مرغداری در کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۱۹

 

 

راه‌های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. یکی از مطمئن‌ترین و سریع‌ترین راه ها، سرمایه‌گذاری در یک صنعت خاص است. خرید یا راه اندازی مرغداری در کانادا یکی از شیوه‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید اقامت کانادا را دریافت کنید. در واقع این شیوه نوعی سرمایه‌گذاری و کارآفرینی محسوب می‌شود که در آن فرد با استفاده از سرمایه و تجربه خود نه تنها برای خود درآمدزایی می‌کند و عده‌ای را هم به خدمت می‌گیرد، بلکه می‌تواند با استفاده از آن جز شهروندان کانادایی محسوب شود.

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می‌آید که متوسط درآمد مرغداران در کانادا چقدر است. در جواب باید بگوییم که حقوق هر کارگر مرغداری کمتر از 30000 دلار در سال است. البته این مبلغ برای کارگران مبتدی تا 25000 دلار و برای کارگران حرفه‌ای حتی بیش از 34000 دلار خواهد بود. با این حساب درآمد یک صاحب مرغداری می‌تواند رقمی به مراتب بسیار بیشتر از این باشد.

برای راه اندازی مرغداری یا هر تجارت دیگر اصلا نباید بدون برنامه‌ریزی پیش بروید؛ زیرا ممکن است همه یا بخش عظیمی از سرمایه خود را از دست بدهید. شما پیش از هر چیز به تجزیه و تحلیل اقتصادی نیاز دارید و پس از آن است که باید بر اساس عوامل اصلی، هزینه‌ها را تخمین بزنید. با ما همراه باشید تا شما را با این شغل در کانادا بیشتر آشنا کنیم.

 

تمامی خدمات مهاجرت کانادا در ویزا 724 با مدیریت خوشنام ترین وکیل و مشاور قانونی مهاجرت کانادا با دانش تیم تخصصی توسعه بیزینس و استارتاپ در کانادا و تجربه بیش از 1000 پرونده موفق توسعه بیزینس و مهاجرت، انجام‌ می شود. بسیار مهم است که بدانید مشاور شما همراه با داشتن مجوزها و دانش کافی در امور مهاجرت، دانش و تجربه توسعه و راه اندازی بیزینس در کانادا دارد. برای مشاهده مجوزهای ما در ایران و کانادا؛ می توانید صفحه درباره ما را مطالعه بفرمایید.

 

شرایط راه اندازی مرغداری در کانادا

 

هزینه خرید یا راه اندازی مرغداری در کانادا چقدر است؟

 

شاید باورتان نشود اما بسیاری از افراد در کانادا دوست دارند مزرعه مرغ خود را داشته باشند. جدا از بحث زمین و خرید مرغ شما نیاز به خرید تجهیزات مختلف دیگری هم دارید. برای مثال دستگاه جوجه‌کشی یکی از آن‌ها است. پس هزینه‌های این شغل می‌تواند بسته به نیاز و حجم مرغداری شما متنوع باشد.

با توجه به آمار حدود 40 درصد مشاغل در سه سال اول با شکست مواجه می‌شوند. با آگاهی از این اطلاعات باید خیلی محتاطانه‌تر برخورد کنید. این یعنی باید حساب همه جای کار را داشته باشید. موارد زیر می‌توانند یک چشم‌انداز از هزینه‌های پیش‌روی شما برای احداث مرغداری باشند.

 

1.محاسبه هزینه راه اندازی کار

اگر تخصص لازم را ندارید هرگز وارد این کار نشوید. پس اول تجربه کسب کنید، بعد کار را شروع کنید. اما از طرفی پرورش مرغ و تخم‌مرغ برای افراد کارآفرینی که بودجه و سرمایه زیادی ندارند، در مقابل میزان سوددهی معقول به نظر می‌رسد. هر چند که داشتن یک مرغداری مجهز به دستگاه‌ها و فضای بیشتری نیاز دارد که هزینه اولیه کار را بالا می‌برد.

از آنجایی که هزینه راه‌اندازی ایالات متحده و کانادا مشابه هم است ما نگاهی به آمار این کشور می‌اندازیم. به طور متوسط برای خرید و راه‌اندازی مرغداری در کانادا شما به مبلغی بین چند هزار دلار تا سه چهارم میلیون دلار نیاز دارید.

اما پیشنهاد ما این است که حتی اگر سرمایه انجام کارهای بزرگ را دارید، کار خود را با یک مرغداری کوچک شروع کنید. این کار دارای مزایا متعددی برای کارآفرین است که می‌تواند ریسک و خطر کار را پایین بیاورد.

