ویزای کار انگلیس یا اسکیل ورکر

قیمت : طبق درخواست

رزرو وقت مشاوره

ویزای کار انگلیس یا اسکیل ورکر


نوع ویزا : ویزای کار، اسکیل ورکر

کشور : انگلیس

هشدار ها : لطفا از سپردن مدارک شناسایی خود به افراد ناشناس و نامعتبر جدا خودداری نمایید

مدارک :

در حال حاضر فعالیتی در خصوص کاریابی کشور انگلستان نداریم. لطفا سوال نفرمایید.

مدارک ذیل به صورت کلی عنوان می شود (ارائه تمامی آنها اجباری نیست).

ارائه مدارک دیگر، افزون بر مدارک زیر به نوع درخواست بستگی دارد.

مدرک شناسایی : پاسپورت خود و همراهان و2 قطعه عکس جدید 3٫5*4٫5 زمینه سفید و هر یک از همراهان – نام و تاریخ تولد هر فرد باید پشت عکس نوشته شود.

مدارک تحصیلی مرتبط با رشته پرستاری

مدرک زبان.

مدارک مالی که شما را طی مدت اقامتتان در کانادا ساپورت کند.

ارائه مدارک تمکن مالی.

در برخی موارد ممکن است افسر ویزا از شما مدارک معاینه پزشکی بخواهد که ممکن است بیش از 3 ماه به پروسه پرونده شما اضافه کند.

گواهی عدم سوء پیشینه برای شما و اعضای خانواده ای که بالای 18 سال دارند الزامی است.

توضیحات در خصوص تمکن مالی:

لطفا توجه داشته باشید که ارائه اسناد ملکی، تجاری، سهامی، پرینت حساب بانکی والدین ممکن است که شانس دریافت ویزا را افزایش دهد اما با این اسناد شما نمیتوانید شهریه و هزینه های زندگی خود را در کانادا پرداخت کنید. بنابراین این موارد شامل تمکن مالی نخواهد بود

قبل از اقدام به تهیه مدارک برای درخواست ویزای کار انگلیس، با متخصصان ما مشورت فرمایید.

توضیحات :

این نوع از ویزای کار فقط مربوط به اعزام نیروی کار پرستار به انگلستان می باشد.

برای دریافت ویزای کار انگلیس باید دوره‌ای آموزشی را در انگلستان طی فرمایید و تمکن مالی مورد نیاز برای پرداخت این دوره را ارائه دهید، همچنین داشتن مدرک زبان حداقل آیلتس 7.5 الزامیست(داشتن مدرک الزامیست، صرفا مهارت در مکالمه زبان انگلیسی ملاک نمی باشد) . همچنین باید حداقل دارای 5 سال سابقه کار مرتبط همراه با بیمه باشید.

 

2. فرصت شغلی برای قصاب :

شرایط:

ظرفیت 7 نفر.

تمکن مالی حداقل 40 هزار دلار کانادا.

حداقل سابقه کاری 3 ساله

مهارت در زبان انگلیسی متوسط

حقوق دریافتی: بیش از 2500 دلار

مدت قرارداد: 2 ساله

مدت زمان انجام پروسه: 6 تا 14 ماه

قبولی در دو مصاحبه: حضوری ایران، آنلاین کانادا.

 

اگر قصاب هستید و شرایط فوق را دارید در اولین فرصت با ما در تماس باشید یا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

اگر هم شغل دیگری دارید نگران نباشید، صفحه  اینستاگرام  ما را دنبال کنید و منتظر فرصتهای شغلی دیگر باشید، و به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید، که بصورت اختصاصی شما را در پرتابل کاریابی موسسه ثبت نام کنیم.

 

لطفا توجه داشته باشید اسناد ملکی، سهام سند خودرو، پرینت حساب پدر جزو تمکن مالی محسوب نمیگردد، چون با سند ملک نمیتوانید شهریه دوره آموزشی را پرداخت نمایید.

1. دوره آموزشی و اخذ مدرک تحصیلی در انگلیس برگزار خواهد شد که پس اخذ مدرک در بدو ورود به انگلستان در مراکز درمانی استخدام میشوید.

2. مدت زمان دوره حدود 6 ماه خواهد بود.

3. هزینه اسکان و ... در طول مدت این 3 ماه در انگلستان ماهیانه حدود 1000 پوند خواهد بود.

