ویزای تحصیلی و همه نکات لازم برای اخذ ویزای تحصیلی

قیمت : طبق درخواست

رزرو وقت مشاوره

ویزای تحصیلی و همه نکات لازم برای اخذ ویزای تحصیلی


نوع ویزا : تحصیلی انگلیس و کانادا

کشور : انگلستان

هشدار ها : برای درخواست ویزای تحصیلی یا هر نوع دیگری از ویزا، از سپردن پاسپورت و مدارک شناسایی خود به افراد یا شرکتهایی که مجوز رسمی در کشور مبدا و مقصد ندارند؛ جدا خودداری کنید. در ادامه این مطلب، به دلایل آن اشاره می کنیم

مدارک :

سعی کرده ایم تا در این بخش کامل ترین اطلاعات را درمورد نحوه دریافت ویزای تحصیلی، مدارک مورد نیاز صحبت کنیم. همینطور در این مقاله شما با روش های انتخاب بهترین رشته و بهترین دانشگاه ها را جهت مهاجرت مشاهده خواهید کرد که با استفاده از این نکات می توانید با خیالی آسوده تر به جریان و روند مهاجرت خود به کشور کانادا ادامه دهید.

مشاورین و وکیل متخصص مهاجرت ویزا 724 با بیش از 100 پرونده موفق مهاجرتی آماده کمک به شما عزیزان جهت مهاجرت به کشور کانادا می باشند. برای دریافت مشاوره می توانید از طریق فرم ها و شماره های تماس داخل سایت اقدام نمایید.

 

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای تحصیلی؛ مدارک ذیل به صورت کلی عنوان می شود (ارائه تمامی آنها میتواند اجباری نباشد).

ارائه مدارک دیگر، افزون بر مدارک زیر به نوع درخواست بستگی دارد.

الف) مدرک شناسایی جهت درخواست ویزا تحصیلی:  
1. پاسپورت جدید و قدیم متقاضی و همراهان 
2. عکس جدید 3٫5*4٫5 زمینه سفید متقاضی و هر یک از همراهان – نام و تاریخ تولد هر فرد باید پشت عکس نوشته شود.
3. سند ازدواج و شناسنامه متقاضی و تمامی همراهان (ترجمه رسمی همراه با مهر قوه قضاییه)

ب) مدارک شغلی جهت درخواست ویزا تحصیلی (سرپرست و همراهان)

ج) ارائه مدارک تحصیلی جهت درخواست ویزا

د) ارائه مدارک مالی و ملکی جهت درخواست ویزا

ه) فرم اطلاعات فردی جهت درخواست ویزا تحصیلی: یک فرم کامل از اطلاعات شخصی در غالب Word برای متقاضی و تمامی همراهان به صورت جداگانه تهیه نموده و به کارشناسان موسسه تحویل دهید. (آدرس محل کار متقاضی و همراهان، آدرس محل سکونت، شماره تماس محل سکونت، شماره تماس محل کار متقاضی و همراهان، شماره همراه متقاضی دارای واتساپ فعال، کدپستی محل سکونت و محل کار متقاضی و همراهان، توضیحاتی کامل راجع به سمت شغلی متقاضی و همراهان)

نکات مهم:
- در برخی موارد ممکن است افسر ویزا از شما مدارک معاینه پزشکی بخواهد که ممکن است بیش از 3 ماه به پروسه پرونده شما اضافه کند. و گاهی در برخی پرونده ها به درخواست آفیسر گواهی عدم سوء پیشینه برای شما و اعضای خانواده ای که بالای 18 سال دارند الزامی است.
- دسترسی کامل به فرد متقاضی تا زمان اعزام برای انگشت نگاری الزامی می باشد. 
- کپی برابر اصل تمامی مدارک تهیه گردد.
- مسئولیت ارائه مدارک جعلی و ترجمه غلط مدارک بر عهده فرد متقاضی می باشد. در انتخاب دارالترجمه رسمی بسیار دقت داشته باشید.

- قبل از اقدام به تهیه مدارک برای درخواست این نوع ویزا، با متخصصان ما مشورت فرمایید.

توضیحات :

ویزای تحصیلی و نکات مهم برای گرفتن ویزا

ویزا724 خدمات تخصصی پذیرش و ویزای تحصیلی انگلستان و کانادا را با تجربه بیش از 12 سال ارائه می دهد. برای بررسی شرایط با ما در تماس باشید.

