اسپانیا و کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۱۲/۲۳

 

 

کشور اسپانیا که با نام رسمی‌تر پادشاهی اسپانیا نیز شناخته می‌شود را می توان یکی از گرم ترین کشورهای اروپایی توصیف کرد که برای کسانی به دنبال زندگی در کشوری با آب و هوای گرم و سبک زندگی آرام هستند، بسیار مناسب است. اسپانیا یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و منطقه شنگن است که مزایای زیادی را برای ساکنان آن به همراه دارد. طبق سرشماری جمعیت اسپانیا در حال حاضر حدود 94/46 میلیون نفر تخمین زده شده است.

کانادا کشوری مستقل در آمریکای شمالی است که از نظر اقتصادی و تکنولوژیکی، به موازات ایالات متحده آمریکا، همسایه خود در جنوب، توسعه یافته است. زندگی در کانادا می تواند سبک زندگی شما را کاملا متحول سازد. این کشور دارای روستاهای زیبا و مملو از شهرهای مدرن است. کانادا بهترین مقصد زندگی برای کسانی است که به دنبال لذت بردن از زیبایی های طبیعی هستند و در عین حال می خواهند از تمام امکانات مدرن موجود در دنیای غرب بهره مند شوند. این کشور دارای یکی از قوی ترین اقتصادهای جهان و عضو گروه G8، مرفه ترین کشورهای جهان است. جمعیت این کشور 59.37 میلیون نفر تخمین زده شده است.

در این مقاله هزینه های زندگی، وضعیت اقتصادی، تحصیلی و به طور کلی کیفیت زندگی در دو کشور اسپانیا و کانادا را بررسی کرده ایم.

زندگی در اسپانیا بهتر است یا کانادا

هزینه های زندگی در اسپانیا و کانادا

به طور کلی متوسط هزینه زندگی در کانادا (1،701 دلار) 35 درصد بیشتر از اسپانیا (1،260 دلار) است.

هزینه اجاره خانه در کانادا 49.02 درصد بیشتر از اسپانیا است.

هزینه رستوران ها در کانادا 20.19 درصد بیشتر از اسپانیا است.

هزینه اقلام غذایی در کانادا 45.22 درصد بیشتر از اسپانیا است.

قدرت خرید محلی در کانادا 32.90 درصد بیشتر از اسپانیا است.

همچنین کانادا در فهرست گرانترین کشورهای جهان برای زندگی در رتبه 21 و اسپانیا در رتبه 39 قرار گرفته‌ است.

 

مقایسه برخی از هزینه های زندگی در اسپانیا و کانادا

  • تمامی هزینه ها بر اساس دلار کانادا می باشد.
  • آخرین به روزرسانی سپتامبر 2021 می باشد.

هزینه رستوران در اسپانیا و کانادا

هزینه رستوران در اسپانیا و کانادا

هزینه اقلام غذایی در اسپانیا و کانادا

هزینه اقلام غذایی در اسپانیا و کانادا

هزینه حمل و نقل در اسپانیا و کانادا

هزینه حمل و نقل در اسپانیا و کانادا

هزینه ماهانه تسهیلات عمومی در اسپانیا و کانادا

هزینه ماهانه تسهیلات عمومی در اسپانیا و کانادا

هزینه ورزش و تفریح در اسپانیا و کانادا

هزینه ورزش و تفریح در اسپانیا و کانادا

هزینه مراقبت از کودک در اسپانیا و کانادا

هزینه مراقبت از کودک در اسپانیا و کانادا

هزینه کفش و لباس در اسپانیا و کانادا

هزینه کفش و لباس در اسپانیا و کانادا

هزینه خرید و اجاره‌‌ی ماهانه خانه در اسپانیا و کانادا

هزینه خرید و اجاره‌‌ی ماهانه خانه در اسپانیا و کانادا

میزان مهاجرپذیری و تنوع برنامه های مهاجرتی در اسپانیا و کانادا

از سال 2000، اسپانیا رشد سریع جمعیتی را تجربه کرده است که نتیجه مهاجرت افراد به این کشور بوده است. طبق آمارهای مهاجرتی، اسپانیا در حال حاضر میزبان حدود 4،5 میلیون مهاجر است که حدود 9،8 درصد از کل جمعیت این کشور را تشکیل می دهند. همچنین بیشترین گروه مهاجران در اسپانیا از کشور رومانی و مراکش هستند. روش های متنوعی برای مهاجرت و اخذ اقامت اسپانیا وجود دارد. تحصیل، کار، سرمایه گذاری و خود حمایتی، از راه های اصلی مهاجرت به اسپانیا هستند.