4. درآمد ماهیانه این رشته در حالت معمولی بصورت ماهانه حدود 5500 پوند خواهد بود که با گذشت هر سال به صورت تصاعدی و پلکانی می باشد.

5. تحصیل رایگان برای فرزندان در انگلستان پس از دریافت اقامت.

6. بیمه درمانی رایگان برای فرد متقاضی و اعضای خانواده.

7. اخذ اقامت دائم در پایان سال پنجم.

8. اخذ پاسپورت یا تابعیت انگلستان در پایان سال ششم اقامت.

در حال حاضر هیچگونه فعالیتی در خصوص کاریابی در انگلستان نداریم. این صفحه جهت اطلاع رسانی نگارش شده است.

 

 همراهان گرامی، برای بهره مندی از مشاوره و ارزیابی تخصصی مشاوران ما، اقدام به تکمیل  فرمهای ارزیابی رایگان نمایید و یا می‌توانید سوالات خود را در قسمت مشاوره رایگان مطرح فرمایید. یا اگر قصد جدی برای مهاجرت یا دریافت ویزا دارید می‌توانید به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید تا از مشاوره وکیل رسمی مهاجرت بهره مند شوید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه درباره ما و مطالعه آن، اطلاعات تماس دفاتر ما را دریافت نموده و از اعتبار و تجربه موسسه اطمینان حاصل نمایید.

 

مطالب پیشنهادی:

استارتاپ ویزای کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

مهاجرت از طریق خود اشتغالی کانادا

ویزای کار پرستاری کانادا یا مهاجرت پرستاران به کانادا

مهاجرت از طریق PEQ کانادا

ویزای کانادا بدون شینگن

ویزای دانش آموزی کانادا

ویزا و اقامت سرمایه گذاری کانادا

مقایسه هزینه های زندگی در کانادا

مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری کانادا

درباره ویزای کانادا همه چیز بدانید

درباره تحصیل در کانادا همه چیز بدانید

ویزای اقامت دائم کانادا

مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت

ویزای شینگن آلمان

ویزا و اقامت سرمایه گذاری انگلیس

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا ، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما

اطلاعات تکمیلی

قیمت

طبق درخواست

مدت اقامت

طبق درخواست

مدت اعتبار

طبق درخواست

مدت اخذ ویزا

4 ماه


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


Amir Jamshidi :

سلام درخواست بررسی رزومه اینجانب دارم بابت مهاجرت به کانادا. در صورت بررسی رزومه متشکر هستم اگر پیشنهاد مهاجرت بهتری به کشورهای المان سوئد انگلیس و فنلاند وجود دارد به بنده اعلام بفرمایید

مشاور مهاجرت و ویزا:

فرمهای ارزیابی رایگان رو در سایت تکمیل بفرمایید.

مریم تحویلی کوکنه :

سلام .من فرم شمارو پرکردم و میخواستم بدونم میتونم برای ویزای کاری اقدام کنم ؟؟در ضمن میخواستم بدونم تحصیل در انگلستان میتوان همزمان با کارانجام داد؟؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

همزمان که در انگلستان تحصیل می کنید می‌توانید 10 ساعت در هفته فعالیت کاری داشته باشید. اگر شرایط کار را داشته باشید از طریق همان ایمیلی که در فرم عنوان کرده اید، پاسخگوی شما خواهیم بود.

مدرک رستمی پور :

با سلام من دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس برق قدرت با ده سال سابقه کار مرتبط با بیمه دارم ومیخام برای کشور انگلیس ویزای کار بگیرم وبانجا بروم امکان پذیر هست؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

لطفا فرم ارزیابی رایگان را تکمیل فرمایید.

كيوان پرچمي :

با سلام ودرو.آیا موسسه شما برای مامایی با سابقه کار ،کار تضمینی در اروپا ارائه میدهد؟آیا در ابتدا مدرک زبان مورد نیاز میباشد؟با تشکر

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای کاریابی در هر رشته ای ارائه مدرک زبان مورد تایید همان کشور الزامیست. اما منظورتان را از کاریابی متوجه نشدم؟!

كيوان پرچمي :

بنده توكاره كابينت ونجاري مهارت دارم خيلي هم دوست دارم با خانم به كشور انگليس مهاجرت كنم ميشه صفر تا صد رو برام توضيح بديد ممنونم واينكه زبانم رو هم همينجا قوي كنم

مشاور مهاجرت و ویزا:

امکان توضیح یک برنامه مهاجرتی با توجه به مشخصات شما در باکس پرسش و پاسخ وجود ندارد! اما بله برای مهاجرت موفق حتما نیاز به تقویت زبان دارید.

