تحصیل رایگان در اروپا و زندگی در اتریش


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

 

 

تحصیل رایگان در اروپا و زندگی در اتریش

 

اتریش کشوری گران برای گردشگری است. همه می دانند که اسکی و ورزش های زمستانی چقدر در رشته کوه های آلپ پرطرفدار است. از سوی دیگر، گران و پرهزینه بودن این سری از ورزش های زمستانی بر کسی پوشیده نیست. شاید به همین دلیل است که اتریش و پایتخت این کشور یعنی وین به گران بودن مشهور شده اند. با این وجود وقتی که سخن از تحصیل در اروپا به میان می آید، چیزی که بیشتر افراد را شگفت زده می کند این است که تحصیل در این کشور برای شهروندان اتحادیه اروپا و ناحیه اقتصادی اروپا رایگان است! صبر کنید، هنوز برای بستن این صفحه کمی زود است. در ادامه با ما همراه باشید تا هزینه تحصیل در این کشور برای غیراروپایی ها را هم مرور کنیم.

 

https://visa724.com/uploads/4bf6f063887947c859d472f471841f1f.jpg

 

  1. هزینه تحصیل در دانشگاه های کشور اتریش
  • همانطور که گفتیم هزینه تحصیل در دانشگاه های کشور اتریش و شهر وین برای دانشجویان کشور رایگان است اما این دانشجویان باید هزینه اتحادیه دانشجویی و بیمه را پرداخت کنند که مبلغی در حدود 18 یورو برای هر ترم است.
  • دانشجویان غیراروپایی که می خواهند در وین تحصویل کنند، باید حدود 1450 یورو در سال بپردازند که هزینه چندان زیادی نیست.

 

 

https://visa724.com/uploads/c7e443bd03518032cffa07679c0141b4.jpg

 

باز هم صبر کنید.

 

استثنا

 

دانشگاه وین (The University of Vienna) برای برخی برنامه های آموزشی هیچ هزینه ای دریافت نمی کند. این برنامه های آموزشی در سطح تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) برگزار می شود و تمامی دانشجویان خارجی، فارغ از ملیت و رنگ و نژاد می توانند در آن شرکت کنند. البته این برنامه ها در رشته های خاصی مانند حقوق و روابط بین‌الملل دانشجو می‌پذیرند و همه رشته ها را در بر نمی گیرند.

 

هنوز هم توصیه می کنیم که ادامه مطلب را بخوانید

 

دانشگاه های کشور اتریش برای پذیرش دانشجو در رشته های علوم کاربردی برای هر شخص به صورت جداگانه تصمیم گیری می کنند و دریافت یا عدم دریافت شهریه از متقاضی را مشخص می کنند. در حال حاضر 17 دانشگاه از 20 دانشگاه علوم کاربردی کشور اتریش برای بیشتر دانشجویان اروپایی شهریه ای حدود 363 یورو در هر ترم تعیین می کنند. در کنار این ها، این دانشجویان باید هزینه عضویت در اتحادیه دانشجویی و بیمه را هم متقبل شوند.

 

https://visa724.com/uploads/dc827bdea151b407df088c5dc86b4a2e.jpg

 

هزینه تحصیل در دانشگاه های غیردولتی

 

دانشگاه های خصوص و غیر دولتی هزینه مخصوص به خود را برای دانشجویان تعیین می کنند. هزینه تحصیل در این دانشگاه ها از 1000 یورو در سال شروع و به 4000 یورو می رسد.

اما اگر به دنبال تحصیل رایگان و آسان در وین هستید، انتخاب دیگری هم برایتان وجود دارد:

بورس و کمک هزینه تحصیلی برای مطالعات بین‌الملل اتریش

دانشگاه های اتریش برنامه هایی با چندین‌وچند بورس و کمک هزینه تحصیلی ارائه می کنند. کمک هزینه دولت مرکزی برای دانشجویان (The Federal Aid for Students)، نام برنامه ای است که به دانشجویان برخی رشته ها که از سوی دولت اعلام می شوند، کمک می کند. کمک هزینه تحصیلی در این برنامه چیزی بین 475 تا 679 یورو در ماه است.

