استارتاپ های موفق در انگلستان


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۱۲/۲۲

 

 

استارت‌آپ‌های بریتانیایی تا کنون بیش از 30 میلیارد دلار در سال جاری پس از دوره‌های مالی توسط شرکت‌هایی مانند Revolut و Hopin جمع‌آوری کرده‌اند. شرکت‌های خصوصی در سال گذشته بیش از دو برابر هزینه ای را که سرمایه گذاری نموده اند، دریافت کرده‌اند. در ادامه قصد داریم تا ضمن توضیح دلایل استقبال انگلیس از ایجاد بیزینس های استارتاپی، به معرفی ده استارتاپ معروف و موفق این کشور می پردازیم. با ما همراه باشید!

استارتاپ های موفق انگلستان

چرا انگلیس علاقه مند به بیزینس های استارتاپی است؟

بین سال‌های 2014 تا 2015، تولدهای تجاری در بریتانیا از 351000 به 383000 افزایش یافته است، این نرخ زاد و ولد 14.3٪ در مقایسه با نرخ 13.7٪ در سال 2014 افزایش یافته است. استارت‌آپ بریتانیا یک کمپین شرکت ملی تحت حمایت دولت است، داده‌های آن‌ها نشان می‌دهد که در ژانویه و ژوئن 342927 کسب ‌و کار جدید در Companies House ثبت شده است. پس از موفقیت رشد کسب و کار در سال 2016، دولت مرکزی دریافته است که شهرهای بریتانیا موتورهای رشد اقتصادی ملی هستند و رهبران محلی در بهترین موقعیت برای تصمیم گیری برای تقویت این رشد هستند. البته برخی از شهرها برای استارت آپ ها مناسب تر از شهرهای دیگر هستند. به همین دلیل هنگام ایجاد یک کسب و کار از پایه، عوامل زیادی دخیل هستند.

 

مطلب پیشنهادی : استارتاپ ویزای کانادا

 

چرا لندن بهترین مقصد برای سرمایه استارتاپی است؟

اقتصاد انگلستان در وضعیت نامناسبی قرار دارد. در شرایطی که این کشور بار دیگر قفل شده است، آخرین ارقام (اگرچه عقب مانده) از سوی دفتر آمار ملی نشان می دهد که پس از یک دوره رشد متوسط، تولید ناخالص داخلی بیش از 8 درصد کمتر از اوج قبل از همه گیری در نوامبر بوده است. تا زمانی که برنامه واکسن تاثیری نداشته باشد و بخش بزرگی از کشور به کار خود بازگردند، بهبودی سریع انتظار نمی رود. بنابراین با توجه به اینکه کووید نه تنها در بریتانیا بلکه اقتصاد جهان را نیز ویران کرده است، ممکن است انتظار داشته باشید سرمایه گذاری در استارتاپ های فناوری به شدت کاهش یابد، اما اینطور نیست. بر اساس ارقام منتشر شده توسط London & Partners  فعالیت VC به سختی تحت تأثیر ویروس قرار گرفته است.

از نظر مالی، سرمایه گذاری در اروپا بالغ بر 43.1 میلیارد دلار از 272 میلیارد دلار سرمایه در سطح جهان است. لندن همچنان بزرگترین آهنربا سرمایه گذاری در اروپا با جذب 10.5 میلیارد دلار بودجه در مقایسه با 10.8 میلیارد دلار در سال 2019، باقی مانده است. به این ترتیب، همچنان بهترین مقصد برای سرمایه استارتاپی در اروپا است.

لندن بهترین مقصد برای سرمایه استارتاپی

ده استارتاپ برتر انگلیس

1- Multiverse

موسس : یوان بلر

تاسیس : 2016

وب سایت: multiverse.io

استارت‌آپ شماره یک سال 2021، کارآموزی را وارد عصر دیجیتال می‌کند و مشاغل برتر را برای افرادی که کمتر مورد قبول کارفرمایان قرار می گیرند، در دسترس قرار می‌دهد.

