همه چیز درباره شهر بریتیش کلمبیا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۹/۰۹

 

درباره بریتیش کلمبیا


بریتیش کلمبیا به عنوان یکی از زیباترین استانهای کانادا و یکی از برترین نقاط توریستی واقع در آمریکای شمالی است. بریتیش کلمبیا دارای بیش از 4.5 میلیون نفر جمعیت است که بیشتر ساکنان تمایل دارند در ونکوور و ویکتوریا زندگی کنند.

 

بریتیش کلمبیا کجاست؟

 

بریتیش کلمبیا کجاست؟


در امتداد ساحل شمال غربی اقیانوس آرام، بریتیش کلمبیا با مساحت 944،735 کیلومتر مربع قرار دارد. این استان با حدود 200 کیلومتر خط ساحلی ناهموار و هزاران جزیره کوچک در یک نقطه کوهستانی قرار دارد که به دلیل موقعیت آب و هوای این منطقه، جنگل های بارانی، زمستان های سرد و آب و هوای معتدل متنوعی را می توانید در فصول مختلف مشاهده کنید.

 

اقتصاد و اشتغال بریتیش کلمبیا


اقتصاد بریتیش کلمبیا به طور سنتی تحت سلطه منابع طبیعی بوده است و اکنون دارای یک اقتصاد گسترده صنعتی و خدماتی است. جنگلداری و کار در معدن و صنایع ساختمانی از مهمترین مشاغل در این استان هستند. گردشگری به دلیل زیبایی طبیعی فراوان، موضوع قابل توجهی برای استان محسوب می شود. این منطقه میزبان بسیاری از کوههای راکی، هزاران مایل خط ساحلی و مساحت زیادی از فضای سبز محافظت شده است. بریتیش کلمبیا همچنین دارای بزرگترین صنعت ماهیگیری در کانادا و گاوداری است. همچنین این استان سومین تولیدکننده بزرگ برق آبی در کانادا و دومین تولید کننده بزرگ گاز طبیعی کانادا است. منطقه ونکوور، جایی که اکثریت مردم بریتیش کلمبیا در آن اقامت دارند، یک مرکز مهم مالی، تجاری و فناوری است همچنین یک مرکز مهم تولید فیلم در آمریکای شمالی است. ونکوور به عنوان یک مرکز شهر در حال رشد، خدمات مختلفی را در خود جای داده است.
این استان مکان خوبی برای یافتن شغل در کانادا است. نرخ بیکاری در این استان در مقایسه با 30 سال گذشته 6.1٪ کاهش یافته است. بسیاری از این مشاغل جدید در بخشهای خدمات یا فناوری است. با پیش بینی رشد مثبت برای آینده این استان، فرصتهای شغلی زیادی برای مهاجران در بریتیش کلمبیا در آینده نزدیک فراهم خواهد شد.

 

مطلب پیشنهادی: سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا

 

استاندارد زندگی بریتیش کلمبیا


بریتیش کلمبیا به دلیل سطح بالای زندگی شهرت زیادی دارد و شهر ونکوور به طور مداوم در میان شهرهای برتر جهان برای زندگی و کار قرار دارد. برای یک مهاجر جدید، ونکوور فرصت اقتصادی زیادی برای مهاجران دارد همچنین شهر ویکتوریا نیز وضعیت مشابهی را دارد.
هزینه زندگی در این استان بالا است، علت اصلی آن هزینه های مسکن است! همچنین متوسط درآمد افراد در این شهر به نسبت مخارج زندگی کمتر است. حداقل دستمزد در بریتیش کلمبیا 10.25 دلار در ساعت است.
در این استان مناطق طبیعی و پارک های زیادی وجود دارد همچنین وجود دو رشته کوه و اقیانوس آرام، فرصت های زیادی برای تفریح و زندگی سالم برای افراد ایجاد کرده است همین موارد باعث شده است که امید به زندگی 82 سال باشد.

 

مسکن در بریتیش کلمبیا


بازار مسکن در بریتیش کلمبیا کمی گرانتر از بقیه مناطق در کانادا است همچنین متوسط قیمت خانه در این استان در شهرهای ونکوور و ویکتوریا بالا است. بسیاری از افرادی که در ونکوور زندگی می کنند زندگی در حومه همسایه مانند ریچموند، ساری یا برنابی را انتخاب می کنند. زندگی در این شهرها هزینه کمتری برای مسکن و فضای بیشتری برای اسکان خانواده ها در یک رفت و آمد کوتاه از شهر را فراهم می کند. زندگی در این مناطق برای مهاجران نیز بسیار مناسب است چراکه اصولا بیشتر مهاجران در این منطقه زندگی کرده و بدو ورود افراد یک جامعه و شبکه مشابه با وضعیت خود را مشاهده می کنند.