مرکز بورس های جمهوری اتریش  (Scholarship Foundation of the Republic of Austria) بورس های متنوعی را برای علاقه مندان به تحصیل در اتریش فراهم می کند. این مرکز اقساط ماهیانه ای برابر با 940 یورو را به دانشجویان خارجی اختصاص می دهد. البته برخی دانشجویانی که در پانسیون زندگی می کنند، به جای 940 یورو، مبلغی را دریافت می کنند که هزینه جا ومکان آن ها را پوشش دهد.

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی اتریش:

  1. مدارک معتبر برای کشور اتریش شامل دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی ولی کسانی که در حال تحصیل هستند میتوانند برای لیسانس مجدد در رشته انتخابی اقدام نمایید.
  2. برای اخذ پذیرش مقطع لیسانس و ویزای دانشگاه و کشور اتریش در ابتدای امر نیازی به ارائه مدرک زبان نیست. 
  3. برای مقاطع فوق لیسانس و دکترا ارائه مدرک زبان (آیلتس 6.5) الزامیست.
  4. نمرات واحدهایی که در کشور مقصد پاس شده اند باید گرید A را کسب نموده باشند.
  5. در کشور اتریش پس از اخذ پذیرش باید دوره زبان آلمانی توسط فرد درخواست کننده گذرانده شود.

 

کیفیت بالای تحصیل در اتریش

 

تحصیل رایگان در اتریش

 

دور از انتظار نیست که تحصیل رایگان در اروپا، به خصوص اتریش طرفداران بسیاری داشته باشد. تحصیل در دانشگاه‌های اتریش سبب می‌شود شما فردی با سواد بالا تلقی شوید چرا که کیفیت بالای آموزش در اتریش شهرت جهانی دارد.

برای تحصیل رایگان در اروپا، اتریش یکی از اولین کشورهایی است که به ذهن خطور می‌کند. اما باید بدانید دانشگاه‌های خصوصی این اجازه را دارند که برای خود نرخ مشخص کنند. حتی اگر قیمت‌های بالایی اعلام کنند.

قدیمی‌ترین دانشگاه در دنیا که به زبان آلمانی در حال فعالیت است و از سال 1365 تاسیس شده است، دانشگاه وین است. تا کنون 15 برنده جایزه نوبل، همه از فارغ التحصیلان این دانشگاه هستند.

 

دریافت ویزای تحصیلی اتریش و زندگی دانشجویی در اتریش

 

ویزای تحصیلی اتریش

 

استاندارهای زندگی و تحصیل در اروپا بسیار بالا است. شاید به همین دلیل است که دریافت ویزای تحصیلی اتریش خواهان بسیاری دارد. اتریش نیز در این دسته بندی رتبه خوبی دارد. هزینه زندگی در تمام شهرهای اتریش متوسط است به طوری که برای هر دانشجویی تا حدودی کار را راحت کرده است. تخفیفات خوب دانشجویی در بخش‌های مختلف به آسان شدن این مسیر کمک بسیاری کرده است.

گذراندن دوره طلایی دانشجویی در یک شهر پر از آرامش با مناظر بینظیر همان چیزی است که در اتریش خواهید یافت. از طرف دیگر اگر طرفدار زندگی شبانه هستید باز هم اتریش در کنار شماست و انتخاب خوبی خواهد بود. دیدن موزه‌ها، رفتن به تئاتر و کنسرت‌های متنوع تنها بخشی از سرگرمی‌هایی است که در دوران دانشجویی می‌توانید در این کشور تجربه کنید.

 

کلام آخر

اتریش در قلب اروپا واقع شده است و همین امر سبب شده تا افراد بسیاری از سراسر اروپا برای ادامه تحصیل به این کشور سفر کنند. در این میان کم نیستند ایرانی‌هایی که به دنبال ویزای تحصیلی اتریش هستند. با توجه به نکاتی که گفته شد دانشگاه‌های اتریش در میان دانشگاه‌های برتر دنیا جایگاه خوبی دارند و به دلیل اشتغال بالا، فرصت‌های شغلی خوبی برای دانشجویان وجود دارد.