محمد :

سلام ويزاي کار برای انگلیس امکانپذیر بنده مهندس برق هستم

مشاوره مهاجرت و ویزا:

لطفا فرم ارزیابی ویزای کار را تکمیل نمایید

 

Farzaneh :

سلام وقت بخیر شرایط گرفتن ویزا کار و میخواستم بدونم و هزینش البته همسر من لیسانس کشاورزی داره همراه و ۱۳ ساله کارش کشاورزیه

مشاوره مهاجرت و ویزا:

به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید تا شرایط شما به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

نجمه امانی :

با سلام . بنده ۲۸ ساله ،متاهل،۱ فرزند یکساله، فوق لیسانس مامایی، آیلتس آکادمیک ۷ ، ۳ سال سابقه کار برای دریافت ویزای کار انگلستان میخوام اقدام‌کنم؟ شما این خدمات رو دارید؟و اگر امکان هست بفرمایید از همین‌امروز من‌بوام اقدام کنم تا ورود به انگلستان‌(برای گذراندن دوره های مامایی ) چقد طول میکشه؟ و چه ویزایی رو میدهند؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

صدور ویزای کار توسط دولت انگلستان امکانپذیر است و ما درخواست کننده ی ویزای کار خواهیم بود. لطفا به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان یا رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

محمد شمس :

سلام وقت بخیر ۱. جهت اقدام برای گرفتن ویزای tier2 از نوع minister of religion از سفارت انگلیس آیا فقط ارائه نمره زبان برای فرد متقاضی لازم است یا همسر وی هم باید مدرک زبان داشته باشد؟ ۲. برای فرد متقاضی که از نوع minister دعوتنامه کاری داره، ارائه زبان انگلیسی آیا الزامی است؟ اگر جواب مثبت است باید در چه حدی باشه؟ آیلتس آکادمیک هم مورد قبول هست؟ ۳. آیا امکان تحصیل در مقطع دکتری با ویزای tier2 minister of religion وجود دارد؟ خیلی از بزرگواری شما متشکرم

مشاوره ویزا و مهاجرت

با سلام و احترام 

ارائه مدرک زبان برای دریافت ویزا الزامیست. بله میتوان برای مقطع دکتری در انگلستان درخواست داشته باشید. ارائه مدرک زبان آکادمیک نیز مورد قبول است.

ساراحیدری :

سلام خسته نباشید من پرستار با 8سال سابقه کار هستم 3فرزند دارم و درحال گذراندن دوره ایلتس هستم میخواستم شانس خودم را برای مهاجرت به کانادا یا انگلیس بدونم ممنون ضمنا 43سال سن دارم

مشاوره ویزا و مهاجرت

با سلام و احترام 

در حال حاضر شرایط برای ویزای کار یا اسکیل ورکر کانادا برای نیروی پرستار فراهم است. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و یا برای دریافت خدمات اعزام نیروی کار پرستار به کانادا، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

عباس :

سلام یک خانم با دوتا فرزند یکش که مریض هستش درخواست اقامت دائمی برای کار هستم

مشاوره ویزا و مهاجرت 

با سلام احترام 

لطفا به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

محمد خیرآبادی :

سلام من کارشناسی حسابداری دارم ، حسابدارم و سه سال سابقه کار دارم مدرک زبان و تمکن مالی ندارم متاسفانه شانسی برای مهاجرت به انگلیس میتونم داشته باشم؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

برای دریافت ویزا و بورسیه تحصیلی در انگلستان، زبان خود را تقویت کنید و از مراکز آموزشی انگلیس پذیرش بگیرد سپس برای ویزای انگلیس درخواست دهید در غیر این صورت شانس چندانی ندارید.

ابراهیم :

سلام و خسته نباشید. برای گرفتن ویزای کاری در انگلستان در صورتی که پیشنهاد کاری از یک شرکت در انگلستان داشته باشیم، به طور متوسط چقدر زمان می‌برد که بعد از اقدام برای ویزا، آن را دریافت کنیم؟ و اینکه مدت اعتباره این ویزا فقط وابسطه به قرارداد کاری هستش که از کارفرما ارسال میشود؟ با تشکر.

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

زمان در دریافت ویزای کاری انگلستان مشخص نیست و در وبسایت رسمی دولت انگلستان عنوان شده که ممکن از بررسی شرایط حتی تا 24 ماه زمان بر باشد. مدت اعتبار ویزای کار انگلستان، بسیار به دعوتنامه شغلی شما بستگی دارد.