در این صفحه سعی شده دریافت ویزای تحصیلی از تمامی ابعاد بررسی شود. خیلی از افراد دوست دارند برای ادامه تحصیلات خود به کشورهای خارجی بروند و بقیه مدارج علمی خود را در دانشگاه های خارج از ایران بگذرانند. این افراد برای ادامه تحصیل در کشورهای خارجی به ویزا تحصیلی نیاز دارند. در این نوشته با نکات و شرایط گرفتن این نوع ویزا آشنا خواهید شد. از شما می خواهیم تا پایان این نوشته همراه ما باشید.

 

ویزای تحصیلی

 

ویزای تحصیلی چیست؟

افرادی که می خواهند در کشورهای خارجی تحصیل کنند، باید ویزای تحصیلی کشور موردنظر را دریافت کنند. ویزای تحصیلی، در واقع نوعی اقامت موقت است که امکان تحصیل، کار و زندگی را در آن کشور به اشخاص متقاضی می دهد.

با گرفتن ویزای تحصیلی، دانشجوی پذیرفته شده در دانشگاه معتبر، اجازه اقامت در کشور مقصد را کسب کرده است. حداقل سن برای گرفتن ویزای تحصیلی، 4 سالگی است و افراد می توانند از این سن، برای تحصیل در دیگر کشورها اقدام کنند.

 

اگر قصد مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل را دارید می توانید صفحه پذیرش تحصیلی کانادا را مطالعه بفرمایید.

و اگر قصد مهاجرت تحصیلی انگلستان را دارید می توانید صفحه شرایط تحصیل در انگلیس را مطالعه بفرمایید. 

 

 

قبل از گرفتن ویزای تحصیلی، باید چه کارهایی انجام دهید؟

برای گرفتن ویزای تحصیلی، ابتدا باید پذیرش تحصیلی بگیرید. پذیرش تحصیلی یعنی اینکه از دانشگاه موردنظرتان، اجازه ادامه تحصیل در رشته خاصی را بگیرید. در نتیجه، شما قبل از گرفتن ویزای تحصیلی باید مشخص کنید که در کدام رشته و کدام دانشگاه، قصد ادامه تحصیل دارید. برای انتخاب رشته و دانشگاه باید دقت کنید؛ زیرا باید چند سال از عمر و وقت خود را در آن دانشگاه و آن کشور بگذرانید.

 برای انتخاب دانشگاه های خارج از کشور به نکات زیر توجه کنید:

  • برای ادامه تحصیل در خارج از کشور، کشوری را انتخاب کنید که شرایط آن با روحیه و شرایط شما همخوانی داشته باشد. هزینه های تحصیل در همه کشورها یکسان نیست؛ در نتیجه شما باید به هزینه های تحصیلی خود توجه داشته باشید.
  • به این موضوع توجه کنید که در دانشگاه های کشور موردنظرتان، درسها به چه زبانی آموزش داده می شوند. یادگیری بعضی از زبانها ساده است و فهم آن زبان نیز کار راحتی خواهد بود. در نتیجه شما باید دانشگاهی را انتخاب کنید که از نظر فهم زبان دروس، مشکلی نداشته باشید.
  • در هنگام انتخاب دانشگاه، به مهارتهایی که باید فرا بگیرید، توجه کنید.
  • دانشگاهی را انتخاب کنید که با ایرانی بودن و مسلمان بودن شما مشکلی نداشته باشند.
  • اگر می خواهید بعد از اتمام تحصیلات خود، در ایران مشغول به کار شوید، دانشگاهی را انتخاب کنید که مدرک آن مورد تایید وزارت علوم باشد تا در آینده بتوانید به راحتی در ایران شغل پیدا کنید.

اخذ ویزای تحصیلی

 

برای انتخاب رشته تحصیلی به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • بعد از اینکه دانشگاه مورد علاقه خود را انتخاب کردید، نوبت به انتخاب رشته دانشگاهی شما می رسد. شما باید رشته ای را انتخاب کنید که با علاقه، شرایط و شخصیت شما هماهنگی داشته باشد.
  • دانشگاه های دلخواهتان را اولویت بندی کنید. اگر رشته دلخواه شما در یکی از دانشگاه ها وجود نداشت، به سراغ اولویت های بعدی بروید.
  • مهارتهای خاصی را که باید برای پذیرش در آن رشته تحصیلی داشته باشید را در نظر بگیرید. بعضی از مهارتها، لازمه ورود به رشته های دانشگاهی خاصی هستند.