 

فعلا هیچگونه فعالیتی در حیطه ویزای تحصیلی اتریش نداریم 

 

 همراهان گرامی، برای بهره مندی از ارزیابی تخصصی شرایط شما، اقدام به تکمیل  فرمهای ارزیابی رایگان نمایید، یا اگر قصد جدی برای مهاجرت یا دریافت ویزا دارید؛ می‌توانید به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه نمایید تا از مشاوره عضو رسمی شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا بهره مند شوید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه درباره ما و مطالعه آن، اطلاعات تماس دفاتر ما را دریافت نموده و از اعتبار و مجوزهای ما اطمینان حاصل نمایید.

 

 

مطالب پیشنهادی:

استارتاپ ویزای کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

مهاجرت از طریق خود اشتغالی کانادا

ویزای کار پرستاری کانادا یا مهاجرت پرستاران به کانادا

مهاجرت از طریق PEQ کانادا

ویزای دانش آموزی کانادا

اقامت سرمایه گذاری کانادا

مقایسه هزینه های زندگی در کانادا

مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری کانادا

درباره ویزای کانادا همه چیز بدانید

درباره تحصیل در کانادا همه چیز بدانید

ویزای اقامت دائم کانادا

مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت

ویزای شینگن آلمان

ویزا و اقامت سرمایه گذاری انگلیس

همه چیز درباره مهاجرت به انگلیس

 

 

 

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


مجتبی کریمی :

سلام دانشجوی ترم پنجم مهندسی برق دوره ی کارشناسی هستم و میخوام بدونم برای تحصیل رایگان در کشور های اروپایی از کجا باید شروع کنم و چه مدارکی نیاز دارم

مشاوره مهاجرت و ویزا:

اولین قدم شما دریافت مدرک زبان معتبر خواهد بود. در قدم بعدی باید کشور مقصد خود را انتخاب نمایید و از مراکز آموزشی معتبر آن با توجه به رشته و مدرک زبان خود پذیرش گرفته سپس از همان کشور درخواست ویزای تحصیلی نمایید.

essa :

سلام وقت بخير قصد مهاجرت دارم به كشور فرانسو يا ألمان با خانواده سه نَفَر هستيم كارم هم تراشكاري به صورت قانوني و با ضمانت ميخام برم لطفا راهنماي بفرماييد شرايط به چه صورته ممنون

مشاوره مهاجرت و ویزا:

لطفا به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

سعیده اقبال :

با سلام دخترم متولد۶۸ لیسانس گرافیک دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه نیریز استان فارس معدل ۱۴/۵. هفت سال سابقه کار و نوشتن مقاله شرکت در سمینار و در زمینه کاری بسیار فعال و موفق . ولی به علت بیماری سرطان خودم و بیماری قلبی پدرش از نظر هزینه اقامت در مزیقه هستیم و تنها آرزوی دخترم اقامت کانادا یا اتریش یا یک کشور اوپایی که یا رایگان یا هزینه کمتری بخواهد از شما خواهش میکنم راهنمایی کنید

مشاوره مهاجرت و ویزا:

ایشان میتوانند با مراجعه به سایت های دانشگاههای معتبر و دستیابی به ایمیل اساتید دانشگاهها درخواست بورسیه تحصیلی کنند که لازمه آن مهارت در زبان انگلیسی است. پس اولین قدم زبان آموزی ایشان است، سپس میتوانند با تهیه یک رزومه قوی از دانشگاههای کانادایی و یا اروپایی درخواست بورسیه داشته باشند.

Farhad :

سلام .درخواست راهنمایی برای اخذ ویزای تحصیلی رایگان دانشگاه اتریش

مشاوره مهاجرت و ویزا:
برای بهره مندی از مشاوره رایگان به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و برای مشاوره تخصصی به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

zahra b : سلام من یه ویزای شینگن فرانسه، سه سال پیش دارم، یه سند خونه بنام و حساب بانکی حدود 100 میلیون دارم .. حدود 50 میلیون هم سپرده دارم ایا میتونم برای ویزای شینگن 6 ماه اقدام کنم؟ هزینه موسسه چقدر هست؟ و

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای اقدام ویزای مولتی مشکلی نخواهیم داشت اما با این میزان تمکن مالی باید آفیسر را قانع کنیم که به چه دلیل اولین درخواست ویزای مالتی خواهد بود. هزینه های اخذ ویزا فقط در جلسات مشاوره مطرح خواهد شد.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.