Multiverse

به طور سنتی، تحصیلات دانشگاهی مطمئن ترین راه برای موفقیت کسانی است که امیدوار هستند در یکی از شرکت های برتر بریتانیا کار کنند. Multiverse، برترین شرکت استارتاپی در سال 2021، امیدوار است روشی را که جوانان با استفاده از آن می توانند مشاغل مناسب خود را پیدا کنند، تغییر دهد. Multiverse که در سال 2016 توسط یوان بلر (پسر نخست وزیر سابق تونی بلر) تأسیس شد، با وارد کردن دوره های کارآموزی به عرصه دیجیتال، جایگزینی برای دانشگاه ایجاد می کند. این استارتاپ با انجام این کار، امیدوار است که گروهی متنوع از رهبران آینده ایجاد کند و دسترسی به مشاغل برتر را برای کسانی که از گروه‌هایی که شانس کمتری برای دریافت آن دارند، ممکن سازد.

پلتفرم دیجیتال Multiverse پتانسیل فرد را با مقیاسی فراتر از نمرات دانشگاهی او اندازه گیری می کند و از برنامه های یادگیری کاربردی و نرم افزارهای منطبق استفاده می کند تا به داوطلبان 16 تا 24 ساله خود کمک کند تا در زمینه های فنی، مالی، رسانه ها و حقوق، دوره کارآموزی خود را بگذرانند. در حال حاضر، 52% از کارآموزان استخدام شده توسط Multiverse از اقلیت قومی هستند که کمتر توسط کارفرمایان مورد قبول قرار می گیرند و 34% دیگر استخدامی های این شرکت حداقل یک ضعف اجتماعی- اقتصادی را دارند.

علاوه بر این، این شرکت یک پنی هم از کارآموزان خود دریافت نمی کنند. در عوض، درآمد Multiverse از بودجه آموزش دولتی و هزینه‌های استخدام به دست می‌آید و همچنین کارفرمایان هزینه ثابتی را برای تیم Multiverse می‌پردازند تا برای آن ها کار آموزان با استعداد تربیت کنند. Multiverse(که در آن زمان WhiteHat نامیده می شد) در لیست صد استارتاپ موفق سال 2020، مقام بیست و سوم را به خود اختصاص داد. اما از آن زمان تا به حال پیشرفت کرده و به نامزدهای خود کمک می کند تا موقعیت خود را در بیش از 300 شرکت از جمله گوگل، فیس بوک، سیتی، KPMG و مورگان استنلی حفظ کنند. این استارتاپ تنها در این ماه یک سرمایه گذاری 130 میلیون دلاری (96.8 میلیون پوند) سری C به دست آورد و به ارزش خیره کننده 875 میلیون دلاری رسید. اکنون با پشتوانه مجموع 194 میلیون دلاری، Multiverse قصد دارد به گسترش خود در بازار ایالات متحده(جایی که ماه گذشته راه اندازی شد) ادامه دهد و حضور خود را در بریتانیا بیشتر کند.

 

مطلب پیشنهادی : راه اندازی کسب و کار در کانادا

 

2- Cera

بنیانگذار: بن ماروتاپو

تاسیس: 2016

وب سایت:  ceracare.co.uk

با استفاده از فناوری هوشمند، Cera سلامت کاربران خود را ردیابی و نظارت می‌کند و خانواده‌ها، مراقبان و متخصصان پزشکی را قادر می‌سازد تا فوراً از تغییرات وضعیت سلامت و رفاه فرد مورد نظر توسط یک برنامه اندرویدی اطلاع یابند.

Cera

شرکت خدمات بهداشتی دیجیتال Cera با 10000 پرسنل خود که روزانه بیش از 40000 ویزیت مراقبت های بهداشتی را انجام می دهند، ویزیت پرستاران و مراقبان از خانه های بیماران، خدمات تحویل دارو، و مشاوره تلفنی بهداشت از راه دور، پشتیبانی های درمانی از خدمات cera می باشد. از اکتبر 2021 و شروع همه گیری کرونا، Cera 10 میلیون بازدید داشته است.