کانادا از زمان اولین استعمارگران اروپایی در قرن 16 سرزمین مهاجران بوده است، روندی که تا امروزه نیز ادامه داشته است. در حال حاضر، کانادا سالانه میزبان بالغ بر 300.000 مهاجر جدید است که این میزان یکی از بالاترین نرخ های مهاجرپذیری برای هر جمعیت در هر کشور از جهان است. تا سال 2020، بیش از هشت میلیون مهاجر با اقامت دائم در کانادا زندگی می کردند. (تقریباً 21.5 درصد از کل جمعیت کانادا). همچنین بیش از 80 برنامه مهاجرتی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد.

 

شرایط اقتصادی در اسپانیا و کانادا

اقتصاد اسپانیا براساس تولید ناخالص داخلی، چهاردهمین اقتصاد بزرگ جهان است. همچنین اقتصاد این کشور بعد از آلمان، انگلستان، فرانسه و ایتالیا پنجمین اقتصاد بزرگ در اروپا است. در سال 2019، اسپانیا پانزدهمین صادر کننده بزرگ در جهان و چهاردهمین وارد کننده بزرگ بود. اسپانیا در فهرست توسعه انسانی سازمان ملل متحد در رتبه بیست و پنجم قرار دارد.

با توجه به پاندمی کرونا، نرخ بیکاری در اسپانیا در سه ماهه دوم سال 2021 از 15.98 درصد در دوره سه ماهه گذشته به 15.26 درصد کاهش یافته است، در حالی که محدودیت های ناشی از کووید 19 کمتر شده اما انتظارات بازار از 15.1 درصد بیشتر بود. همچنین، نرخ بیکاری بسیار بالاتر از نرخ 13.78 که در سه ماهه چهارم سال 2019 قبل از شیوع بیماری همه گیر در اسپانیا ثبت شده بود، است. نرخ مشارکت نیروی کار در این کشور از 57.69 درصد در دوره سه ماهه گذشته به 58.58 درصد افزایش یافته است.

اقتصاد کانادا بسیار توسعه یافته و یکی از بزرگترین اقتصادها در جهان است. بر اساس آخرین داده های موجود بانک جهانی در سال 2020، تولید ناخالص داخلی سالانه این کشور 1.64 تریلیون دلار به ارزش دلار فعلی بود. این امر کانادا را به نهمین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل کرده است. بیماری همه گیر کووید 19 باعث شد اقتصاد کانادا در نیمه اول سال 2020 به شدت افت کند ولی از نیمه دوم سال اقتصاد این کشور دوباره رشد کرده است.

نرخ بیکاری در ژوئیه 2021، 0.3 درصد کاهش یافت و به 7.5 درصد رسید که بسیار پایین تر از اوج آن 9.4 درصد در ژانویه 2021 بود. قبل از همه گیری کرونا، نرخ بیکاری در ماه مه 2019 به پایین ترین میزان و 5.4 درصد رسیده بود.

 

مقایسه میزان درآمد و وام در اسپانیا و کانادا

مقایسه میزان درآمد و وام در اسپانیا و کانادا

مقایسه هزینه دانشگاه ها برای مهاجرین در اسپانیا و کانادا

هزینه تحصیل در اسپانیا بر اساس عوامل مختلفی مانند نوع موسسه آموزش عالی (خصوصی یا دولتی)، نوع مدرک تحصیلی، تعداد اعتبارات، منطقه ای که در آن تحصیل می کنید و ملیت شما متفاوت است.

شهریه دانشگاه های دولتی اسپانیا

دانشگاه های دولتی در اسپانیا دو نوع مدرک ارائه می دهند: مدارک رسمی و مدارک خاص دانشگاه. برای مدارک رسمی، هر شهری محدودیت هایی را برای شهریه تعیین می کند. آنها معمولاً بین:

  • 150 - 3500 یورو در سال برای برنامه های کارشناسی
  • 300 – 3500 یورو در سال برای برنامه های کارشناسی ارشد دریافت می کنند.