به مرور زمان با کسب تجربه می‌توانید بیزینس خود را گسترش دهید. برای شروع کار در یک مقیاس کوچک نیاز به 5000 تا 25000 دلار سرمایه دارید. البته این مبلغ شامل هزینه‌های استخدام کارکنان هم می‌شود.

در ادامه که کسب و کار شما رونق گرفت و رشد پیدا کرد، هزینه‌ها هم افزایش پیدا می‌کنند. به همین خاطر شاید اگر بخواهید مرغداری خود را به یک مزرعه مرغ بزرگ تبدیل کنید، شاید نیاز باشد تا 30 برابر هزینه اولیه بودجه را افزایش دهید.

 

2.معرفی انواع هزینه‌ها

اولین هزینه‌ای که باید برای راه‌اندازی مرغداری در نظر بگیرید، هزینه خرید یا اجاره زمین است. برای خرید زمین این هزینه با توجه به شهر و هکتار متفاوت خواهد بود. اما برای اجاره یک زمین کشاورزی با اندازه متوسط به حدود 200000 دلار در سال هزینه نیاز دارید.

هزینه دوم برای خرید یا راه اندازی مرغداری در کانادا برای شما هزینه خوراک مرغوب و هزینه سلامتی طیور شماست. این کار باعث می شود از سلامت و کیفیت محصول نهایی خود مطمئن شوید. اگر مزرعه شما در حد متوسط باشد در هر سال حدود 35000 دلار باید برای غذا و دارو طیور بودجه اختصاص دهید.

هزینه خرید مرغ هم بسته به نژاد مرغ متفاوت است. این هزینه به تعداد پرنده‌ای که دارید هم بستگی دارد. به همین دلیل برای یک مزرعه مرغ متوسط چیزی حدود 60 تا 70 هزار دلار بودجه نیاز دارید. این هزینه‌ها را به سایر هزینه‌ها مثل استخدام یک مدیر بازرگانی خبره، حسابدار و گرفتن مجوزها هم اضافه کنید.

برای مدیر بازرگانی چیزی حدود 3000 دلار و برای حسابداری و سایر خدمات حدود 15 تا 16 هزار دلار بودجه نیاز دارید. 670 دلار هم باید برای دریافت مجوزها و رفع مسائل حقوقی هزینه کنید. از همه این موارد مهم‌تر بحث بیمه مزرعه شما است. مرغداری خیلی حساس است و با کوچکترین آلودگی یک مرحله از طیور شما می‌میرند، بنابراین باید از قبل همه چیز را بیمه کنید.

بسته به اندازه مزرعه و نوع بیمه هم باید حداقل در هر سال 100000 دلار برای بیمه پرداخت کنید. اگر هنوز سرگیجه نگرفته‌اید باید حدود 100000 دلار دیگر برای سایر هزینه‌ها هم در نظر بگیرید.

 

هزینه راه اندازی مرغداری در کانادا

 

نکته: انتخاب یک بیزینس مطمئنا دارای چالش های زیادیست. قطعا در طی مراحل راه اندازی مرغداری در کانادا اگر یک تیم تخصصی را در کنار خود داشته باشید در بسیاری از امور، چالش ها و مشکلات شما را با هزینه ای کم حل خواهند کرد و از رسیدن ضرر به سرمایه و کسب و کار شما جلوگیری خواهند کرد.

 

ما در ویزا724 با مدیریت وکیل قانونی مهاجرت کانادا، خدمات حرفه ای جهت راه اندازی و یا خرید مرغداری در کانادا ارائه می دهیم که بتوانید از این طریق کسب و کار پر سود داشته و مهاجرت کنید. به اختصار به تعدادی از این موارد اشاره می‌کنیم:

 

