری از برنامه ها فعال بودند، در آن ها نیازی به تسلط به زبان فرانسه نبود.

 

یکی دیگر از برنامه های مهاجرتی محبوب کبک، برنامه تجربه کبک یا (Québec Experience (PEQاست . این برنامه به فارغ التحصیلان برنامه‌ها یا رشته های آموزشی خاص در کبک اجازه می دهد تا برای اقامت دائم درخواست کنند.

نکته مهم این است که کبک تنها استانی در کانادا که بعد از فارغ تحصیلی در دوره ی آموزی بدون داشتن سابقه کار کانادا میتوانید درخواست اقامت دائم داشته باشید.

کارگران یا کارکنان خارجی موقت هم می توانند از طریق برنامه مهاجرتی PEQ برای اقامت دائم درخواست دهند. البته تحت این برنامه باید تا حدی به زبان فرانسه مسلط باشید. بر طبق این برنامه، برای این که برای اقامت دائم در کانادا واجد شرایط حساب شوید، باید حداقل از سطح پیشرفته زبان فرانسه (Advanced Intermediate)‌ برخوردار باشید. خبر خوب این است که خوشبختانه، در طول تحصیل یا کار در کبک، دوره های زیادی برای بهبود فرانسوی شما وجود دارد!

 توجه داشته باشید که اگر یکی از اعضای خانواده بتواند ویزای تحصیلی کانادا دریافت کند، همسر فرد متقاضی ویزای کار فول تایم دریافت کرده و فرزند او نیز میتواند از تحصیل رایگان در مدارس سطح بالای کانادا بهره مند شود.

آیا واقعاً یادگیری زبان فرانسه برای مهاجرت به کبک مهم است؟

همانطور که در بالا گفتیم، اکثر مردم کبک، به زبان و فرهنگ فرانسوی خود افتخار می کنند. بیشتر مردم این ایالت به زبان فرانسوی روان صحبت می کنند. علاوه بر این، تقریبا تمام تابلوهای راهنما و فروشگاه ها در این استان فقط به فرانسه نوشته می شوند. و زمانی که بخواهید در کبک مشغول به کار شوید به یادگیری زبان فرانسه نیاز پیدا خواهید کرد.

بنابراین، دانستن حداقل سطح کمی از زبان فرانسوی می تواند یک امتیاز بزرگ برای زندگی شما در ایالت کبک باشد. در پایان باید بگوییم برای مهاجرت موفقیت آمیز به کبک دانستن زبان فرانسه لازم نیست اما یادگیری این زبان شیرین هم خالی از لطف نیست!

 

https://visa724.com/uploads/7c4d469ac1d8df11d91eb59cb1968653.jpg

 

مدرک زبان فرانسه برای مهاجرت و دریافت اقامت کبک

 

اقامت شهر کبک

 

برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت باید بتوانید مهارت و تسلط خود را در زبان فرانسه در آزمون  TEF نشان دهید. این آزمون با بررسی 4 مهارت اصلی شما، یعنی مکالمه، نوشتاری، خواندن و شنیداری کمک می‌کند تا در دریافت اقامت گام موثری بردارید.

این آزمون دارای 5 نوع متفاوت است که به نوع درخواستتان برای اقامت کبک بستگی دارد.

  • آزمون  TEF  آکادمیک
  • آزمون  TEF  پذیرش شهروندی فرانسه
  • آزمون  TEF  دریافت کارت اقامت فرانسه
  • آزمون  TEF  دریافت اقامت کانادا
  • آزمون  TEF  دریافت اقامت کبک

برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت کبک پیشنهاد می‌کنیم یادگیری زبان فرانسه را به طور جدی پیگیری کنید. خوب است بدانید اگر همراه شما نیز در این آزمون شرکت کند و امتیاز بالایی کسب کند، در نهایت در امتیاز شما نیز تاثیرگذار است. این نکته را نیز در نظر داشته باشید اگر همراه شما امتیاز بالاتری کسب کرد می‌توانید او را متقاضی اصلی درخواست اقامت کنید.

 

درباره آزمون TCF چه می‌دانید       

 

دریافت اقامت کانادا

 

آزمون دیگری که مختص اقامت کبک است، آزمون  TCF است. به خاطر داشته باشید این آزمون هر ماه برگزار می‌شود و در صورت قبولی تنها دو سال فرصت دارید تا اقامت خود را بگیرید. پس از دو سال مدرک آزمون منقضی خواهد شد.

به خاطر بسپارید در صورتی که به زبان فرانسه مسلط باشید می‌توانید فرصت‌های شغلی بیشتری را در هنگام مهاجرت به کانادا به خصوص در کبک داشته باشید. کشور کانادا به دلیل دو زبانه بودن، این موقعیت استثنائی را برایتان فراهم خواهد کرد.