 

آموزش و پرورش در بریتیش کلمبیا

 

آموزش و پرورش در بریتیش کلمبیا

 

بریتیش کلمبیا دارای یک سیستم آموزش عمومی عالی است. در این استان، کلیه شهروندان و اقامت دائم زیر 20 سال از طریق سیستم مدارس دولتی حق تحصیل رایگان تا پایان دوره دبیرستان را دارند. در این سیستم طیف وسیعی از انتخاب ها شامل مدارس محلی، مدارس جایگزین، برنامه های آموزش بومی، برنامه های هنرهای زیبا، برنامه های ورزشی یا تجارت وجود دارد. در این استان دانش آموزان با محدودیت جغرافیایی محدود نمی شوند و می توانند در هر مدرسه دولتی که بخواهند در این استان بطور رایگان تحصیل کنند.
برای دانش آموزان که تحصیلات خود را پس از دبیرستان ادامه می دهند، بریتیش کلمبیا بیش از 1900 رشته مختلف در 25 موسسه دولتی پس از دوره متوسطه، از جمله 11 دانشگاه، 11 کالج و سه موسسه ارائه می دهد.
برترین دانشگاههای این استان از جمله دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC) ، دانشگاه سایمون فریزر و دانشگاه ویکتوریا هستند که دانشمندان مختلفی را از سراسر جهان به خود جذب کرده اند. همچنین دانشگاه های این استان برنده جایزه نوبل در پزشکی، فیزیک و اقتصاد بوده اند. این دانشگاه ها یک پایگاه دانش پیشرفته را دارند که به اقتصاد این استان کمک می کند تا در صحنه جهانی رقابت کند.

 

مطلب پیشنهادی: دریافت پذیرش از دانشگاه بریتیش کلمبیا

 

سیستم مراقبت های بهداشتی در بریتیش کلمبیا

 

سیستم مراقبت های بهداشتی در بریتیش کلمبیا


طبق قوانین کانادا، تمام استان ها و سرزمین ها باید مراقبت های بهداشتی را با بودجه عمومی به همه شهروندان و ساکنان قانونی کانادا ارائه دهند. به عبارت دیگر، بیشتر خدمات بهداشتی اولیه در کانادا بدون هزینه مستقیم برای بیمار ارائه می شوند. بعضی از موضوعات که ضروری تشخیص داده نمی شوند (مانند جراحی زیبایی انتخابی و تعدادی از اقدامات مراقبت از دندان) تحت پوشش قرار نمی گیرد، اما لیست خدمات پرداخت شده به صورت عمومی از استان به استان دیگر متفاوت است.
بریتیش کلمبیا، مانند سایر کانادا، دارای خدمات بهداشتی جهانی و بودجه عمومی است. این استان یکی از بالاترین هزینه های بخش بهداشت عمومی در کانادا را به خود اختصاص داده است و سالانه بیش از 5700 دلار برای سرانه مراقبت های بهداشتی در این استان هزینه می شود.

 