- دریافت مشاوره تلفنی یا حضوری برای بررسی شرایط شما و تشخیص اینکه برای این برنامه مهاجرتی مناسب هستید یا خیر.
- پس از بررسی شرایط، حداکثر میزانی که می‌توانید برای خرید یا راه اندازی یک مرغداری در کانادا هزینه کنید را، به ما اعلام می کنید.
- پس از امضای قرارداد با وکیل قانونی مهاجرت، بر اساس میزان توانایی مالی، شرایط سنی، توانایی مدیریتی، سوابق شغلی و علایقی که دارید، جستجوی دقیقی راجع به آنالیز بیزینس های موجود که برای شما مناسب باشد و ارزش خرید یا راه اندازی داشته باشند انجام می شود.
- پس از انتخاب بیزینس تحقیق جامع و کاملی راجع به این خواهیم داشت که بیزینس مذکور ارزش خرید یا راه اندازی داشته باشد. جزو مشاغل ممنوعه برای مهاجران نباشد. برای دریافت مجوز مشکلی نداشته باشد. بدهی مالیاتی یا بانکی نداشته باشد. ورشکسته نباشد. پتانسیل پیشرفت در چند سال آینده داشته باشد. با خرید یا راه اندازی آن بتوانید مهاجرت کنید و...
- پس از انتخاب قطعی بیزینس و توافقات انجام شده با فروشنده، قرارداد رسمی و حقوقی بین شما و فروشنده امضا می گردد.
- تمامی امور حقوقی ثبت شرکت، افتتاح حساب و واریز مبلغ مورد نیاز به حساب خودتان مدیریت و انجام می شود.
- برای پیشرفت مرغداری در سالهای آینده، آنالیز دقیقی از رقبا، بازار هدف، علایق مشتریان، انجام‌ شده و پلن دقیقی برای چگونگی درآمد زایی، تبلیغات و مارکتینگ خواهید داشت.
- با ارائه یک بیزینس پلن دقیق و ارائه تمامی مدارک به اداره مهاجرت، درخواست ویزا را ثبت می کنیم.
- پس از ورود به کانادا با توجه به نقشه راهی که دارید، شروع به راه اندازی مرغداری می کنید و سپس درخواست اقامت دائم کانادا را ثبت می کنید.

عوامل تعیین کننده هزینه در خرید یا راه‌اندازی مرغداری در کانادا

 

همانطور که در قسمت بالا مشاهده کردید، برای راه‌اندازی مرغداری باید هزینه‌های زیادی انجام دهید. اما شاید با یک برنامه‌ریزی در هر بخش بتوانید تا حد زیادی از هزینه‌ها را کم کنید. عوامل زیر در تعیین هزینه‌ها بسیار موثر هستند، آن ها را بشناسید و کم‌هزینه‌ترین راه را انتخاب کنید. البته انتخاب به‌صرفه شما نباید از کیفیت نهایی کار شما کم کند.

 

1.زمین

زمین بزرگترین عامل در تعیین هزینه‌ها است. اگر بودجه خوبی دارید، باید بهترین مکان را برای مرغداری انتخاب کنید. البته برای کاهش هزینه‌ها بهتر است دور از شهر این کار را انجام دهید. چون زمین‌های مزرعه ارزان‌تر از زمین‌های مسکونی و تجاری است.

بنابراین باید خیلی برای خرید زمین وقت بگذارید تا هم نقطه مناسبی را انتخاب کنید و هم اینکه شاید از خوش شانسی بتوانید با قیمت تمام شده مناسبی این کار را انجام دهید.

 

خرید یا راه‌اندازی مرغداری در کانادا

 

 

2.هزینه های مربوط به ساخت و ساز

برای خرید یا راه‌اندازی یک مرغداری در کانادا شما تنها به زمین احتیاج ندارید؛ چون قرار نیست مرغ های خود را در فضای باز مزرعه  نگهداری کنید. شما باید با ساخت و ساز اصولی یک مکان مناسب را برای نگهداری طیور خود مهیا کنید.

قفس‌ها انواع مختلفی دارند، پس باید قبل از تهیه هر کدام در موردشان حسابی تحقیق کنید. مقایسه و مشاوره در این مورد به شما کمک می کند که متناسب با بودجه و نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

از طرفی شاید نیاز به یک ساختمان برای انبار کردن تجهیزات خود داشته باشید. همچنین به یک استراحت‌گاه برای کارگران و مسئولین مزرعه نیاز دارید. پس باید همه این موارد را در نظر بگیرید و در برنامه خود بهترین برنامه‌ریزی را برای آن بگنجانید.

 

3.هزینه جوجه‌ها

سومین مورد اصلی برای هزینه‌ها جوجه‌ها هستند. در ابتدا برای شروع کار شما نمی‌توانید خودتان جوجه تولید کنید، پس باید آن را از سایر مرغداران خریداری کنید. تعداد جوجه‌های مورد نیاز را با توجه به سایز مزرعه و میزان امکانات خود مثل محل نگهداری حساب کنید.

برای خرید یا راه‌اندازی مرغداری در کانادا، اگر می‌خواهید هزینه کار خود را در ابتدا کم کنید، باید جوجه‌های یک روزه تهیه کنید. هر چند با توجه به هزینه‌ای که برای رشد آن‌ها خواهید کرد، هم این رقم چندان قابل توجه نخواهد بود. اما این نکته را هم به یاد داشته باشید که خطر مرگ جوجه‌های یک روزه خصوصا در شرایط کمی نامناسب بالا است.