فناوری پیشرفته این استارتاپ وضعیت سلامت شما را پیش‌بینی می‌کند و حتی می‌تواند از بدتر شدن سلامتی قبل از وقوع جلوگیری کند و به بیش از 5000 هشدار «خطر بالا» در روز برای شرایطی مانند زوال عقل و دیابت پاسخ می‌دهد. پلتفرم دیجیتالی نوآورانه Cera که در نوامبر 2016 راه اندازی شد، با در نظر گرفتن اولویت ها و نیازهای مشتری، بازدید از خانه را در عرض 24 ساعت ترتیب می دهد. نکته باورنکردنی در مورد این پلتفرم این است که مدعی است مراقبین آن نسبت به شرکت‌های مراقبت سنتی 30 برابر سریع‌تر به سلامت پاسخ می‌دهند و نیاز به بستری‌های غیرضروری را کاهش می‌دهند و امکان درمان سریع‌تر را فراهم می‌کنند.

 این پلتفرم همچنین به کاهش بستری شدن بیماران در بیمارستان تا 51 درصد کمک کرده است که یک رقم کلیدی در تلاش برای محافظت از NHS از تحت فشار قرار گرفتن در طول همه‌گیری است. با توجه به این موضوع، جای تعجب نیست که Cera در دو سال گذشته 100 برابر رشد کرده است و جهش آن از جایگاه 24 در لیست صد استارت آپ برتر سال گذشته به نایب قهرمان امسال، کاملاً شایسته است. Cera پس از تضمین بیش از 140 قرارداد با NHS و نهاد های دولتی و همچنین ایجاد 10000 شغل در سال گذشته، در راه تبدیل شدن به یکی از بزرگترین شرکت های فناوری سلامت در اروپا است.

 

مطلب پیشنهادی : پول مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا

 

Top of Form

3- Farewill

بنیانگذاران : دن گرت و تام راجرز

تاسیس : 2016

وب سایت: farewill.com

Farewill

همه‌گیری جهانی کرونا آمار مرگ و میر را در سراسر جهان افزایش داده است و این امر موجب شده است تا بسیاری از خونواده های انگلیسی عزیزان خود را از دست بدهند. برای اعضای باقی مانده، غم و اندوه از دست دادن یکی از عزیزان می تواند با بوروکراسی سرسام آور و هزینه های مربوط به مقابله با مرگ همراه شود. با این حال، استارتاپ Farewill به دنبال این است که همه چیز را برای مرگ ساده‌تر، سریع‌تر و منصفانه‌تر کند، از وصیت‌نامه گرفته تا برنامه‌ریزی مراسم تشییع جنازه.

Farewill برای اولین بار در سال 2016 راه اندازی شد و به بزرگترین ارائه دهنده وصیت نامه در بریتانیا تبدیل شد. یکی از بنیانگذاران، دن گرت توضیح می دهد که چگونه فرآیند صدور حکم به تنهایی تنها بخشی از بوروکراسی مرگ است، که در آن خانواده های عزادار می توانند به راحتی تحت تأثیر انتخاب های پیچیده و افزایش هزینه ها قرار گیرند. گرت می‌گوید: «فرآیند معمولاً پیچیده است و افراد عزادار از انجام اشتباه روند تدفین و غیره وحشت دارند. ما موانع این روند را با ساده‌سازی زبان حذف می‌کنیم و به طور فعالانه مشتریان را در مورد پیشرفت پرونده به‌روزرسانی می‌کنیم».

هزینه های ثبت وصیت توسط Farewill منجر به صرفه جویی هزاران پوند برای خانواده ها می شود که در مقابل هزینه های وکیل و برنامه های تشییع جنازه می تواند 2500 پوند ارزان تر از مراسم تدفین سنتی باشد. به همین ترتیب، Farewill می‌تواند به مردم کمک کند تا در هزینه های ایجاد وصیت‌نامه صرفه‌جویی کنند.

 

مطلب پیشنهادی : شرایط زندگی در انگلیس

 

4-  KIDLY

موسس: جیمز هارت

تاسیس: 2016

وب سایت:  http://www.kidly.co.uk

KIDLY  محصولات کودکان آزمایش شده توسط والدین را به خانواده ها ارائه می کند.