برای مدارک خاص دانشگاه، هر موسسه آزاد است هر مقداری که می خواهد شهریه را تعیین کند، زیرا هیچ محدودیتی از طرف مقامات اعمال نمی شود.

شهریه دانشگاه های خصوصی اسپانیا

شهریه دانشگاه های خصوصی طبیعتا بیشتر است، اما معمولاً از 20.000 یورو در سال تحصیلی بیشتر نیست. با این حال برخی از برنامه های ارائه شده توسط مدارس تجاری می تواند بیش از 25.000 یورو در سال شهریه دریافت کنند. همچنین معمولا هزینه تحصیل رشته MBA و مدارک مدیریت بین المللی 30،000 یورو در سال یا بیشتر است.

مقرون به صرفه ترین دانشگاه ها در اسپانیا

  • دانشگاه گرانادا - متوسط شهریه 821 یورو در سال است.
  • دانشگاه والنسیا - متوسط شهریه 2.600 یورو در سال است.
  • دانشگاه سانتیاگو د کامپوستلا - متوسط شهریه 1.600 یورو در سال است.

میانگین هزینه های زندگی در اسپانیا برای دانشجویان بین المللی

به طور کلی، اسپانیا کشوری نسبتاً مقرون به صرفه است که در آن دانشجویان بین المللی تحت فشار مالی قرار نمی گیرند.

برای زندگی در اسپانیا ماهانه به 900 تا 1.100 یورو نیاز خواهید داشت. اگر مادرید یا بارسلونا را انتخاب کنید، که گران ترین شهرهای اسپانیا هستند، هزینه ها بیشتر می شود. در شهرهایی مانند والنسیا، سویا یا کادیز، هزینه های زندگی به طور متوسط حدود 700 - 900 یورو در ماه و ارزان تر است.

میانگین هزینه های زندگی در اسپانیا برای دانشجویان بین المللی

هزینه شهریه دانشگاه ها در کانادا

کانادا در طول تاریخ یکی از مقاصد تحصیلی مورد علاقه دانشجویان بین المللی بوده است. حتی زمانی که کشور در سال 2020 درگیر همه گیری کووید -19 بود، دانشجویان بین المللی همچنان از آن حمایت می کردند و روند رو به افزایش درخواست ویزای دانشجویی این موضوع را نشان می دهد.

مانند بیشتر کشورها ، موسسات آموزش عالی کانادا از دانشجویان بین المللی شهریه بسیار بیشتری نسبت به دانشجویان داخلی دریافت می کنند.

به طور کلی شهریه دانشگاه ها در کانادا به طور متوسط ​​7.2 درصد هرساله افزایش می یابد. حتی در سال 2021 که بسیاری از دانشگاه های جهان هزینه تحصیل را برای تشویق ثبت نام کاهش داده اند، در کانادا میزان شهریه افزایش داشته است.

متوسط هزینه ​​شهریه در این کشور از استان به استان دیگر متفاوت است، به طوری که نیوفاندلند و لابرادور کمترین شهریه دانشگاهی را دارند و فقط 11،983 دلار کانادا در سال دریافت می کنند. انتاریو بالاترین میزان و 40،724 دلار کانادا دریافت می کند. به طور کلی می توان گفت، متوسط ​​شهریه در کانادا 32،019 دلار کانادا است که با ایالات متحده قابل رقابت است.

میانگین هزینه های زندگی در کانادا برای دانشجویان بین المللی

هزینه زندگی برای دانشجویان بین المللی در کانادا بستگی به منطقه ای که در آن زندگی می کنند، دارد و قیمت مسکن، غذا، خدمات، حمل و نقل و بیمه سلامت در شهرهای مختلف متفاوت است، بنابراین هنگام انتخاب دانشگاه باید به آن توجه کرد.

به طور متوسط، یک دانشجوی بین المللی در کانادا می تواند با هزینه ای معادل 1.260 دلار در ماه برای هزینه های زندگی یا 5،040 دلار کانادا در هر ترم (4 ماه) زندگی کند.

