دریافت اقامت اسپانیا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۱۱/۳۰

 

روش های دریافت اقامت اسپانیا

برای مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت روش های مختلفی وجود دارد. بسته به اینکه هدف شما از مهاجرت به اسپانیا تحصیل است یا کار می توانید از ویزای تحصیلی یا کاری استفاده کنید. همچنین در صورتی که وضع مالی شما مناسب باشد می توانید از ویزای طلایی یا ویزای تمکن مالی استفاده نمایید. در مقاله حاضر با انواع این ویزاها آشنا خواهیم شد. در صورت آشنایی نداشتن با فرآیند مهاجرت توصیه قطعی ما این است که از متخصصین فعال در این زمینه کمک نمایید که یکی از بهترین مجموعه ها برای این کار شرکت ویزا 724 است.

 

دریافت اقامت اسپانیا

 

روش های مهاجرت به اسپانیا

سالانه هزاران فرد در دنیا به دنبال مهاجرت به اسپانیا هستند. مناظر متنوع همراه با مردمی دوست داشتنی با غذاهای خوب و آب و هوای بسیار عالی سبب می شود تا اسپانیا به یک مکان جذاب برای زندگی و مهاجرت تبدیل شود. اما همان طور که می دانید پیش از مهاجرت به هر کشوری باید در ابتدا باید با روش های گرفتن اقامت در آن کشور آشنا شوید. در مقاله حاضر قصد داریم تا با روش های مختلف دریافت اقامت اسپانیا و هزینه مهاجرت به اسپانیا بیش تر آشنا شویم. در صورت نیاز به مشاوره های بیشتر می توانید با کارشناسان ویزا 724 ارتباط برقرار کنید.

 

انواع مختلف اقامت در اسپانیا

پیش از مهاجرت به اسپانیا باید بدانید که به صورت کلی در کشور اسپانیا دو نوع اقامت وجود دارد. توجه داشته باشید که با توجه به اینکه مسیر دریافت ویزا در هر یک از این دو حالت متفاوت است لازم است تا با تفاوت های این دو نوع اقامت آشنا باشید. اولین سوالی که برای دریافت اقامت اسپانیا باید پاسخ دهید این است که می خواهید چه مقدار و تا چه زمانی در کشور اسپانیا ساکن شوید.

نوع اول ویزا برای مهاجرت به اسپانیا، ویزای موقت است. این ویزا که به ویزای شنگن یا توریستی نیز معروف است می تواند به شما این امکان را دهد که 90 تا 180 روز در کشور اسپانیا ساکن باشید. مزیت این ویزا ساده تر بودن اخذ آن است. اما توجه داشته باشید در این نوع ویزا بسیاری از محدودیت های قانونی برای زندگی در اسپانیا رو به رو شما خواهد بود. با این وجود، ویزای توریستی می تواند این امکان را به شما بدهد که در خود کشور اسپانیا برای اخذ ویزای بلند مدت اقدام کنید.

 

انواع مختلف اقامت در اسپانیا

 

اما اگر هدف شما از مهاجرت به اسپانیا کار کردن و اقامت بیش تر از 6 ماه است باید برای گرفتن ویزا در حالت های مختلف اقدام کنید که معمولا بر اساس توانایی شما طبقه بندی می شود. کشور اسپانیا برای شهروندان اروپایی قوانین بسیار ساده ای دارد. در واقع این شهروندان برای گرفتن اقامت اسپانیا تنها کافی است تا در این کشور یک شغل پیدا کنند و 6 هزار یورو هم در حسابشان پول داشته باشند. به همین راحتی و در کم تر از 24 ساعت می توانند اقامت اسپانیا را اخذ کنند. اما برای سایر شهروندان غیر اروپایی و کسانی که از کشور ما قصد مهاجرت دارند اخذ اقامت اسپانیا کمی پیچیده تر است.

 

انواع روش های اخذ اقامت اسپانیا

توجه داشته باشید که مهاجرت به اسپانیا کار پیچیده ای نیست و به کمک خدمات و مشاوره ی شرکت های قدرتمندی مانند ویزا 724 می توانید این فرآیند را به سادگی انجام دهید. در واقع تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که شرایط و الزامات موجود را بررسی کنید تا بفهمید کدام یک با شما سازگاری بیشتری دارد. اولین راه اخذ اقامت طولانی مدت در اسپانیا ویزای تحصیلی است. اگر علاقمند به تحصیل یا کار تحقیقاتی در دانشگاه های اسپانیا هستید این روش برای شما بسیار مفید است. دریافت ویزای دانشجویی برای دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری میسر است. حتی برای شرکت در دوره های کوتاه مدت دیگر که در موسسات معتبر برگزار می شود نیز می توان درخواست ویزای تحصیلی را ارائه کرد.