 

4.تجهیزات

مورد بعدی در تخمین هزینه‌ها تجهیزات مرغداری است. این مورد به ماهیت تجارت شما بستگی دارد. برای مثال اگر بخواهید خودتان جوجه‌ریزی کنید، به دستگاه‌های مخصوص جوجه‌کشی نیاز خواهید داشت. این موضوع در سایر مراحل مثل تهیه خوراک و توزیع و فروش مستقیم هم صادق است.

علاوه بر موارد بالا عوامل دیگری از جمله واکسیناسیون، تغذیه، استخدام افراد و سایر هزینه‌های فرعی را هم اضافه کنید.

 

تجهیزات مرغداری

نکات مهم در خرید یا راه‌اندازی مرغداری در کانادا

اگر قصد داشته باشید که یک مرغداری در کانادا راه‌اندازی کنید و از این طریق بتوانید اقامت این کشور را دریافت کنید، نیاز به یک برنامه کامل و جامع دارید. لازم است این نکته را بیان کنیم که پرورش طیور که شامل مرغ، بوقلمون، اردک و مواردی از این دست می شود، بسیار سودآور است. اما به همان اندازه هم خطر و ریسک‌پذیری دارد. به طوری که مرغداران همیشه در معرض خسارات سنگین قرار دارند.

احتمال شکست برای حتی کسانی که سال‌ها در این صنعت مشغول به کار بوده‌اند هم وجود دارد، پس برای شروع تجارت خود باید دیدی کامل و باز به این صنعت در کانادا داشته باشید. به یاد داشته باشید که هر شغلی اسرار تجاری خود را دارد، پس سعی کنید با آگاهی از زیر و بم مرغداری، شانس موفقیت خود را بالا ببرید. نکات زیر از جمله اسرار تجارت مرغداری در کانادا محسوب می‌شوند از آن‌ها استفاده کنید.

1.از میزان کم شروع کنید و سرمایه خود را یکجا در کار نریزید.

حتما این ضرب‌المثل را بارها شنیده‌اید که می‌گوید، "همه تخم‌مرغهایت را در یک سبد نگذار". وقتی قرار است تازه کاری را شروع کنید، نباید تمام سرمایه خود را به امید روزهای طلایی هزینه کنید. وقتی بی‌تجربه هستید نباید یک مرغداری در اندازه بزرگ راه‌اندازی کنید.

این اشتباه در بین بسیاری از افراد و البته مشاغل دیگر هم وجود دارد که فرد در همان ابتدا رویایی فکر می‌کند و تمام سرمایه خود را یک‌جا خرج می‌کند. شاید اینکه جسته و گریخته درباره درآمد میلیون دلاری مرغداری‌ها خوانده‌اند هم در این خرید یا راه‌اندازی مرغداری در کانادا بی‌تاثیر نبوده است.

اما نباید این نکته را از یاد برد که در هر تجارتی باید از کم شروع کرد. هیچ‌کس یک‌شبه پولدار نمی شود. مگر اینکه خیلی خوش‌شانس باشد. اما شما نباید چنین ریسکی داشته باشید. باید از ابتدا با مقدار کم شروع کنید تا هم بتوانید در صورت بروز خسارت با تزریق مجدد سرمایه کار را جلو ببرید و هم کم کم تعداد خریداران خود را بالا ببرید. شغلی مثل مرغداری نیاز به مشتری دارد. پس باید کار خود را از کم شروع و در صورت شرایط مثبت آن را گسترش دهید.

به یاد داشته باشید رقبا شما زیاد و قدرتمند هستند، پس باید با یک برنامه از پیش تعیین شده جلو بروید. برای مثال باید اطلاعات مرغداری‌های منطقه‌ای که قرار است در آن سرمایه‌گذاری کنید را چک کنید. اگر تعداد مرغداری‌ها در آن منطقه زیاد بود یا عرضه بر تقاضا پیشی گرفته بود، باید ایده خود را در منطقه‌ای دیگر پیاده‌سازی کنید.

برای تعیین برنامه باید یک تجزیه و تحلیل مقدماتی داشته باشید. طرح پروژه را مشخص کنید. تجزیه و تحلیل بازار را انجام دهید، برای مثال نظرات مشتریان را بررسی کنید. میزان رقابت و هزینه‌ها را مشخص کنید و در نهایت با استفاده از داده‌ها یک گزارش کار تهیه کنید و بر اساس آن پیش بروید.

 

2.برای خرید یا راه‌اندازی مرغداری در کانادا، به بسته‌بندی کار توجه کنید.