KIDLY

این سایت دارای طیف گسترده ای از مارک های مدرن( از لباس کودکان و اسباب بازی گرفته تا ست های غذاخوری) است و هر یک از 4000 آیتم های فروشی آن برای اولین بار توسط یک خانواده منتخب به مدت یک ماه بررسی می شود. این موضوع سبب شده است تا KIDLY پیشرفت روز افزونی داشته و به یکی از فروشگاه های محبوب والدین انگلیسی بدل شود.

 

5- Virty

موسس: الکساندر یانگ

تاسیس: 2018

وب سایت:  virti.com

Virti با کارمندان خود همانند ورزشکاران با عملکرد بالا رفتار می کند و از هوش مصنوعی پیشرفته، VR و شبیه سازی های آموزشی گیمیفیکیشن برای بهبود عملکرد نیروی کار استفاده می کند.

Virty

ایده این استارتاپ توسط جراح تروما و ارتوپد الکس یانگ آغاز شد، این ایده از تجربه شخصی آموزش پزشکی و نیاز متناقض او به ارزیابی ایمن و کنترل شده در یک جلسه آموزشی معتبر رشد کرد. بنابراین، یانگ Virti را ایجاد کرد. Virti با استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، همراه با هوش مصنوعی، کاربران را وارد محیط‌های دسترسی دشوار می‌کند و به‌طور ایمن آنها را تحت فشار ارزیابی می‌کند تا عملکرد و ایمنی بیمار را بهبود بخشد.

این استارت آپ با سه سال سن، رشد بی سابقه ای را در سال گذشته به دست آورده است. در سال‌های 2020-2021، Virti درآمد خود را تقریباً 1000% افزایش داد، اندازه تیم خود را سه برابر کرد و سرمایه‌گذاری 7.3 میلیون پوندی سری A را در یک دور رقابتی به پایان رساند. به منظور قدردانی از این دستاورد، Virti به عنوان یکی از بهترین اختراعات مجله TIME در سال 2020 انتخاب شد و این سیستم در حال حاضر برای آموزش پزشک و آموزش بیمار، از جمله توسطNHS، استفاده می شود. با این حال، Virti همچنین مشتریان اولیه در نفت و گاز، هوانوردی و آموزش شرکتی دارد که پتانسیل آینده خود را فراتر از بازارهای مراقبت های بهداشتی نشان می دهد.

 

 6- Floom

موسس : لانا الی

تاسیس : 2016

وب سایت:  floom.com

فلوم یک شبکه تجاری در حوزه گل است. این استارتاپ یک فناوری برای ایجاد تأثیر مثبت بر کل زنجیره ارزش گل از تولید کننده تا گلفروش و مصرف کننده نهایی، می باشد.

Floom

به گفتهIbisWorld، بازار گل فروشی بریتانیا 403 میلیون پوند ارزش دارد. با این حال، هیچ برندی بیش از 5٪ در این بازار سهم ندارد. موسسFloom، Lana Elie، با توسعه FloomX.com، فرصت عالی برای سرمایه گذاری روی تعداد زیادی گل فروشی مستقل در سراسر بریتانیا را تشخیص داد. این نرم‌افزار گل فروشی، به گل‌فروشان کمک می‌کند تا از فرآیندهای بسیار آفلاین به سیستمی با کاربری آسان تبدیل شوند. جایی که می‌توانند وب‌سایت‌های خود را بسازند، موجودی‌ها را پیگیری کنند، محصولات و سفارش‌ها را مدیریت کنند و ادغام‌های پیک را مدیریت کنند. وبسایت مشتریان Floom که در آن افراد می توانند برای هر مناسبت خود زیر نور خورشید گل سفارش دهند، موفقیت بزرگی را برای گلفروشان در ایالات متحده و بریتانیا ایجاد کرده است و در دراز مدت تجربه بهتری را برای مشتریان خود به ارمغان می آورد.