Rahil :

سلام و احترام آیا برای ویزای Tier5 نیاز به داشتن مدرک آیلتس است؟ اگر از انگلستان پست داک پوزیشن بگیریم, ویزای Tier5 باید بگیریم درسته؟ سپاس

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

برای برای این نوع ویزای انگلستان ارائه مدرک زبان الزامی می باشد.

Esmail :

سلام من دکترای مترجمی زبان انگلیسی هستم و بالای ده سال تجربه تدریس دارم متقاضی ویزای کار دارم

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

برای دریافت ویزای کار نمیتوانید به صورت مترجم ویزای کار دریافت کنید، باید یک دوره آموزشی یا تخصصی را بگذرانید و با دریافت مدرک بتوانید درخواست کار کنید.

ali :

با سلام برای یک موقعیت شغلی با قرار داد 1 ساله از انگلستان، نیاز به مدرک زبان با سطح B1 است.سوال دقیق این است که ایا LifeSkills قابل قبول است یا حتما باید UKVI Genral بایستی ارائه شود؟ با تشکر

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

UKVI مورد قبول سفارت می باشد.

منصود :

سلام وقت بخیر یه شرکت الکترونیکی در انگلیس میتونه دعوت نامه کاری برای من ودوستم بفرسته برای ویزا شدن چی کار باید بکنم در ضمن من 40 سالمه مدرک فنی حرفه ای و سابقه کار مرتبط با اون شرکت رو دارم و یاد گیری زبان هم شروع کردم

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

باید به با ارائه دعوتنامه و مدارک شناسایی معتبر از سفارت انگلستان درخواست ویزا کنید. و یا پروسه انجام کار را به ما بسپارید برای این امر به فرم ارزیابی رایگان مراجعه نمایید.

وحید دهقانی :

سلام من ۳۶ ساله دارای فوق دیپلم تاسیسات و ۱۵ سال سابقه کار لوله کشی مرتبط به رشتهام ۸ سال سابقه بیمه. مدرک زبان ندارم و از تمکن مالی بالا برخوردار نیستم ایا میتوانم ویزای کار انگلیس را دریافت کنم؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

با سلام و احترام 

برای دریافت ویزای کار انگلیس داشتن مدرک زبان الزامیست.

محمد کریمی :

محمد کریمی : با عرض سلام بنده لیسانس حسابداری هستم بعد از لیسانس 3 سال سابقه ولی در زمینه حسابداری 7 سال سابقه دارم. 14 سال سابقه بیمه.مدرک کارشناسی ناپیوسته حسابداری و دو فوق دیپلم حسابدرای دارم. یک سفربه بلغارستان داشتم.مدیریت کسب و کار داشتم ولی میتوانم در یک واحد چاپ مدرک مدیریت تهیه کنم. باتشکر از پیگیری قبلی شما عزیز

با سلام و احترام 

با توجه به موارد عنوان شده روش مهاجرتی PEQ میتواند انتخاب خوبی برای هموار سازی مهاجرت شما به کانادا باشد.

محمد کریمی : با عرض سلام بنده لیسانس حسابداری هستم و همسرم لیسانس ریاضی و دارای یک فرزند هستیم.برای مهاجرت کاری کجا را پیشنهاد میکنید و امکانپذیر هست برای ما؟ زبان را پیگیر هستم و در ضمن در زمینه جوشکاری نیز سابقه دارم اگر بکار بیاد. با تشکر فراوان از شما عزیز

مشاور مهاجرت و ویزا

لطفا بفرمایید که دارای چند سال سابقه کار مرتبط با رشته و بیمه هستید؟چه مدارکی دال بر تخصص خود میتوانید ارائه دهید؟میزان تمکن مالی شما چقد است؟آیا مدیر کسب و کار بوده اید؟تاریخچه سفر به اروپا داشته اید؟

پيامهامي : با سلامبراي أخذ ويزاي اسكيل وركر انگلیس تضميني محدوديت سني وجود دارد؟داشتن مدرك دكتراي داروسازي براي اين منظور كفايت ميكند؟با سپاس

با سلام و احترام 

خیر محدودیت سنی نخواهید داشت. اما باید دوره ی آموزشی در انگلستان را بگذرانید.