هیچ چیز به اندازه یک بسته‌بندی شیک توجه افراد را جلب نمی‌کند. متاسفانه در صنعت مرغداری این موضوع در کشور ما اصلا رعایت نمی‌شود. از طرف دیگر بسته‌بندی تمیز می‌تواند نشان دهنده کیفیت بالا مرغ و محصول گوشتی مورد نظر باشد. بنابراین نباید تنها در شروع کار به فکر راه‌اندازی مرغ‌داری خود باشید، بلکه باید از همان اول خط بسته‌بندی محصولات را نیز در نظر بگیرید.

شاید قسمت سخت ماجرا همان راه‌اندازی مرغداری باشد؛ زیرا ایجاد یک بخش بسته‌بندی چندان سخت نیست و نیاز به بودجه کمی دارد. برای این کار البته کمی تجهیزات لازم دارد. برای مثال بخش پاکسازی مرغ، قصابی آن، بسته‌بندی و در نهایت خنک‌سازی آن کاری است که باید انجام دهید. یکی از این تجهیزات می‌توانند سیستم‌های خنک کننده یا همان یخچال‌های صنعتی باشند که کار نگهداری محصولات شما را انجام می‌دهند.

 

 نحوه ی راه انداختن مرغ داری در کانادا

 

 

3.روی فروش مستقیم برنامه‌ریزی کنید.

هیچ وقت بر روی فروش خرده‌فروشان اتکا نداشته باشید. البته این را ه عنوان شروع کار و برای همیشه جزوی از استراتژی‌های کار خود در نظر بگیرید، اما همیشه یک یا چند شعبه از فروش مستقیم خود را ایجاد کنید. نیازی نیست که بیش‌از اندازه فروش داشته باشید، همین که مجموعه شما نشان دهد نمایندگی خود را دارید، برای کسب و کارتان اعتبار ایجاد کرده‌اید. این فروش می‌تواند شامل مرغ بسته بندی مارک خودتان باشد، یا به شکل قطعات مجزای مرغ به فروش برسد.

 

4.برای خرید یا راه‌اندازی مرغداری در کانادا، خدمات فروش را در نظر بگیرید.

ایجاد مزایای مختلف برای کسب و کار شما باعث می شود که پیشرفت خیلی خوبی داشته باشید و از طرفی بتوانید مشتری‌های وفاداری را برای خود دست و پا کنید. یکی از مشکلات این روزهای اکثریت خانواده‌ها مشغله زیاد است. خصوصا برای خانواده‌هایی که دارای فرزند کوچک هستند یا زن و مرد خانواده هر دو شاغل هستند، شرایط پرمشغله‌تر هم می شود.

یکی از مواردی که می‌تواند باعث رونق بهتر کسب و کار شما شود، تحویل مرغ درب منزل است. شما می‌توانید با ایجاد خدمات موبایل هم فروش خود را بالاتر ببرید و هم رضایت مشتریان را به دنبال داشته باشید. بسیاری از مردم از چنین شرایطی استقبال زیادی می کنند. بنابراین می‌توانید به مرور با شناخت بیشتر مشتریان هم فروش و هم درآمد خود را بالا ببرید و هم موجب رضایت بهتر مصرف‌کننده شوید.

 

5.بازاریابان خود را استخدام کنید.

علاوه بر شعباتی که می‌توانید برای پیشرفت کاری خود ایجاد کنید، یکی دیگر از راه‌های افزایش فروش، جذب مشتری و رشد سودآوری مرغداری در کانادا این است که به شکل اختصاصی بازاریابان خود را داشته باشید. می‌توانید در ازای فروش این افراد به آن‌ها پورسانت ارائه دهید.

کار بازاریابان می‌تواند به این شکل باشد که مشتریانی از دور و اطراف برای خود دست و پا کنند و با تامین مایحتاج مرغ و تخم‌مرغ آنان به شکل هفتگی موجب رشد فروش شما شوند. داشتن نماینده فروش می‌تواند کلاس کار شما را بالا ببرد. از طرفی شما از ابتدای خرید یا راه‌اندازی مرغداری در کانادا تا همیشه نیاز به افزایش آگاهی از برند خود خواهید داشت. با این کار می توانید همیشه درآمدزایی کنید و منتظر مشتریان جدید باشید.

 

6.جوجه‌کشی و تهیه خوراک خود را داشته باشید.

سعی کنید به جای اینکه جوجه‌های یک روزه خود را از جای دیگری بخرید، جوج‌کشی خود را داشته باشید. مطمئنا این کار هم مقرون به صرفه‌تر است هم صفر تا صد کار زیر نظر خود شما خواهد بود و به محل یا جایی وابسته نخواهید بود.