 

7- Allplants

بنیانگذاران: جاناتان پتریدس

تاسیس: 2017

وب سایت:  www.allplants.com

Allplants

در سال 2021، اغلب ادعا می‌شود که متعهد شدن به یک سبک زندگی مبتنی بر گیاه اولین کاری است که یک فرد می‌تواند برای مبارزه با بحران آب و هوا در سطح فردی انجام دهد. این استارتاپ به کسانی که تمایل به "گیاهخواری" دارند، راهی برای انجام این کار بدون مصالحه یا تلاش زیاد ارائه می دهد. محصولات این استارتاپ شامل کیت های غذای سالم مبتنی بر سبزیجات، از غذاهای آماده شده توسط سرآشپزی بی نظیر است که می توانید هر زمان که نیاز باشد آن را از حالت یخ زده خارج کرده و بپزید. این شرکت در لیست 100 استارتاپ برتر از جایگاه 32 در سال 2020 به 10 استارتاپ برتر صعود کرده است که بخشی از آن به دلیل ادامه رشد آن در 12 ماه گذشته است. این استارتاپ اکنون بزرگترین آشپزخانه گیاهی در تمام اروپا را دارد که 100٪ با انرژی تجدیدپذیر کار می کند.

 

8-  Vet-AI

موسس: پل هالت، رابرت داوسون، سارا وارن

تاسیس: 2018

وب سایت:  

Vet AI فناوری نوآورانه ای را توسعه داده است تا مراقبت از حیوانات خانگی برای همه صاحبان حیوانات خانگی در سراسر جهان در دسترس تر و مقرون به صرفه تر شود.

Vet-AI

با بیش از 3.2 میلیون خانوار در بریتانیا از زمان شروع همه‌گیری کرونا، خدمات دامپزشکی فقط قرار های ملاقات اضطراری را ارائه می‌دهند. دسترسی از راه دور به مراقبت از حیوانات خانگی و مشاوره دامپزشکی از طریق برنامه Joii Pet Care Vet-AI یک راه نجات برای صاحبان حیوانات خانگی در سراسر بریتانیا بوده است.

این اپلیکیشن که در بهار 2019 به دلیل افزایش هزینه‌های مراقبت از حیوانات خانگی و صورت ‌حساب ‌های دامپزشکی راه‌اندازی شد، به صاحبان حیوانات خانگی مشاوره از راه دور با دامپزشکان و پرستاران معتبر از طریق گوشی‌های هوشمندشان ارائه می‌دهد. هوش مصنوعی Joii به صاحبان حیوانات خانگی اجازه می‌دهد تا شرایط حیوانات خود را تشخیص دهند و دارو یا درمان مناسب را از خانه خود دریافت کنند، چیزی که در طول همه‌گیری بسیار مهم بوده است. رشد این شرکت به دنبال مشارکت آنها با بیمه «دوستان حیوانات» در سال 2020 انجام شد که دسترسی به 1.1 میلیون مشتری بیمه گر را فراهم می کند و از زمان راه اندازی Joii  در سال 2019، Vet-AI بیش از 150000 حیوان خانگی ثبت شده را به سلامت کامل پشتیبانی کرده است.

بر خلاف رقبای سنتی دامپزشکی داخلی، برنامه Joii به سرپرستان حیوانات خانگی اجازه می دهد تا به توصیه های سریع و قابل اعتماد 24 ساعته، از خانه خود دسترسی داشته باشند. این سرویس به عنوان یک سرویس تریاژ برای صاحبان حیوانات خانگی توصیف شده است که با ارائه مشاوره های شبانه روزی بدون هزینه های خارج از ساعات کاری، در راستای رفتار خود برای پایین نگه داشتن هزینه ها، صنعت را متحول می کند. Vet-AI مراقبت های بهداشتی را برای حیوانات خانگی در سراسر بریتانیا بهبود می بخشد و از صاحبان حیوانات خانگی با در دسترس تر و مقرون به صرفه تر کردن مراقبت از حیوانات خانگی حمایت می کند و با افزایش تورم، افزایش مالیات و کاهش اعتبار جهانی، می توانیم شاهد پیشرفت روزافزون Vet-AI باشیم. همانطور که محبوبیت آن همچنان در حال افزایش است.

 

9-  Birdie

بنیانگذاران:  Mac Parmentier، Rajiv Tanna، Gwen Lecalvez، Abeed Mohamed

تاسیس: 2017

وب سایت:  www.birdie.care

پلتفرم دیجیتال «agetech» به دنبال تغییر مراقبت در خانه برای سالمندان است.