برای دریافت ویزای تحصیلی در اسپانیا دو روش وجود دارد. اولین روش، ارائه درخواست به سفارت اسپانیا در کشور است. روش دوم هم ارائه درخواست در خود کشور اسپانیا است. برای اینکه بتوانید بدون هیچ مشکلی این مراحل را انجام دهید توصیه می شود از افراد متخصصی که در این زمینه فعالیت می کنند راهنمایی بگیرید که مشاوران ویزا 724 می توانند کمک شایانی در این زمینه به شما ارائه دهند. مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت به واسطه این روش عبارت است از گواهی عدم سو پیشینه، باز کردن یک حساب با موجودی 10 هزار یورو و مدرکی مبنی بر شرکت در دوره های تحصیلی که حداقل 20 ساعت در هفته و به مدت یک سال زمان می برد ارائه دهید.

ویزای دانشجویی برای مهاجرت به اسپانیا یکی از بهترین و ساده ترین روش های اخذ اقامت است. بعد از پایان دوران تحصیل در صورت شرکت در مقاطع بالاتر می توانید ویزا را تمدید کنید. با این ویزا می توانید کارت شناسایی خارجی یا TIE را دریافت کنید.

 

ویزای کاری برای مهاجرت به اسپانیا

روش دوم اخذ ویزا برای مهاجرت به اسپانیا استفاده از ویزای کاری است. اگر تمایل دارید برای راه اندازی کسب و کار به کشور اسپانیا مهاجرت کنید دو گزینه پیش روی شما قرار دارد. در صورتی که کسب و کار شما یک کسب و کار دانش بنیان باشد می توانید برای گرفتن ویزای کار آفرینی اقدام نمایید. برای اخذ این ویزا باید از وزارت اقتصاد اسپانیا مجوز های مربوط به کسب و کار را اخذ کنید که فرآیند پیچیده ای است. البته در صورت نیاز در تمام مراحل کارشناسان ویزا 724 می توانند شما را همراهی نمایند تا تمام مراحل را با سرعت بالا انجام دهید.

 

ویزای کاری برای مهاجرت به اسپانیا

 

اگر کسب و کاری که می خواهید راه اندازی کنید دانش بنیان نیست می توانید برای اخذ مجوز خود اشتغالی اقدام نمایید. این مجوز را باید از طریق سفارت اسپانیا در کشور پیگیری نمایید. توجه داشته باشید برای این کار هم نیاز به اخذ مجوز خواهید داشت ولی نسبت به حالت پیشین مجوز ها راحت تر داده می شود. توجه داشته باشید ویزای کاری در واقع نوعی ویزای توریستی است با این تفاوت که به کمک این ویزا می توان بیش تر از 90 روز در اسپانیا ساکن شد و امکان کار نیز در اختیار شما خواهد بود.

 

ویزای تمکن مالی برای مهاجرت به اسپانیا

اگر شرایط مالی شما خوب است و قصد مهاجرت به اسپانیا را دارید می توانید از این نوع ویزا استفاده نمایید. به کمک این ویزا می توانید در ابتدا یک اقامت یک ساله اخذ کنید و سپس آن را برای دو سال دیگر تمدید کنید. توجه داشته باشید که اخذ این ویزا در خاک کشور اسپانیا میسر نیست و باید حتما در سفارت اسپانیا گرفته شود. برای اخذ ویزای تمکن مالی شرایطی وجود دارد. اول اینکه باید مدارکی را به سفارت ارائه دهید که در حساب بانکی شما بیش تر از 28800 هزار یورو پول وجود دارد. دومین شرط هم داشتن یک بیمه درمانی اروپایی است. البته شرایط دیگری نیز ممکن است از شما درخواست شود که برای مشاوره های بهتر می توانید از خدمات ویزا 724 استفاده کنید.

 

ویزای تمکن مالی برای مهاجرت به اسپانیا

 

گرفتن مجوز کار برای استخدام در شرکت های اسپانیایی

اگر هدف شما از مهاجرت به اسپانیا پیدا کردن کار است می توانید از این نوع ویزا استفاده کنید. مطابق قانون 2003/14 اسپانیا، کسانی که یک پیشنهاد شغلی عالی در اسپانیا دریافت می کنند می توانند از ویزای کاری استفاده نمایند. توجه داشته باشید که پیشنهاد کاری شرایط خاصی دارد. به عنوان مثال باید حقوق سالیانه شما بالاتر از 40 هزار یورو در سال باشد. البته اگر حقوق پایین تری هم به شما پیشنهاد شود می توانید ویزا را دریافت کنید. با این وجود کار شما کمی سخت تر است چرا که شغل مذکور باید در دسته شغل هایی باشد که برای آن اعلام کمبود شده باشد. بنابراین این نوع ویزا را نمی توان برای همه مشاغل دریافت کرد.

همان طور که مشاهده کردید روش های بسیار متنوعی برای اخذ ویزا وجود دارد. البته به جز روش های مذکور حالت های دیگری نیز وجود دارد که بسته به شرایط شما می تواند برای اخذ اقامت اسپانیا مناسب باشد. کارشناسان ویزا 724 می توانند در تمام مراحل برای مهاجرت به اسپانیا شما را همراه نمایند.