نکته دیگر این است که بیشتر مرغداری‌ها در کانادا خوراک طیور خود را از بیرون تهیه می‌کنند. اما اگر شما سرمایه و جای این کار دارید، بهتر است خودتان دست به کار شوید و خوراک خود را به شکل مستقیم و بدون هیچ واسطه‌ای تامین کنید.

تولید خوراک مرغ کار خیلی سختی نیست. اگر توانایی پرورش مرغ را دارید حتما می‌توانید خوراک آن را هم تولید کنید. اگر بتوانید هزینه‌های تولید خوراک را پایین بیاورید، سود کلی خود را حسابی بالا خواهید برد. این امر خصوصا در طولانی‌مدت نتایج بسیار شگفت‌انگیزی را به دنبال دارد.

 

حقوق کارگر مرغداری در کانادا

 

7.برای خرید یا راه‌اندازی مرغداری در کانادا، نیروهای مناسب استخدام کنید.

کار شما بر پایه یک سری اصول اصلی بنا می‌شود. تجربه یکی از این اصول است که بسیار هم اهمیت دارد. پس از ابتدا راه‌اندازی کسب و کار خود باید افراد متخصص در کار را استخدام کنید. این مسئله می‌تواند از ضررهای احتمالی شما و خساراتی که ممکن است افراد بی‌تجربه به بار بیاورند کم کند.

استفاده از مشاوران و بازاریابان حرفه‌ای و نیروهایی که تجربه کاری بالایی در زمینه نگهداری و تجهیز مرغداری و خدمات فروش دارند، می‌تواند در رشد برند شما اثرات فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

در هر بخش از کار خود نیروی متخصص مخصوص داشته باشید. برای مثال حتی شاید لازم باشد افراد مسئول نگهداری و شمارش تخم‌مرغ را استخدام کنید تا مانع از بروز خسارت یا سرقت‌های ناخواسته شوید.

 

برای راه اندازی مرغداری در کانادا در سال 2023 چقدر پول لازم است؟

هزینه راه اندازی مرغداری در کانادا، با توجه به عوامل مختلف مانند مقیاس پروژه، نوع مرغ پرورش داده، هزینه زمین، تجهیزات و نهاده ها می تواند متفاوت باشد. اما به طور تخمینی، راه اندازی یک مرغداری در مقیاس کوچک با 500 پرنده به سرمایه ای در حدود 50،000 تا 100،000 دلار کانادا نیاز دارد. این مبلغ تمام هزینه های خرید زمین، ساخت زیرساخت ها مانند مرغداری، خرید پرندگان، خوراک، تجهیزات و سایر هزینه های راه اندازی را پوشش می دهد. بیشترین تعداد مرغداری کانادا در انتاریو با 639 مرغداری است. پس از آن و در رتبه دوم، استان کبک با 598 تولید کننده عمده مرغ و تخم مرغ قرار دارد.

حاشیه سود راه اندازی مرغداری با توجه به عوامل مختلفی که در بالا ذکر شد و تقاضای بازار، می تواند از 10٪ تا 30٪ متغیر باشد. البته توجه داشته باشید که این فقط یک تخمین تقریبی است و حاشیه سود واقعی بسته به شرایط خاص مزرعه می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال:  متوسط درآمد پرورش مرغ تخم گذار در کانادا 34،500 دلار در سال است.

 

هزینه راه اندازی مرغداری در کانادا

 

انواع برنامه های اقامت دائم کانادا برای راه اندازی یا خرید مرغداری

برای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق راه اندازی مرغداری می توانید از یکی از برنامه های زیر استفاده نمایید:

 

اکسپرس انتری (Express Entry)

در این برنامه مهاجرتی ابتدا باید یکی از گزینه های زیر را احراز نمایید:

  • یک مرغداری را از ابتدا راه اندازی کنید.
  • یک مرغداری راه اندازی شده را خریداری کنید.
  • در یک مرغداری شریک شوید و 33% یا بیشتر از سهام آن را تصاحب کنید.
  • امتیاز یا فرانچایز مرغداری را خریداری نمایید.

پس از آن و در این مرحله باید برای یکی از انواع مجوز کار درخواست بدهید:

 

مجوزهای مبتنی بر LMIA

  • انتقال های درون شرکتی ICT
  • مجوزهای کارآفرینی و خود اشتغالی C11
  • در نهایت هنگامی که به طور فعال، کالا یا خدمات ارائه دادید، درخواست اقامت دائم کانادا می کنید.