مقایسه زندگی در دو کشور اسپانیا و کانادا

شرایط کار بعد از فارغ التحصیلی در اسپانیا و کانادا

اگر می خواهید پس از اتمام تحصیلات خود در اسپانیا بمانید، ابتدا ضروری است که محل اقامت خود را با دقت انتخاب کنید و بر اساس آن برای ویزای کاری اسپانیا پس از تحصیل برنامه ریزی کنید.

شهروندانی که عضو اتحادیه اروپا/منطقه اقتصادی اروپا نیستند، نیاز به اخذ ویزای کاری دارند تا بتوانند در اسپانیا زندگی و کار کنند. بدون ویزای کار، یک شرکت نمی تواند به طور قانونی از اتباع غیر عضو اتحادیه اروپا/منطقه اقتصادی اروپا نیرو استخدام کند.

اسپانیا یکی از کشورهایی است که در آن دریافت مجوز کار پس از فارغ التحصیلی برای دانشجویان غیر عضو اتحادیه اروپا بسیار مشکل است و ویزایی که مخصوص فارغ التحصیلان خارجی دانشگاه های اسپانیا تعیین شده باشد، وجود ندارد.

قبل از اخذ مجوز کار، باید یک شغل پیدا کنید. سپس کارفرمای شما باید اثبات کند که با وجود آگهی شغلی مورد نظر، کاندیدای مناسبی از شهروندان اسپانیا یا اتحادیه اروپا برای این شغل وجود نداشته و بعد از آن می تواند شما را استخدام کند. پس از اخذ مجوز کار و اقامت با کمک کارفرمای خود، می توانید برای ویزای کار اقدام کنید.

در کانادا، دانشجویان بین المللی که از موسسات تحصیلات تکمیلی فارغ التحصیل می شوند، می‌توانند حداکثر تا 3 سال پس از فارغ التحصیلی در کانادا کار کنند. آنها باید ظرف 180 روز پس از دریافت مدرک خود، برای مجوز کار پس از فارغ التحصیلی درخواست دهند.

مجوز کار پس از فارغ التحصیلی فقط برای حداکثر 3 سال صادر می شود و فقط یک بار در طول عمر شما قابل دریافت است. پیشنهاد کار الزامی نیست و بهتر است حداقل یک ترم قبل از فارغ التحصیلی با یک مشاور دانشجویی بین المللی و متخصص امور مهاجرتی صحبت کنید تا در صورت تمایل به درخواست، گزینه های شغلی خود را بررسی کنید.

 

مقایسه فرصت های بیزینسی در اسپانیا و کانادا

در اسپانیا بسیاری از مردم از جمله مهاجران بیزینس خود را در این کشور آغاز کرده اند. اسپانیا با داشتن چهاردهمین اقتصاد بزرگ جهان، هشتمین اقتصاد بزرگ در سازمان OECD و پنجمین اقتصاد بزرگ در اروپا، مکانی عالی برای شروع یا توسعه کسب و کار شما است، به خصوص اگر در صنعت خدمات مشغول به کار هستید. اما راه اندازی یک کسب و کار موفق در این کشور به این آسانی هم نیست. با این حال تا زمانی که خدمات شما تقاضای برآورده نشده در بازار اسپانیا را برآورده کند، موفقیت و درآمد خوبی خواهید داشت.

یکی از دلایلی که اسپانیا مکانی عالی برای راه اندازی یک کسب و کار یا بیزینس است، این است که تعداد کمی صنایع فعال وجود دارد در نتیجه رقابت کمی برای استارتاپ های کوچک وجود دارد. اگر ایده و طرح بیزینسی خوبی دارید، راه اندازی کسب و کار در اسپانیا یکی از ساده ترین راه های موفقیت در اروپا است.

کار در این کشور همچنین دارای مزایای زیادی به ویژه برای مشاغل جدید است. مانند موقعیت جغرافیایی خوب، آب و هوای مطلوب، دولت پایدار، اقتصاد مولد، هزینه های کم نیروی کار و حمل و نقل.

در کانادا مهاجران اغلب بیشتر از بومیان کانادایی مایل به شروع بیزینس و کسب و کار هستند و میزان موفقیت آنها بیشتر از حد متوسط است.