محمد کریمی :

با عرض سلام بنده لیسانس حسابداری هستم و همسرم لیسانس ریاضی و دارای یک فرزند هستیم.برای مهاجرت کاری کجا را پیشنهاد میکنید و امکانپذیر هست برای ما؟ زبان را پیگیر هستم و در ضمن در زمینه جوشکاری نیز سابقه دارم اگر بکار بیاد. با تشکر فراوان از شما عزیز

مشاور مهاجرت و ویزا:

دارای چند سال سابقه کار مرتبط با رشته و بیمه هستید؟

چه مدارکی دال بر تخصص خود میتوانید ارائه دهید؟

میزان تمکن مالی شما چقد است؟

آیا مدیر کسب و کار بوده اید؟

تاریخچه سفر به اروپا داشته اید؟

Maria :

Salam mibakhshid mishe dar mirede vizaye kare parastari ham rahnamaee befrmaeed?

با سلام و احترام 

در صورتی که دارای مدرک پرستاری باشید امکان ویزای کار شما با گذراندن یک دوره آموزشی در انگلستان یا ترکیه و اخذ سرتیفیکیت فراهم هست.

احسان پناهی اصفهانی :

بنده دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت بازرگانی و لیسانس برق و 10 سال سابقه کار با بیمه و دارای آیلتس 7 هستم ولی خیلی تمکن مالی ندارم چطور میشه برای مهاجرت به انگلیس اقدام کرد

با سلام و احترام 

شرایط خوبی برای ویزای تحصیلی انگلستان دارید که با توجه به شرایط تمکن مالی باید برای بورسیه تحصیلی انگلیس درخواست شما را مطرح کنیم که پس از گذراندن دوران تحصیل بتوانید در انگلستان کار پیدا کرده و مشغول به کار شوید و در نهایت اقامت دائم انگلستان را درخواست نمایید.

ابراهیم شکرالهی :

با عرض سلام اینجانب 31 سال سن دارم و کارشناس پرستاری با سابقه ی دوسال کار هستم..همسرم هم با 29 سال سن شرایط من را دارد و نمره IELTS 6.5 داریم...آیا امکان اخذ ویزای اسکیل ورکر داریم؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

با سلام و احترام 

با گذراندن دوره ی آموزشی در انگلستان و با توجه به داشتن مدرک زبان و شرایط سنی مناسب شانس بالایی برای دریافت ویزای کار یا اسکیل ورکر انگلیس دارید.

شایسته امین : سلام من دانشجوی سال آخر داروسازی هستم. بعد از گذروندن طرح که مدرکم آزاد شه واسه ویزای کار انگلیس میتونم اقدام کنم؟ یا مثل بقیه کشورها باید امتحان معادل سازی مدرک بدم؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

با سلام و احترام 

پس از گذراندن دوره های آموزشی در انگلستان و دریافت مدرک بین المللی میتوانید در انگلستان شانس اقامت و کار داشته باشید.

زهرا كيايي : براي گرفتن ويزاي كار انگلستان براي كارهاي دانشگاهي به چه نوع مدرك آيلتسي نياز هست؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

عموما به مدرک زبان آیلتس 6 به بالا به صورت اکادمیک جهت اخذ ویزا نیاز خواهید داشت.

مهدی مشهدی : با این حساب ماها که پولی نداریم باید تو ایران بمونیم؟ خب کسی که 200 هزار پوند پول داره میتونه همینجا یه کاری راه بندازه چرا آواره غربت بشه؟اگه راهی سراغ دارید که بشه با هزینه کم رفت انگلیس بهم بگین

مشاور مهاجرت و ویزا:

در صورتی که تخصصی داشته باشید و یا دارای مدرک زبان باشید میتوانید به انگلستان مهاجرت کنید.

شبنم شکری قلعه : سلام من لیسانس اتاق عمل دارم و در حدود ۱۲ سال سابقه کار در بیمارستان میلاد و یک سال هم کلینیک دست ایران میخواستم بدونم من میتونم اقامت کاری انگلستان یا کاندا رابگیرم چقدر زمان میبره و هزینه اش چقدر میشه باتشکر از شما

مشاور مهاجرت و ویزا:

احتمالا میتوانیم برای ویزای کار انگلستان اقدام کنیم، هزینه های اخذ ویزا در جلسات مشاوره با توجه به شرایط و مدارک شما عنوان خواهد شد.

شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

حسین : سلام بنده به همراه همسرم هردو پرستار هستيم و قصد مهاجرت به انگليس از طريق درسافت ويزاي كار را داريم ؟سوال اول اينكه پروسه چقد طول ميكشه مدرك پرستاري ما معتبر خواهد بود؟ هزينه كلي انجام پروسه حدودا چقد ميشه؟ اينكه گفتيد كارتون تضمينيه يعني اگه ريجكت شديم شما پول رو برميگردونين؟ مبلغ دريافتي خودتون چقدره؟

مشاور مهاجرت و ویزا: 

همان طور که در همین صفحه عنوان شده بله امکان دریافت ویزای کار برای شما و همسرتان فراهم است. با گذراندن دوره های آموزشی در انگلستان برای جلسه مصاحبه هماهنگی های لازمه انجام شده و پس از تایید واحد استخدام مرکز درمانی شما و تمامی اعضای خانواده میتوانید ویزای کار انگلستان را دریافت نمایید.

شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

نارون توسلی : سلام من لیسانس ناپیوسته بهداشت عمومی از دانشگاه علوم پزشکی و کارشناسی ارشد زیست شناسی گرایش بیوشیمی و مدرک QAL تفسیر نمونه گیری و تفسیر آزمایشگاه دارم، ۱۰سال سابقه کار دستیار فیزیوتراپی دارم، یک واحد فیزیولوژی و یک واحد آناتومی در واحد های درسی ام بوده، شرایط مالی بالا را دارم. مشمول درخواست این ویزا میشوم؟

با سلام و احترام 

بله میتوانید در انگلستان مشغول به کار شوید اما باید مدرک زبان داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

ماندانا رضایی : سلام من لیسانس معماری دارم و سابقه کار در رشته ی خودم ندارم برای ویزای کار انگلیس نمی تونم اقدام کنم؟ این دوره ی سه ماهه که بالا نوشتید برای چه رشته هایی هستش؟

با سلام و احترام 

در حال حاضر ویزای کار در انگلستان برای رشته های پیراپزشکی و پزشکی فراهم است 

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

حسن حیدریان : آقا من مدرک لیسانس دارم مدیریت صنعتی آیا برای گرفتن اسکیل ورکر میتونم اقدام کنم شغل الان من حدودا 10ساله تو کار فروش تو شرکت معتبر هستم

با سلام و احترام

باید شرایط شما توسط کارشناس شما به صورت کامل بررسی گردد که واجد شرایط بودن شما مورد تایید قرار گیرد.

نيلوفر سلطاني : سلام، ما سوئد زندگی می کنیم و پسرم دانشگاه بیرمنگام قبول شده است، ما یک دختر 9 ساله هم داریم که در مدرسه انگلیسی درس می خواند، ما چطور می توانیم ویزا انگلستان را بگیریم و همه به آنجا مهاجرت کنیم. ما در سوئد شرکت فعال تجاری داریم ولی به دلایل واهی ویزا ما را تمديد نکردند. لطفا راهنمایی کنید مناسب ترین و آسان ترین راه مهاجرت به انگلستان چیست؟

با سلام و احترام 

دلیل اینکه با تمدید ویزای شما موافقت نشده باید مشخص گردد.

میزان تمکن مالی و مدارک شما باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد که راه حل مناسبی برای دریافت ویزای انگلیس به شما ارائه گردد

همچنین در لینک رو به رو میتوانید اقدام به ثبت سفارش نمایید تا در اولین فرصت با شما در تماس باشیم.  درخواست اقامت انگلستان

رویا اسدی : سلام.من لیسانس تربیت بدنی دارم و در حال حاظر شاغل هستم و استخدام دولت و ۸ سال سابقه کار و بیمه دارم و ۳۲ سال دارم.و یه پسر سه سال و نیمه دارم و تازه شروع کردم به کلاس زبان رفتن و میخوام فشرده ایلتس بگیرم.سوالم اینه که با توجه به اینکه روند گرفتن اقامت زمانبر هست من میتونم از الان اقدام کنم برای گرفتن ویزای کاری برای انگلیس یا کانادا یا استرالیا تا ۵ ماه دیگه مدرک زبان رو ارائه بدم؟مرسی از کمکتون.و اینکه امیدی به گرفتن ویزای کاری هست؟مدارک مربیگری و داوری هم دارم

با سلام و احترام

 برای دریافت ویزای کار مدرک زبان الزامیست.

شما میتوانید با شماره تلفن های موسسه در تماس باشید یا اقدام به ثبت سفارش نمایید که در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.

 

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.