 

دریافت اقامت اسپانیا تحصیلی

دیگر مورد از روش های دریافت اقامت اسپانیا مربوط به مهاجرت تحصیلی است. به صورت کلی در کشور اسپانیا دانشگاه های معتبر زیادی وجود دارند که می توانند نسبت به پذیرش دانشجو بین المللی اقدام نمایند. به صورت کلی، دریافت اقامت در کشور هایی همچون اسپانیا کار راحتی نیست. افراد برای دریافت ویزا تحصیلی باید یک سری موارد خاص را پشت سر بگذارند. ویزای اولیه ای که برای متقاضیان صادر می شود فقط 90 روز زمان داشته و می تواند شامل موارد خاصی همچون تحصیل، آموزش و کار داوطلبانه شود. جدا از این مسئله، این ویزا می تواند برای دستیار های کلاس هم صادر شود.

پس از گذشت این بازه زمانی، افراد می توانند روند دریافت اقامت دائم اسپانیا را طی کنند. به خاطر داشته باشید که این روش دریافت اقامت اسپانیا، محدودیت های زیادی را برای متقاضیان به همراه دارد. تحصیلات در مقاطع خاصی همچون دکترا از جمله شاخه های تحصیلی به حساب می آیند که دولت اسپانیا به آنها توجه ویژه ای دارد. در ضمن، برای دریافت این ویزا شما باید مدارک کاملی را در اختیار سفارت اسپانیا قرار دهید تا با مشکلی مواجه نشوید.

 

دریافت اقامت اسپانیا

 

دریافت اقامت کشور اسپانیا با استفاده از سرمایه گذاری

دیگر روش محبوب برای دریافت اقامت اسپانیا، سرمایه گذاری می باشد. اسپانیا از جمله کشور هایی به حساب می آید که با سرمایه گذاری و خرید ملک به متقاضیان اجازه می دهد تا اقامت دریافت نمایند. به خاطر داشته باشید که ملک خریداری شده در این کشور باید یک سری ویژگی های خاص داشته باشد.

حداقل مبلغ سرمایه گذاری متقاضیان برابر با 500 هزار یورو بوده و روند ارائه اقامت هم به 20 روز کاری زمان نیاز دارد. این زمان می تواند بسته به شرایط شما متغیر باشد. در ضمن، با سرمایه گذاری در اسپانیا شما مجوز تحصیل، کار و زندگی در این کشور را نیز دریافت می نمایید.

 

محتوای خارجی مشابه: www.britannica.com

 

سوالات متداول

در صورتی که یکی از بستگان شخص ویزای اروپا داشته باشد می تواند برای اخذ اقامت از آن فرد کمک بگیرد؟

بله. در صورتی که یکی از نزدیکان شما ویزای اروپا داشته باشد می توانید از ویزای مخصوص اعضای خانواده استفاده کنید.

به صورت کلی چه مدارکی برای مهاجرت به اسپانیا نیاز است؟

برای ارائه درخواست برای اخذ اقامت لازم است تا پاسپورت، گواهی عدم سو پیشینه در 5 سال گذشته، 3 قطعه عکس و فرم درخواست اقامت را ارائه دهید.

ویزای طلایی چیست؟

ویزای طلایی یکی از راه های مهاجرت به اسپانیاست. در این روش لازم است تا یک ملک در اسپانیا به ارزش حداقل 500 هزار یورو خریداری کنید. همچنین اخذ این ویزا با خرید سهام نیز امکان پذیر است. اگر می خواهید برای سایر اعضای خانواده نیز ویزای طلایی بگیرید باید به ازای هر عضو خانواده 10 هزار یورو اضافه تر پرداخت نمایید.


سوالات متداول


1- به صورت کلی چه مدارکی برای مهاجرت به اسپانیا نیاز است؟

برای ارائه درخواست برای اخذ اقامت لازم است تا پاسپورت، گواهی عدم سو پیشینه در 5 سال گذشته، 3 قطعه عکس و فرم درخواست اقامت را ارائه دهید.

2- ویزای طلایی اسپانیا چیست؟

ویزای طلایی یکی از راه های مهاجرت به اسپانیاست. در این روش لازم است تا یک ملک در اسپانیا به ارزش حداقل 500 هزار یورو خریداری کنید. همچنین اخذ این ویزا با خرید سهام نیز امکان پذیر است. اگر می خواهید برای سایر اعضای خانواده نیز ویزای طلایی بگیرید باید به ازای هر عضو خانواده 10 هزار یورو اضافه تر پرداخت نمایید.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


فاطمه (نورا) یوسفی :

من تخصصم آموزش خیاطی و صنایع دستی هست لباس عروس فوقالعاده عالی میدوزم آیا میتونم در اسپانیا آموزشگاه و مزون لباس عروس و مجلسی بزنم یا برای کارفرمایی کار کنم؟

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.