در این روش، با حداقل سرمایه گذاری و در سریع ترین زمان ممکن می توانید برای اقامت دائم کانادا درخواست دهید. اما مهارت زبان شما باید بالا باشد. در این روش به حداقل نمره 6 در آیلتس جنرال نیاز دارید.

 

برنامه های نامزدی استانی (Provincial Nominee Programs)

در این روش می بایست مستقیما برای یک برنامه نامزدی استانی (PNP)درخواست دهید. به همین منظور، باید در استان مورد نظرتان اظهار علاقه تان (expression of interest) را ثبت کنید. پس از آن دعوت نامه اپلیکیشن را دریافت می کنید و با پشت سر گذاشتن مصاحبه، یک توافقنامه عملکرد (performance agreement) با استان، مورد نظر امضا می کنید. سپس باید برای دریافت مجوز کار اقدام نمایید.

در نهایت پس از ورود به کانادا و راه اندازی مرغداری، می توانید برای اقامت دائم کانادا درخواست بدهید.

در این روش به مهارت زبان بالایی نیاز ندارید و با مهارت های زبانی CLB 4 نیز می توانید اقدام کنید. اما سرمایه گذاری اولیه شما برای راه اندازی مرغداری بالاتر از روش قبل خواهد بود. همچنین روند دریافت اقامت دائم کانادا بیشتر طول می کشد.

 

راه اندازی استارت آپ (a Start-up Company)

این روش، یکی از جذاب ترین روش های دریافت اقامت دائم کاناداست. چرا که به سرمایه اولیه بالایی نیاز ندارد و هیچ محدودیتی برای انتخاب محل زندگی ندارید. تنها باید شرایط زیر را احراز نماید:

  • از یکی از سازمان های مشخص شده توسط کانادا، نامه پشتیبانی داشته باشید.
  • حداقل مهارت زبان مورد نیاز در این روش سطح CLB5 است.
  • تمکن مالی و بودجه کافی برای اقامت در کانادا داشته باشید.
  • در استانی غیر از استان کبک اقامت کنید.
  • شرایط امنیتی و پزشکی شما مورد تایید کانادا باشد.

 

اخذ اقامت دائم کانادا با راه اندازی مرغداری

 

جمع‌بندی

با یکی دیگر از مقالات آموزشی ویزا 724 در خدمت شما بودیم. سرمایه‌گذاری یکی از روش‌های سریع‌ و کم‌ دردسر دریافت اقامت و تابعیت کانادا محسوب می شود. شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری در یکی از صنایع و تولیدی های کانادا با یک تیر دو نشان بزنید. هم دارایی خود را چند برابر کنید و هم تابعیت کانادا را دریافت کنید.

در این مطلب به شما نشان دادیم که چگونه اقدام به خرید یا راه‌اندازی مرغداری در کانادا کنید و به چه شکلی کسب و کار خود را روی غلطک سودآوری بی‌اندازید. اگر در مورد این شیوه سرمایه‌گذاری یا هر روش کسب درآمد دیگر در کانادا سوالی دارید، می توانید از خدمات تخصصی ما، در حیطه توسعه و راه اندازی بیزینس و مهاجرت به کشور کانادا استفاده کنید. بدون شک استفاده از یک تیم باتجربه به شما در رسیدن به هدفتان کمک زیادی خواهد کرد.

با خدمات توسعه بیزینس ما، کمترین میزان ریسک از دست دادن سرمایه را تجریه کنید.
با خدمات مهاجرتی ما، به صورت قانونی و با کمترین ریسک ممکن به کانادا مهاجرت کنید.

 

جهت خرید و یا راه اندازی مرغداری در کانادا و دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید:

visa724.com/تماس-باما

و یا جهت بهره مندی از مشاوره تخصصی خرید بیزینس(حضوری یا غیر حضوری)، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
visa724.com/مشاوره

 

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


سوالات متداول


متوسط درآمد مرغداران در کانادا چقدر است؟

این رقم برای کارگران مرغداری به صورت ساعتی 14 تا 15 دلار محاسبه می شود. اما آمارها نشان می‌دهد که متوسط درآمد خالص عملیاتی مزارع تولید مرغ و تخم مرغ در کانادا در سال 2015 حدود 176190 دلار کانادا بوده است.

هر هکتار از چه تعداد مرغ پشتیبانی می‌کند؟

برای شروع به حداقل 2 جریب زمین نیاز دارید. این اندازه به نوع مرغداری (پیمانی، لایه‌ای) شما بستگی دارد. به طور کلی در استانداردترین حالت ممکن برای هر 50 مرغ به یک هکتار زمین نیاز دارید که حداکثر مرغ برای این میزان زمین 100 مرغ است. اما در شرایط خیلی خیلی خاص شاید بتوانید در هر هکتار 400 تا 500 مرغ هم نگهداری کنید.