تاریخچه بریتیش کلمبیا


بریتیش کلمبیا یکی از قدیمی ترین استان ها در کانادا است. انسان شناسان از 110000 سال پیش شواهدی از سکونت انسان در این منطقه یافته اند. بریتیش کلمبیا یکی از بالاترین تراکم جمعیت بومی در کانادا را دارد.
ارتباط اروپا با کاوشگران انگلیسی جیمز کوک و جورج ونکوور (که برای آن شهر و جزیره ونکوور نامگذاری شده است) در اواخر دهه 1700 آغاز شد. تاجران در این منطقه به دنبال مواد اولیه مورد نیاز گشتند.
این استان در سال 1871 به عنوان یک استان به کنفدراسیون کانادا پیوست و ششمین استان کانادا شد. با این حال، حدود اوایل قرن بود که مرزهای آن مشخص شد. در این مدت بریتیش کلمبیا مهاجرانی را از سراسر اروپا و همچنین از چین و ژاپن پذیرفت. با ورود راه آهن های بین قاره ای به این استان از تمرکز بر یک اقتصاد کشاورزی به جنگلداری و معدن نیز روی آورد.
پس از جنگ جهانی دوم، این استان یک دوره رشد و توسعه صنعتی را تجربه کرد. این دوره همچنین دوره توسعه فرهنگی در بریتیش کلمبیا بود، در این زمان ونکوور و ویکتوریا به مراکز فرهنگی تبدیل شدند و نویسندگان، هنرمندان، شاعران، نوازندگان و دانشگاهیان را به خود جذب کردند.
امروزه بریتیش کلمبیا دارای رشد اقتصادی عالی و کیفیت زندگی غبطه انگیز است. شهرهای آن به طور مداوم به عنوان بهترین و تمیزترین مکانهای جهان برای زندگی شناخته می شوند. این موارد به ونکوور کمک کرد تا موفق شود اجازه برگذاری بازی های المپیک زمستانی 2010 را از آن خود کند.

 

مطلب پیشنهادی: آشنایی کامل با موسسه فناوری بریتیش کلمبیا

 

فرهنگ افراد در بریتیش کلمبیا


بریتیش کلمبیا دارای فرهنگی است که از بسیاری جهات از زیبایی طبیعی استان الهام گرفته است. ساکنان این استان به خاطر زندگی سالم و فعالیتهای تفریحی خود در فضای باز مشهور هستند، دوچرخه سواری، اسکی، اسنوبورد، کایاک سواری و شنا همه در این استان محبوبیت دارند.این استان با داشتن یکی از بهترین محیط های طبیعی در جهان برای لذت بردن از تفریح در فضای باز، شناخته شده است.
فرهنگ بریتیش کلمبیا نیز به طور قابل توجهی تحت تأثیر سابقه مهاجرت به این استان قرار دارد. تأثیرات جامعه انگلیسی، آلمانی، چینی، هندی و ژاپنی را می توان در سراسر استان مشاهده کرد. این تأثیرات کمک می کند تا شهرهایی مانند ونکوور بسیار جهانی شوند و هنرها و فرهنگ را از سراسر جهان جذب کنند.

 

جمعیت بریتیش کلمبیا


در بریتیش کلمبیا تقریباً 4.6 میلیون نفر ساکن هستند. نرخ زاد و ولد فقط 1.4 کودک است کمتر از متوسط 1.6 کانادا! معنی این امر این است که بیشتر این افزایش جمعیت ناشی از مهاجرت است. انتظار می رود که این روند در آینده نزدیک ادامه یابد و به حدی برسد که افزایش کل جمعیت در این استان توسط مهاجرت مشخص شود.
این استان به دلیل واقع شدن در اقیانوس آرام و در نتیجه مجاورت نسبی با آسیا، مدتهاست که مهاجران زیادی از آسیا جذب کرده است. به طور خاص چینی-کانادایی ها تقریباً 10٪ از جمعیت استان را تشکیل می دهند. ژاپنی های قابل توجهی نیز وجود دارد، جمعیت فیلیپینی و کره ای را نیز می توان در این استان مشاهده کرد. همچنین تعداد زیادی کانادایی از جنوب آسیا در بریتیش کلمبیا، به ویژه در جنوب ونکوور و در ساری زندگی می کنند. در شهرهای این استان می توان افرادی را دید که از اقصی نقاط جهان از این کشورها مهاجرت کرده اند.

 

مهاجرت به بریتیش کلمبیا


مهاجرت همیشه نقش مهمی در بریتیش کلمبیا داشته است. همانطور که گفته شد با کاهش نرخ زاد و ولد در استان، انتظار می رود این استان در آینده با مهاجران خود شناخته و سرشماری شود!
این استان برای کمک به تأمین نیازهای خود در برنامه نامزدی استانی شرکت می کند، که این مورد به استان اجازه می دهد تا در تسریع روند مهاجرت برای متقاضیان واجد شرایط که مایل به اقامت در بریتیش کلمبیا هستند و شرایط کمک به توسعه استان را دارند، کمک کند. این استان همچنین مقصد اصلی برای افرادی است که تحت برنامه کارگر موقت خارجی به کانادا می آیند. برنامه های مهاجرتی فدرال کانادا نیز شامل سکونت در این استان است.