علاوه بر شهر کبک، شهر نیوبرانزویک به دلیل همسایگی با کبک، گروهی از مردم به زبان فرانسه صحبت می‌کنند. این شهر از دیگر شهرهای مونترال است که نزدیک به 70 درصد مردم به زبان فرانسه صحبت می‌کنند.

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


ارهام :

ایا با ویزای اپن ورک پرمیت میتوان در کلاسهای رایگان فرانسه در ایالت کبک کانادا شرکت کرد سپاس از شما

اگر بتوانید‌ تاییدیه کبک را دریافت کنید، بله

محمد جلالی عزیزپور :

سلام وقت بخیر من مدرک دانشگاهی فوق لیسانس مهندسی جوش دارم همسرم کارشناسی زبان و ادبیات فرانسه داره اگر برای بورسیه تحصیلی همسرم بخوایم برا کبک اقدام کنیم چه چیزهایی نیاز هست مدرک دانشگاهی فرانسه همسرم رو به عتوان مدرک زبان قبول میکنن ؟

با درود

باید بتوانید از یک استاد در دانشگاه تاییده بورسیه دریافت کنید

sabaghp :

سلام من کارشناسی حقوق دارم 22 سالمه معدلم خوب نیست زیاد اما به زبان انگلیسی مسلطم و زبان فرانسه این باعث میشه شانسم توی گرفتن بورسیه زیاد بشه؟

با درود 

دریافت بورسیه به خیلی عوامل دیگه بستگی داره که میتونه یکی از اونها دانش زبان باشه

Arash Abbasi :

من دارای مدرک دکترا از مونترال هستم، یه جاب آفر هم دارم، بدون دانش زبان فرانسه امکان گرفتن اقامت دائم هست؟ در حال حاظر میتونم برای 3 سال ویزای کار کانادا اقدام کنم. فعلا در کشور انگلستان مشغول به کار هستم.

در شروع کار بدون مدرک زبان فرانسه امکان این را دارید که بتوانید ویزای کار دریافت کنید و برای دریافت اقامت دائم از طریق کبک می توانید مدرک زبان فرانسه ارائه دهید

غلامرضا وحیدهاشمی :

سلام .من 44 سالمه مهندس برق کنترل هستم سابقه کار خوبی دارم.می خوام به کانادا کبک مهاجرت کنم.کدوم روش مهاجرتی برام مناسبه؟من تازه دارم زبان فرانسوی یاد میگیرم. متشکرم

اطلاعات بسیار کمی را عنوان کرده اید، بهتر است برای بررسی شرایط به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه بفرمایید

NEGAR :

سلام من 26 سالمه و میتونم آیلتس 6 بگیرم لیسانس حسابداری دارم میخواستم بدونم اگر بخوام بصورت کاری اقدام کنم به کانادا آیا با گرفتن زبان فرانسه راهی هست ؟ و چه سطحی از زبان فرانسه مورد نیاز هست ؟

بله ممکن است اما موضوع مهم پیدا کردن کارفرمایی ست که تمایل به دادن جاب آفر به شما باشد، سیستم حسابداری در کانادا بسیار متفاوت است

Moein Karimi :

با سلام من اگر مدرک زبان فرانسوی از کالج های فرانسه داشته باشم آیا میتوانم در کانادا در مقطع لیسانس رایگان تحصیل بکنم یا اگر نه شانس گرفتن فاند را دارم یا خیر؟

شانس فاند در مقطع لیسانس بسیار ضعیف است

ارسطو :

با سلام بنده کارشناس ارشد حقوق بین الملل هستم و به تازگی شروع به یادگیری زبان فرانسه نموده ام امکانش هست ویزای تحصیلی همراه با فاند در مقطع پی اچ دی در رشته حقوق بین الملل عمومی در فرانسه را دریافت کنم؟ ممنون میشم اگر

اگر بتوانید از یک استاد کانادایی تاییده فاند دریافت کنید، بله ممکن است.

پگاه رخفرور :

سلام من‌ یک پوزیشن پستداک در مونترال کانادا گرفته ام‌. هدفم گرفتن اقامت دایم کانادا هست. ایا با این پوزیشن امکان گرفتن اقامت فراهم میشود. با توجه به اینکه من زبان فرانسوی نمیدونم. ممنون

بعد از فارق التحصیلی و کسب امتیازات لازمه میتوانید برای اقامت دائم کانادا اقدام نمایید

مهشید سلطان زادی :

سلام وقتتون بخیر.می خواستم بپرسم آیا اگه در کنکور پسرم زبان فرانسه پذیرفته بشه میشه با مدرک لیسانس فرانسه اقدام به مهاجرت کرد؟بدون امتحان و قبولی تف؟