هزینه خرید مرغ به چه شکلی محاسبه می‌شود؟

هزینه هر مرغ می‌تواند برای شما از 3 تا 30 دلار بسته به نژادش هزینه بردار باشد. برای مثال هر جوجه از حدود 1 تا 5 دلار بسته به سن هزینه دارد. این هزینه با بالا رفتن سن جوجه می‌تواند به 15 و حتی 25 دلار هم برسد.

بهترین راه برای خرید یا راه اندازی مرغداری در کانادا چیست؟

بهترین راه این است که شما از تعداد کم و حتی اجاره زمین کار خود را شروع کنید. برای شروع این عملیات با تعداد چند هزار مرغ به مقداری غذای باکیفیت، زمین و حصار مرغ احتیاج دارید. اما اگر قرار است صفر تا صد کار را خودتان بر عهده بگیرید، باید یک کارآفرین باشید. برای این کار نیاز به سرمایه و ایده‌های بزرگ‌تری دارید. شما احتیاج دارید که یک مزرعه مرغ در حجم وسیع با تجهیزات کامل راه‌اندازی کنید.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


Akbar :

آیا توصیه به پرورش شترمرغ در کانادا میکنید؟

Reza :

سلام برای احداث یک مرغداری فول اتومات صدهزار قطعه ای تخمگذار چه مقدار سرمایه نیاز است و بهترین شهر براین این کار کجاست و ایا اقامت خانوادگی با این کار امکان پذیر است؟

مطلب را کامل مطالعه بفرمایید به سوالات شما پاسخ داده شده 

علی اکبر مجیدی :

سلام،من دارای پروانه مرغداری گوشتی صنعتی با ظرفیت 50000 قطعه هستم،سن 43 سال،برای مهاجرت و احداث یک واحد مرغداری صنعتی چقدر سرمایه نیاز دارم؟ و حداقل ظرفیت قابل احداث مرغداری صنعتی گوشتی در کانادا چقدره؟

حداقلی در نظر گرفته نشده اما هزینه بسته به انتخاب برنامه مهاجرتی، بسته به وسعت بیزینس و انتخاب لوکیشن، دستگاهها، نیروی انسانی، بسیار متغییر است اما هزینه ها در همین صفحه عنوان شده است

mohammad sadeghi :

با سلام و عرض احترام می‌خواستم بدونم که با راه‌اندازی پرورش شترمرغ می‌تونم واسه مهاجرت اقدام کنم؟ تخصص این کار رو ندارم و در حال آموزش در دوره‌های مختلف این کار هستم.

اگر سرمایه کافی داشته باشید، ممکن است

حامد پورحسن :

با سلام و تشکر بنده قابلیت سرمایه گذاری 100000 دلار رو دارم، آیا میتونم کار مرغداری و یا هر بیزینس دیگه ای رو برای دریافت اقامت انجام بدم؟ البته میخواستم هزینه شما رو هم بدونم. با تشکر

با صد هزار دلار توصیه نمی شود که وارد برنامه های کارآفرینی شوید

شهرام ضمیریان :

درود وقت بخیر من در لاهیجان یک مزرعه 2 هکتاری پرورش شتر مرغ پرواری از سال 1397 با پروانه بهره برداری از جهاد کشاورزی دارم سوالم اینه که برای روش مهاجرت به استان ساسکاچوان و ودیعه 75 هزار دلاری تاسیس مزرعه می تونم اقدام کنم ؟ در ضمن تمکن مالی من از نظر کارشناسی با محاسبه دلار دولتی 18 میلیون دلار و دلار بازار ازاد حدود 3 میلیون دلار هست و دوبار به کانادا سفر کردم و قصد دارم بعد از ری اپلای ویزا دوباره برای برای سفر اکتشافی یه کانادا بیام و خواهرم مقیم کاناداست و قیمت هر هکتار زمین کشاورزی در ساسکاچوان به طور متوسط چقدره؟

با درود

اجباری برای خرید زمین ندارید می توانید به صورت بلند مدت اجاره کنید. بررسی خرید بیزینس بسیار تخصصی ست و توسط وکیل رسمی مشاوره آن انجام می شود. می توانید برای بهره مندی از مشاوره سرمایه گذاری در کانادا به بالای سایت قسمت رزرو وقت مشاوره مراجعه بفرمایید.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.