به عنوان یک مهاجر به کانادا، این که آیا شما خود اشتغال هستید، به دنبال رشد یا راه اندازی بیزینس و کسب و کار خود در کانادا هستید، یا می خواهید از دارایی شخصی خود برای کمک به پیشبرد اقتصاد کانادا استفاده کنید، چندین برنامه مهاجرتی فدرال وجود دارد که متناسب با مهارت ها و تجربه افراد در بیزینس های مختلف سازماندهی شده است.

کانادا عمدتا در بخش کشاورزی، جنگلداری و معدن و اخیراً به دلیل صنعت حشیش پزشکی شناخته شده است، این صنایع بزرگ، چند میلیون دلاری هستند. اما آیا جایی برای مشاغل کوچک در کانادا وجود دارد؟ قطعا بله. در حقیقت، اکثر مشاغل در کانادا کوچک و متوسط هستند و 98 درصد آنها کمتر از 100 کارمند دارند.

 

میزان امنیت و آسایش زندگی در اسپانیا و کانادا

امنیت یک کشور بر تمام حوزه های جامعه تأثیر می گذارد: از رفاه و آسایش شهروندان و گردشگران گرفته تا سرمایه گذاری خارجی، و همچنین برگزاری رویدادهای مهم و حضور دانشجویان در دانشگاه. امنیت نه تنها عاملی است که ثبات و رفاه شهروندان یک کشور را تامین می کند، بلکه تضمینی برای توسعه حقوق و آزادی شهروندان و عنصر اصلی ثبات اقتصادی و اجتماعی است.

اسپانیا به راحتی می تواند ادعا کند که یکی از امن ترین کشورهای جهان است. در سال 2021 شاخص جهانی صلح که میزان جنایت و جنگ و تروریسم را در یک کشور در نظر می گیرد، اسپانیا را سی و یکمین کشور امن جهان نامید.

کانادا نیز یکی از امن ترین مقاصد در جهان محسوب می شود. نرخ جرم و جنایت در این کشور پایین تر از میانگین جهانی است. طبق شاخص صلح جهانی در سال2021، کانادا در رتبه دهم در میزان امنیت از 163 کشور قرار گرفته است.

شاخص OECD که سعی می کند کیفیت زندگی را به طور جامع تری اندازه گیری کند، از نظر میزان امنیت به کانادا نمره 9.1 از 10 را داده است.

 

سیستم بهداشتی و درمانی در اسپانیا و کانادا

در اسپانیا، سیستم مراقبت های بهداشتی و درمانی در بین بهترین ها در جهان رتبه بندی شده است که پوشش سراسری را برای همه ساکنانش تضمین می کند. مراقبت های بهداشتی در اسپانیا از دو بخش مراقبت های بهداشتی خصوصی و دولتی تشکیل شده است، برخی از بیمارستان ها  و مراکز درمانی، خدمات درمانی خصوصی و دولتی را ارائه می دهند.

حدود 90 درصد از اسپانیایی ها از سیستم مراقبت های بهداشتی عمومی استفاده می کنند که به آن سیستم بهداشت ملی گفته می شود. این سیستم توسط وزارت بهداشت اسپانیا نظارت می شود.

مراقبت های بهداشتی و درمانی دولتی برای افرادی که در اسپانیا زندگی و کار می کنند رایگان است. با این حال، در برخی از جزایر اسپانیا ممکن است مجبور شوید برای یافتن ارائه دهنده خدمات درمانی دولتی سفر کنید. از آنجا که سیستم مراقبت های بهداشتی اسپانیا غیر متمرکز است، باید شرایط استفاده از خدمات مراقبت های بهداشتی را در منطقه خود بررسی کنید.

درمان در اسپانیا و کانادا

 

کشور کانادا، یکی از بالاترین استانداردهای مراقبت‌های بهداشتی و درمانی در جهان را ارائه می دهد که هزینه‌های آن از طریق مالیات و بودجه عمومی پرداخت می‌شود و در دسترس همه کانادایی ‌ها قرار دارد. این سیستم برای کانادایی‌ها و ساکنان دائمی کانادا و یا افرادی که طی مهاجرت کاری مقیم این کشور شده اند، قابل استفاده است.