Birdie

اگرچه همه‌گیری کرونا چالش‌های پیش روی NHS را نمایان نموده است، اما تحت فشار قرار گرفتن سیستم مراقبت‌های بهداشتی بریتانیا و کمبود بودجه آن، یک مشکل ملی دیرینه و پایدار است. بنیانگذاران Birdie با شناسایی اینکه 60 درصد از بودجه NHS برای افراد بالای 65 سال (سالانه 70 میلیارد پوند) هزینه می شود، به دنبال ایجاد راه حل دیجیتالی برای این مشکل بودند. این نرم‌افزار تمام گزارش‌های بهداشتی و اطلاعات مرتبط با مراقبت از سالمندان در خانه را دیجیتالی می‌کند، به این معنی که این اطلاعات می‌تواند در زمان واقعی منتقل شود، اما همچنین می‌تواند به الگوریتمی وارد شود که به پیش‌بینی موارد اضطراری قبل از وقوع آنها کمک می‌کند، که به گفتهBirdie ، این اتفاق به معنی 40 درصد پذیرش کمتر افراد مسن در بیمارستان ها می باشد.

با توجه به اینکه سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی دولتی و خصوصی در بریتانیا همچنان با فشار بی‌سابقه‌ای مواجه هستند، استارتاپ هایی از این دست می توانند بسیار پیشرفت نموده و گسترده شوند. این موضوع صعود Birdie در رتبه بندی صد استارتاپ برتر را نیز توجیه می کند، زیرا این سیستم در سال 2020 در جایگاه 98 قرار گرفت( اگرچه رشد درآمد سالانه 8 برابری آن قطعاً در این زمینه نیز کمک کرده است).

 

9- Element 

موسس: متیو هاجسون، آماندین لو پاپ

تاسیس: 2017

وب سایت:  element.io

Element یک نوع کاملاً جدید از پیام‌رسانی غیرمتمرکز امن است که توسط دولت‌ها و کسب‌وکارهایی در سراسر جهان استفاده می‌شود که باید داده‌های محرمانه خود را بسیار ایمن نگه دارند.

Element 

برنامه Communications Element در تلاش است تا با استفاده از پیشرفته‌ترین شبکه استاندارد باز Matrix برای دادن مالکیت و کنترل داده‌های کاربران، رمزگذاری سرتاسر و یک شبکه باز - ایجاد ارتباط بین مردم به راحتی و نفی خطر نقض داده ها، نحوه پیام‌رسانی ایمن را تغییر دهد. به عنصری مانند Whatsapp فکر کنید، اما بدون ترس شرکت مادر آن می تواند سیاست حفظ حریم خصوصی خود را تغییر دهد و در هر زمانی به داده های شما دسترسی داشته باشد.

اما چیزی که واقعاً آن را به یک استارت‌آپ متفاوت ازWhatsapp، Slack، Signal و Microsoft Teams تبدیل می‌کند، وابستگی آن به عنوان برنامه شاخص Matrix است. ماتریس، به طور خلاصه، یک شبکه غیرمتمرکز است. این به کاربران Element این امکان را می‌دهد که مالکیت و کنترل کامل داده‌های خود را داشته باشند، زیرا می‌توانند نحوه و مکان میزبانی سرویس خود را انتخاب کنند. بسیاری از دولت‌ها از جمله بریتانیا، ایالات متحده و آلمان نیز از این برنامه برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند، که گواهی بر شهرت برنامه برای قابلیت اطمینان و امنیت است.

در عصر حاضر، اطمینان از ایمن بودن داده‌های مشتری، شرکت و مشتری یک اولویت برای همه شرکت‌ها است و عدم رعایت آن می‌تواند منجر به جریمه‌های هنگفت شود. بنابراین Element راه‌حلی عالی برای کسب‌وکارهایی که در تلاش برای حفظ امنیت داده‌ها هستند، ارائه می‌کند و این کار را به‌طور یکپارچه انجام می دهد. در حالی که به ایجاد یک کسب و کار جدید به ارزش 192 میلیارد دلار نیز کمک می‌کند.