 

دولت بریتیش کلمبیا


دولت کانادا با کنترل بر برخی امور متعلق به دولت ملی در اتاوا و سایر موارد تحت کنترل دولت های استانی، بر اساس یک سیستم فدرال کار می کند. استان بریتیش کلمبیا دارای پارلمان منتخب دموکراتیک خود است (معروف به مجمع قانونگذار بریتیش کلمبیا) که در مرکز استان ویکتوریا قرار دارد.
85 نماینده وجود دارد که به عنوان اعضای مجلس قانونگذاری (MLA) در این حوزه فعالیت می کنند و هر یک از آنها به یک منطقه جغرافیایی خاص خدمت می کنند. دولت کنونی این استان توسط حزب لیبرال بریتیش کلمبیا هدایت می شود. دولت توسط نخست وزیر کریستی کلارک هدایت می شود. این استان هر چهار سال یک بار به طور مرتب انتخابات استانی را اجرا می کند.

 

شهرهای بزرگ در بریتیش کلمبیا


ونکوور

 

ونکوور در بریتیش کلمبیا


ونکوور بزرگترین شهر بریتیش کلمبیا است و به طور مداوم در میان سه شهر برتر زندگی در کل جهان قرار دارد. این منطقه شهری تقریباً 2.5 میلیون نفر ساكن دارد و این شهر را به سومین شهر كانادا تبدیل می كند. در ابتدا این شهر در سال 1886، با بیش از هزار نفر ساکن ثبت شد اما در سال 1911 جمعیت آن به 100000 نفر رسیده است.
ونکوور از آب و هوای معتدلی برخوردار است و به طور کلی زمستان های برفی سرد را که در سایر مناطق کانادا معمول است تجربه نمی کند. علاوه بر آب و هوای خوب، ونکوور یکی از بزرگترین پارکها در آمریکای شمالی یعنی پارک استنلی را دارد. در این شهر همچنین کوه هایی در شمال و اقیانوس آرام در غرب وجود دارد که مناظر زیبایی را ایجاد می کند.
این شهر را اغلب "شهر محله ها" می نامند زیرا از مناطق مختلفی تشکیل شده است که هر یک از آنها شخصیت و فرهنگ خاص خود را دارند. بسیاری از این محله ها توسط جوامع مهاجر مسلط بر آنها شناسایی می شود، مانند ایتالیای کوچک، جاپان تاون یا بازار پنجابی! محله های غیر قومی دیگر مانند گاستاون یا گرانویل نیز دارای ویژگی های بی نظیری هستند.
ونکوور به لطف سطح بالای زندگی یکی از بهترین مقاصد برای مهاجران به کانادا است. نتیجه این امر جمعیت بسیار متنوعی است که دارد؛ همین باعث شده که بیش از نیمی از ساکنان آن به یک زبان اول غیر از انگلیسی صحبت می کنند. درصد زیادی از مهاجران به جوامع اجازه داده اند تا بسیاری از فرهنگ خود را حفظ کنند، این مورد باعث ایجاد فرهنگ های مختلف در سطح شهر شده است.
ونکوور دارای اقتصادی متنوع و مبتنی بر خدمات است. این شهر همچنین از نظر صادرات کالا بیش از هر بندر دیگر در آمریکای شمالی، یک نقطه مهم حمل و نقل است. همچنین وجود دانشگاه های تحقیقاتی با کیفیت بالا این منطقه را به خانه بسیاری از صنایع با فناوری پیشرفته از جمله ارتباطات از راه دور و طراحی بازی های ویدیویی تبدیل کرده است.

مطلب پیشنهادی: همه چیز درباره زندگی در شهر ونکوور


ویکتوریا


شهر ویکتوریا پایتخت بریتیش کلمبیا است و در نوک جنوبی جزیره ونکوور واقع شده است. منطقه کلانشهر ویکتوریا نزدیک به 360،000 نفر ساکن دارد که اکثریت آنها اطراف مرکز استان زندگی می کنند.
دولت، خدمات و گردشگری عمده کارفرمایان شهر ویکتوریا را تشکیل می دهند. جزیره ونکوور به لطف آب و هوا و محیط کاملاً محافظت شده، محبوبیت خود را در زمینه تفریح و گردشگری بومی، با ویکتوریا در مرکز آن، گسترش داده است. در این شهر دانشگاه معروف ویکتوریا را دارد و دانشجویان، دانشگاهیان و محققان را به این شهر می کشاند.
ویکتوریا به دلیل آب و هوای معتدل و طبیعت آرامشبخش خود بسیار مورد پسند افراد است. میزان جرم و جنایت ویکتوریا بسیار کم است و به دلیل استاندارد عالی زندگی اش مشهور است.