حدود دو سوم مردم کانادا دارای بیمه درمانی خصوصی هستند که شامل خدمات اضافی مانند مراقبت از دندان و چشم، داروهای تجویزی و اتاق های بیمارستان خصوصی می شود. حدود 90 درصد از این حق بیمه ها توسط کارفرمایان یا اتحادیه ها پرداخت می شود.

 

نژادپرستی در اسپانیا و کانادا

تبعیض نژادی و قومی در اسپانیا در چند سال گذشته به ویژه در زمینه تحصیلی بدتر شده است، که حتی توسط سیاستمداران راست افراطی و اخبار جعلی نیز تقویت شده است. تقریباً از هر سه نفر از سیاهپوستان یا اقلیت های قومی یک نفر گفته است که تبعیض نژادی را تجربه کرده است.

در کانادا نیز با وجود مهاجرپذیر بودن و تنوع فرهنگی زیاد در این کشور، بر اساس گزارش جدیدی از دانشگاه یورک، اکثریت سیاهپوستان در کانادا به طور مرتب نژادپرستی را تجربه می‌کنند و معتقدند که این یک مشکل جدی برای آنها است.

 

با یک جمع بندی کلی می توان گفت که اگر اسپانیا به جای کانادا محل زندگی شما باشد:

  • 3.6 برابر بیشتر احتمال دارد که بیکار باشید.
  • 30.16% پول کمتری بدست می آورید.
  •  %51.09 هزینه کمتری برای مراقبت های بهداشتی پرداخت می کنید.
  • 33.33٪ بیشتر در معرض ابتلا به HIV/AIDS هستید.
  • 0.31٪ کمتر اختلاف طبقاتی را تجربه می کنید.
  • 26.7٪ بیشتر مالیات می پردازید.

 

اسپانا و کانادا، انتخاب نهایی شما کدام است؟

همانطور که مشاهده کردید با بررسی‌های صورت گرفته، متوجه شدید که هر دو کشور اسپانیا و کانادا از نظر کیفیت زندگی سطح بالایی دارند. اما آنچه که مشخص است کشور اسپانیا در رقابت با کشور کانادا به لحاظ آب و هوا نمره بالاتری را از آن خود کرده است. این در حالی است که کانادا به بالا بودن قدرت خرید مشهور است.

سوالی که در ابتدای مسیر برای مهاجرین پیش خواهد آمد این است که مهاجرت به کدام کشور ؟! میان اسپانیا و کانادا، کدام کشور را برای زندگی بهتر است انتخاب کنیم؟ این یک واقعیت است که کانادا کشوری گران است. هزینه زندگی در اسپانیا نزدیک به 59 درصد ارزان‌تر است. حتی با وجودی که هزینه آب و برق در این کشور بسیار گران است باز هم با این حال زندگی در این کشور برایتان مناسب‌تر خواهد بود.

 

زندگی در اسپانیا

 

نکات مهم پیرامون مهاجرت به اسپانیا و مهاجرت به کانادا

نکته حائز اهمیت این است که امید به زندگی در اسپانیا بالاتر است. طبق آمار و ارقام در این کشور میانگین امید به زندگی مردان 80 سال و در زنان 85 سال ثبت شده است. یکی از دلایل آن استفاده از رژیم‌های غذایی است که در این کشور، مردم به شدت به آن وابسته هستند. رژیم غذایی مدیترانه‌ای شامل مرغ و ماهی تازه، حبوبات میوه و سبزیجات سالم در بالا بودن میانگین سن افراد بسیار موثر است. نکته‌ای که در دیگر کشورها کمتر بدان توجه می‌شود و مصرف غذاهای فست فودی بیشتر رایج است.

 

زندگی در کانادا

 

 

 

نکته پایانی:

اگر بخواهید برای زندگی به اسپانیا مهاجرت کنید در انتخاب شهر محل سکونت خود کمی محتاط باشید. به عنوان مثال برای افرادی که تمکن مالی خوبی دارند زندگی در مادرید بسیار لذت بخش خواهد بود. این در حالی است که افراد با شرایط مالی نه چندان عالی بهتر است در شهری مانند آلیکانته اقامت کنند. برای افراد علاقه‌مند به معماری سن سباستین می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. این شهر با معماری خاص و منحصر به فردی که دارد می‌تواند نظر هنرمندان و هنردوستان را تا حد زیادی با خود همراه کند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.