اگر امتیازات کافی در سیستم امتیاز بندی اقامت دائم کانادا کسب کنید، بله

Eli :

سلام خسته نباشید ...من دختر 21 سالمه افغان ساکن ایران هستم...چطور میتونم با کمترین هزینه به کانادا مهاجرت کنم؟یا اگه کلاسای خصوصی گرافیک و طراحی رو بگیرم آیا شانس بهتری برای مهاجرت خواهم داشت؟دانشگاه نرفتم

برای بورسیه تحصیلی یا اکسپرس اینتری کانادا تلاش کنید

alireza :

با سلام با وجود تسلط بر زبان انگلیسی برای گرفتن مدرک لیسانس نیاز به مدرکی فرانسوی هست؟

خیر

Pori :

اگر زبان فرانسوی بلد باشم چگونه می توانم به کبک مهاجرت کنم؟ راحتترین راه مهاجرت چیه ؟

مهاجرت راحت نیست

سید میثم معبودی :

سلام من دارای مدرک دیپلم کامپیوتر هستم سنم هم 33 هست مجردم .. زبان فرانسه که اصلا بلد نیستم اما انگلیسی میتونم گلیممو از آب بکشم اما مدرکشو ندارم ! میتونم تو برنامه مهاجرتی PEQ شرکت کنم ؟ از کالج کبک یا اینکه 1 سال در فرانسه باشم و مدرک b2 بگیرم میتونم به کبک برم ! ممنون میشم راهنماییم کنید

گلیم از آب بیرون کشیدن دردی را دوا نمی کند، بر روی مدرک زبان خود تمرکز کنید که شانس دریافت ویزای تحصیلی را بالا ببرید

Ghazal :

سلام وقتتون بخیر من دانشجوی رشته مترجمی زبان فرانسه هستم میخواستم بدونم اگر معدل خوبی داشته باشم میتونم برای فوق همین رشته به کبک مهاجرت کنم؟

اگر به دنبال دریافت فاند هستید ، بله معدل تاثیر گذار است

Nafiseh mohammadi :

باسلام و عرض ادب میخواستم بپرسم با مدرک زبان فرانسه و دیپلم ریاضی با معدل 17/94 کتبی و 19/63 کل و سن 22 سال میتونم به فرانسه یا کانادا مهاجرت کنم؟

بجز دانش زبان، باید دیگر شرایط شما مورد بررسی قرار گیرد، لطفا فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید

اریا :

سلام و خسته نباشید؛امسال در مقطع کارشناسی در رشته زبان های خارجه شرکت کردم و با توجه به ارزیابی های حال توانایی تحصیل در رشته زبان های خارجه به جز فرانسه و المان رو دارم سوالی که برای من خیلی مهم شده؛برای مهاجرت کشورهایی هستند که با یادگیری زبانشون به فرد ویزای مهاجرت با شرایط مناسب بدن؛یا اصلا یادگیری زبان یک کشور برای کشور مقصد ارزش داره؟

این مطلب مربوط به کبک کاناداست، و دانشگاههای کانادا از سطح علمی بسیار بالایی برخودار هستند، همچنین شانس دریافت اقامت دائم پس از فارغ التحصیلی در کانادا بسیار بالاست

محمد اقانژاد :

سلام خسته نباشین من 22 سال سن دارم مدرک کارشناسیم معماری هست با معدل 18.5 مدرک زبان فرانسه سطح B2 دارم میخواستم و مدرک زبان انگلیسی ندارم میخواستم ببینم مهاجرت به کانادا رو با شرایط من توصیه میکنید یا نه و هم راهنمایی کنید ممنون

مهاجرت یک موضوع کاملا شخصی ست و خود شما باید تصمیم بگیرید که آیا مهاجرت کنید یا نه، اما تسط به زبان فرانسه در بسیاری از استانهای کانادا به شما کمک خواهد کرد

زهرا :

با سلام و عرض ادب من 33 سالم و لیسانس گرافیک دارم و برای ویزای دانشجویی کانادا می خواستم اقدام کنم، می خواستم بدونم اگر از این طریق اقدام کنم می تونم بعد از ورود و گذراندن دوره های 8 ماهه زبان فرانسه که توضیح دادین ، وارد بازار کار یا تبدیل ویزا تحصیلی به ویزای کار شوم ، قصد ادامه تحصیل ندارم ، و تمایل به کار کردن دارم ، ممنون میشم راهنمایی کنید.

مشاوره ویزا و مهاجرت

با سلام و احترام 

در صورت گذراندن دوره های تحصیلی در کانادا شانس دریافت ویزای کار واقامت دائم بسیار زیاد است. البته شما اگر سابقه کاری مرتبط با گرافیک را دارید میتوانید از طریق برنامه مهاجرتی خود اشتغالی کانادا نیز اقدام به مهاجرت نمایید.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.