 

برای گرفتن پذیرش تحصیلی چه کارهایی باید انجام دهید؟

بعد از انتخاب رشته و دانشگاه، حالا باید به فکر گرفتن پذیرش تحصیلی باشید تا بتوانید ویزای تحصیلی آن دانشگاه را دریافت کنید. شما باید ابتدا مدارک لازم برای گرفتن پذیرش تحصیلی را آماده کنید. مدارکی مانند مدرک آخرین مقطع تحصیلی، ریز نمرات، توصیه نامه از اساتید معتبر دانشگاهی، انگیزه نامه، رزومه تحصیلی و... از جمله مدارک موردنیاز برای گرفتن پذیرش تحصیلی است.

بعد از اینکه مدارک تحصیلی خود را آماده کردید، باید به وب سایت دانشگاه موردنظرتان بروید و فرم پذیرش را پر کنید. لیست دانشگاه های محبوبتان را جلوی خود قرار دهید و برای همه آنها درخواست بفرستید و اعلام کنید که مایل به ادامه تحصیل در آن دانشگاه هستید. در این مرحله، نزدیک به 100 دلار از شما گرفته می شود تا بررسی اطلاعات شما آغاز شود.

نکته ای که باید به یاد داشته باشید این است که تمام مدارک شما باید ترجمه شوند. برای این کار می توانید از مترجم های حرفه ای حاضر در دفاتر رسمی کمک بگیرید تا مدارک تحصیلی و شناسایی شما را ترجمه کنند.

بعد از بررسی اطلاعات شما در دانشگاه موردنظر، یک نامه پذیرش برای شما ارسال می شود. بعد از این مرحله است که شما می توانید برای دریافت ویزای تحصیلی خود اقدام کنید.

 

برای دریافت ویزای تحصیلی چه مراحلی را باید طی کنید؟

مراحل گرفتن ویزا به این بستگی دارد که کدام کشور را برای تحصیل انتخاب کرده اید. کارهای زیر از جمله اقدامات لازم برای دریافت ویزای تحصیلی هستند:

  1. ابتدا باید از سفارت کشور موردنظر خود وقت بگیرید. برای گرفتن وقت مصاحبه، ابتدا باید به وب سایت سفارت آن کشور در ایران مراجعه کنید. با جستجو در اینترنت می توانید وبسایت سفارت موردنظرتان را پیدا کنید.
  2. وقتی به وبسایت سفارت رفتید، از آنها درخواست مصاحبه کنید. البته معمولا چند روز طول می کشد تا با درخواست شما موافقت شود.
  3. بعد از این مرحله و تایید مصاحبه، باید فرم درخواست ویزای تحصیلی را پر کنید.
  4. نام پذیرش تحصیلی که از دانشگاه موردنظر گرفته اید را ارائه دهید.
  5. مدارک مالی خود را به سفارت نشان دهید. این مدارک به این خاطر صادر می شوند که نشان دهند شما پول کافی برای تامین مخارج زندگی، پرداخت شهریه و هزینه لازم برای بازگشت به ایران را دارید.
  6. پاسپورت خود را به سفارت تحویل دهید.
  7. مدارک شناسایی و عکس پرسنلی خود را به سفارت ارائه دهید.
  8. اصل و ترجمه گواهی پایان دوره سه سال متوسطه، گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی و پایان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه دهید.
  9. تعهد دهید که به ایران بر می گردید و دلایل کافی برای بازگشت به ایران را به سفارت ارائه دهید.
  10. هزینه صدور ویزا را پرداخت کنید.
  11. اگر سفارت از شما می خواهد کارهای دیگری انجام دهید، حتما خیلی سریع برای انجام آن کارها برنامه ریزی کنید.

یادتان باشد که تحصیل رایگان فقط برای دوره ی کارشناس ارشد و دکترا است و فقط در بعضی کشورها امکان تحصیل رایگان وجود دارد.

 

روشهای مهاجرتی کانادا بسیار است و ممکن است که مهاجرت تحصیلی تنها راه مهاجرت نباشد، از این رو پیشنهاد می شود که صفحه روشهای مهاجرت به کانادا را به دقت مطالعه بفرمایید. همچنین اگر به دنبال ارزانتری روش مهاجرت به کانادا هستید صفحه اکسپرس انتری را مطالعه بفرمایید

 

شرایط اخذ ویزای تحصیلی:

  1. داشتن پذیرش تحصیلی یکی از دانشگاه های خارج از کشور.
  2. توانایی در پرداخت هزینه های زندگی و تحصیل در خارج از کشور.
  3. داشتن مدرک زبان و گذراندن دوره هایی مانند آیلتس و تافل و داشتن مدرک معتبر
  4. نداشتن گپ تحصیلی (نداشتن گپ تحصیلی برای گرفتن ویزای تحصیلی اهمیت دارد. گپ تحصیلی به معنای فاصله بین فارغ التحصیلی و پذیرش از دانشگاه مقصد است) بهتر است که فاصله میان اتمام تحصیلات و درخواست برای ادامه تحصیل زیاد نباشد.
  5. داشتن امتیازهای خاص نظیر داشتن سابقه کاری مرتبط با رشته ای که در آن پذیرش تحصیلی گرفته اید باعث می شود که سطح سواد و تجربه شما بالاتر نشان داده شود و گرفتن ویزای تحصیلی راحت تر انجام شود.

 

ویزای تحصیلی اروپا

 

مزیت های گرفتن ویزای تحصیلی

زمانی که تصمیم به ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشورتان می گیرید، ممکن است کمی بترسید و نگران شوید که زندگی شما بعد از مهاجرت به چه صورتی در می آید و اینکه آیا می توانید در کشور جدید به راحتی زندگی کنید یا خیر.

این ویزا مزایای زیادی دارد. یکی از مهمترین مزایای داشتن ویزای تحصیلی، این است که به شما اجازه زندگی در بهترین کشورها را می دهد و این امکان را برایتان فراهم می کند که در بهترین دانشگاه های دنیا تحصیل کنید. علاوه بر این، شما اجازه دارید در طول مدت تحصیلتان، به وطن خود رفت و آمد کنید.

یعنی داشتن ویزای تحصیلی با حداقل استرس های روحی، فرصتی مناسب را در اختیار شما می گذارد که بتوانید از دانش روز دنیا و علم بهترین اساتید جهان استفاده کنید. بعضی از کشورها هستند که بعد از اعطای ویزای تحصیلی به دانشجوی پذیرفته شده به او اجازه کار در حین تحصیل را نیز می دهند.

 

نکته بسیار مهم: 

وکلای دادگستری، موسسات حقوقی، موسسات کاریابی بین المللی،  موسسات اعزام دانشجو، حتی آژانس های مسافرتی، یا افراد حقیقی، برای فعالیت در حیطه ویزا و مهاجرت به کانادا باید از شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا (ICCRC) مجوز داشته باشند؛ در غیر این صورت، هرگونه فعالیت آنها از دیدگاه کانادا در حیطه ویزا و مهاجرت غیر قانونی ست.

 در سایت رسمی مهاجرت کانادا اعلام شده است که؛ اگر از بی تجربگی و کلاهبرداری این‌گونه افراد یا موسسات فاقد مجوز ICCRC متضرر شوید، هیچ راهی برای پیگیری و رفع اتهامات خود ندارید. پس فقط به مشاوران یا وکلای رسمی کانادا اعتماد کنید تا  در صورت بروز مشکل، مدافع منافع شما باشیم.

کشور کانادا فقط به وکلا و مشاوران رسمی مقیم کانادا که از iccrc مجوز دارند، اجازه فعالیت در حیطه مشاوره و انجام امور ویزا و مهاجرت به کانادا را می دهد.

وکلای دادگستری، موسسات، آژانسهای مسافرتی  و یا هر شرکت دیگری، بدون حضور وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، نمی‌توانند نامه دفاعیه از موکل خود به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهند.

در صورت عدم وجود وکیل یا مشاور رسمی مهاجرت کانادا، این شرکتها یا افراد، یک ایمیل به نام شما درست می کنند و تمامی امور را به جای شما و با یک هویت جعلی انجام می دهند و گاها حتی اکانت و پسوورد را در اختیار شما نمی گذارند، یا اینکه به عنوان واسطه عمل کرده و تمامی امور مهاجرت یا ویزا را به یک مشاور یا وکیل رسمی کانادا می سپارند. فقط قرارداد مستقیم با مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به کانادا (مورد تایید ICCRC) را، امضا کنید.

 

>> آموزش استعلام وکیل رسمی مهاجرت به کانادا <<

چند نکته مهم برای اخذ ویزای تحصیلی:

تسلط به زبان انگلیسی، یکی از موضوعاتی است که برای مهاجرت تحصیلی و گرفتن این نوع ویزا باید به آن توجه داشته باشید. افرادی که در درسهایی مانند زبان انگلیسی، امار، ریاضی و ... نمره بالاتری دارند، از شانس بیشتری برای دریافت ویزا برخوردار هستند. ارائه مقاله های تحقیقاتی و رزومه تحصیلی پربار نیز از جمله چیزهایی هستند که باعث می شوند راحت تر ویزای تحصیلی بگیرید.