 

آب و هوای بریتیش کلمبیا

جزیره ونکوور و سواحل جنوبی بریتیش کلمبیا، آب و هوای معتدل با تابستان های گرم و خشک و بهار، پاییز و زمستان های مرطوب و بارانی دارند. مناطق ساحلی این استان، معتدل ترین زمستان های کانادا را دارند. به ندرت دما به زیر صفر درجه سانتیگراد می رسد و اغلب برف نمی بارد. مناطق مرکزی B.C. تابستان‌های گرم‌تر (تا 30 درجه سانتی‌گراد) و زمستان‌های سردتر و برفی‌تری دارند. هوای مناطق شمالی B.C. در اوایل زمستان حتی سردتر و با برف بیشتر و طولانی مدت تر است.

 

استاندارد زندگی بریتیش کلمبیا

- هزینه زندگی
بر اساس قیمت های سال 2023، متوسط هزینه های اولیه زندگی در بریتیش کلمبیا برای یک فرد مجرد حدود 1362 دلار بدون اجاره مسکن است. با اضافه کردن میانگین قیمت یک واحد اجاره ای یک خوابه، هزینه زندگی یک فرد مجرد به 3535 دلار می رسد. اما هزینه زندگی اولیه برای یک خانواده چهار نفره می تواند تا 4881 دلار بدون احتساب اجاره بها افزایش داشته باشد.

- نرخ تورم

متوسط نرخ تورم در کانادا از اکتبر 2021 تا اکتبر 2022 چیزی در حدود 6.9٪ بوده است. با این حال، نرخ تورم بریتیش کلمبیا بالاتر از میانگین و در حدود 7.2% بوده است. بنابراین، اگر تصمیم دارید در بریتیش کلمبیا زندگی کنید، باید انتظار داشته باشید که هزینه های کالاها و خدمات، سریع تر از بسیاری از مناطق دیگر کانادا افزایش یابد.

- حداقل دستمزد

حداقل دستمزد بریتیش کلمبیا در سال 2023 از حداقل دستمزد 15.20 دلار در 1 ژوئن 2022 میزان 15.65 دلار در ساعت افزایش داشته است. این میزان افزایش دستمزد، بالاترین نرخ افزایش دستمزد در میان 10 استان کانادا است.

 

مطلب پیشنهادی: هزینه های زندگی و تحصیل در ونکوور کانادا

 

اسکیل ورکر بریتیش کلمبیا در سال 2023

 

مهاجرت به بریتیش کلمبیا

برنامه نامزد استانی بریتیش کلمبیا تحت عنوان PNP، مخصوص کارگران ماهر، مبتدی و نیمه ماهر، فارغ التحصیلان بین المللی و متخصصان مراقبت های بهداشتی است. علاوه بر این، این استان سه گزینه برای کارآفرینانی دارد که مایل به راه اندازی یک کسب و کار در بریتیش کلمبیا هستند.

 

مطالب پیشنهادی:

ویزای تحصیلی کانادا

درباره تحصیل در کانادا همه چیز بدانید

همه چیز درباره کبک

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


جواد عطامهر :

باسلام بنده 20 سال در کار واردات و فروش یراق آلات صنایع چوب در تهران مشغول به کار هستم تصمیم کرفتم به کشور کانادا مهاجرت کنم و به تاسیس شرکت خود اشتغالی اقدام کنم که با خرید آپارتمان و یا ملک در شهر ونکوور باز سازی کرده بفروش برسانم که موجب اشتغال زایی شده موجب تولید مالیات به کشور کانادا بشوم چه نوع پلان کاری و چه کمکی می توانید برای راه اندازی بیزنیز و اقامت کانادا را دریافت کنم پیشاپیش از راهنمایی تان متشکرم

ممکن است بتوانید با یک شرکت در حیطه شراکت داشته باشید یا شرکتی را تاسیس کنید به حداقل 250 هزار دلار سرمایه زیاد دارید. برای بررسی دقیق تر شرایط می توانید به بالای سایت قسمت رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.