 

راه اندازی کسب و کار به هنگام مهاجرت به انگلیس

همانطور که گفتیم کشور انگلستان به لحاظ حمایت از استارتاپ و کسب و کارهای نو و تازه بسیار محبوب است. در همین راستا، دولت در تلاش است تا راه‌های این مسیر را برای علاقه‌مندان هموار کند. از همین رو شما می‌توانید ظرف مدت 48 ساعت برای تشکیل و تاسیس شرکت خود اقدام کنید. جالب است، نه! البته 18 روز فرصت لازم است تا کارهای اداری تمام شود و شما کسب و کار خودتان را در انگلیس راه اندازی کنید.

اولین دغدغه پس از مهاجرت به انگلیس، یافتن فرصت‌های شغلی مناسب است. چه بهتر که بتوانید با توجه به شرایط و روحیه خودتان کسب و کارتان را راه اندازی کنید.

نکته دیگر مجهز بودن انگلیس به نیروی کار متبحر و ماهر است. سیستم کار در انگلستان به نحوی است که میزان قابل توجهی از افراد در جامعه به کار کردن بسیار مشتاق هستند. پس برای راه اندازی استارتاپ خود نگران نیروی کار نباشید. همکاری افراد در یک سیستم نوپا تا حد زیادی می‌تواند راه را برایتان آسانتر و مشخص‌تر کند.

 

استارتاپ‌های برتر انگلیس

 

چالش‌های پیش روی مشاغل در بریتانیا

با افزایش قیمت انرژی در بریتانیا، مشکلات به صورت زنجیره‌وار یکی پس از دیگری بروز پیدا کردند که در سال 2021 منجر به افزایش تورم شد. اما طبق پیش بینی‌ها در پایان 2022 نرخ تورم به 5 درصد رسید. با این حال پس از مهاجرت به انگلیس و راه اندازی کسب و کار خود باید مراقب نرخ تورم و میزان عرضه و تقاضا در بازارهای انگلیس باشید.

کمبود منابع دیگر دغدغه این روزهای شرکت های نوپا و استارتاپ ها در انگلستان و جاهای دیگر است. تغییرات آب و هوایی به طور نگران ‌کننده‌ای باعث کاهش و کمبود منابع در زمینه تجارت شده است.

 

استارتاپ

 

به خاطر داشته باشید فناوری روز به روز در حال پیشرفت است. کسب و کارهایی که نتوانند خود را بروز کنند از این سیستم باز خواهند ماند. استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند تا حد زیادی سبب صرفه ‌جویی در هزینه‌ها شود. درست است که استفاده از جدیدترین سیستم‌ها نیازمند صرف هزینه‌هایی است، با این حال باید خود را بروز نگه دارید.

 

 

مطالب پیشنهادی:

مهاجرت به دوبی

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


سوالات متداول


اکثر استارتاپ های بریتانیا در کجا مستقر هستند؟

لندن با 677 کسب و کار به ازای هر 10000 نفر، در سال جاری بیشترین تعداد کسب و کار را دارا است و پس از آن میلتون کینز با 553 کسب و کار قرار دارد.

آیا انگلستان مکان خوبی برای کارآفرینان و ایجاد استارتاپ است؟

بریتانیا به لطف سیستم های مالیاتی، قوانین و نیروی کار ماهر ما بهترین کشور اروپایی برای کارآفرینان است. بریتانیا به عنوان یکی از بهترین مکان های جهان برای کارآفرینان نامگذاری شده است.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


وحید شهری :

سلام من میخواستم ازتون بپرسم که آیا امکان دارد برای کسی که در ایران شرکتی راه اندازی نکرده و فقط یک ایده نو برای راه اندازی کسب و کار داره برای اقامت و راه اندازی کسب و کارش داخل انگلیس ویزای innovator founder بگیره و این چقدر هزینه داره ممنون

با درود 

هزینه ها بستگی به نوع بیزینس دارد.

Sepinood esfandiyari :

مهاجرت از طریق استارتاپ برای دو فرزندم وتعیین روش مهاجرتی برای خودم وهمسرم

با سلام و احترام

برای گرفتن وقت مشاوره در خصوص استارتاپ کانادا و معرفی بهترین روش مهاجرت میتوانید به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.