پس اگر می توانید از عهده زندگی در کشور دیگری برآیید، به شما پیشنهاد می کنیم که برای گرفتن ویزای تحصیلی خود اقدام کنید و از مزایای تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا بهره مند شوید. یادتان باشد که پیگیری کارهای سفارت برای گرفتن آن وقت گیر است؛ در نتیجه زمان بندی درستی داشته باشید تا قبل از رسیدن زمان موعد بتوانید به تمام کارهای مهم خود برسید و بتوانید ویزای خود را با آرامش کامل بگیرید. مراحل گرفتن آن را را با راهنمایی سفارت کشور موردنظر طی کنید تا از صحت تمام مراحل لازم مطمئن شوید.

 

مطالب پیشنهادی:

ویزای دانش آموزی کانادا

درباره ویزای کانادا

> اقامت کانادا

پذیرش دانشگاه بریتیش کلمبیا

ویزای دبی

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا ، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما

 

اطلاعات تکمیلی

قیمت

طبق درخواست

مدت اقامت

طبق درخواست

مدت اعتبار

0

مدت اخذ ویزا

90 روز کاری


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


مریم تیموری :

سلام عرض ادب بنده مدرس زبان انگليسي هستم ، اما همیشه علاقمند به همکاری در حوزه های مهاجرتی بودم ، من میتونم کیسهای تحصیلی به شما معرفی کنم و به این صورت همکاری داشته باشم . در صورت تمایل خوشحال میشم ازتون بشنوم . سپاس

رزرومه خود را ایمیل کنید

سالار نیک‌فال :

سلام وقت به‌خیر. بنده درحال حاضر ارشد روان‌شناسی هستم و متولد 75 و مهرماه می‌رم خدمت سربازی. و از طرفی من آهنگ‌سازی هم می‌کنم. به‌نظرتون من بعد از سربازی برای کارشناسی موسیقی اقدام به مهاجرت کنم بهتره یا این‌که تو ایران دکترا بخونم و بعد به‌وسیله‌ی مدرک دکترا مهاجرت کاری بگیرم؟ کدوم یکی رو شما ترجیج می‌دید و کدوم یکی برای پذیرش راحت‌تره؟ (این‌که برای دکترا رزومه،زبان و... لازمه؛تا حدودی اطلاع دارم.)

سالار نیک‌فال :

سلام وقت به‌خیر. بنده درحال حاضر ارشد روان‌شناسی هستم و متولد 75 و مهرماه می‌رم خدمت سربازی. و از طرفی من آهنگ‌سازی هم می‌کنم. به‌نظرتون من بعد از سربازی برای کارشناسی موسیقی اقدام به مهاجرت کنم بهتره یا این‌که تو ایران دکترا بخونم و بعد به‌وسیله‌ی مدرک دکترا مهاجرت کاری بگیرم؟ کدوم یکی رو شما ترجیج می‌دید و کدوم یکی برای پذیرش راحت‌تره؟ (این‌که برای دکترا رزومه،زبان و... لازمه؛تا حدودی اطلاع دارم.)

Maryam :

ایا مدرک فوق دیپلم و لیسانس از دانشگاه علمی کاربردی ، در رشته حسابداری مالی ، برای گرفتن ویزای تحصیلی دارای ارزش هست ؟ و اینکه معدل مقطع در مدرک ذکر نشده ، اهمیتی ندارد ؟ با تشکر

ALIREZA SHARIATIFARD :

سلام خسته نباشید من بیش از 13 سال پیش مدرک کارشناسی ارشد در رشته مکانیک گرفتم و سابق کاری حدود 11 سال هم دارم الان پذیرش از دانشگاهی معتبر در کانادا در رشته مهندسی مکانیک برای دوره کارشناس ارشد گرفتم. آیا تحصیل مجدد در رشته مهندسی مکانیک شانس من را برای گرفتن ویزا کم می کند؟ آیا می توانم در اظهار مدارک ، مدرک کارشناسی ارشد را اظهار نکنم؟

الهام آزاد :

سلام. برای گپ تحصیلی 6 سال از ارشد تا دکترا ارائه مدارک کار لازمه؟ سابقه بیمه ندارم و تدریس کردم. آیا سفارت انگلیس مدارک رسمی و مهر شده میخواد؟ و اگر فاند کامل باشم باز هم نامه تمکن مالی نیازه؟

mahyar :

سلام وقت بخیر; آیا در صورت داشتن نامه سابقه کار و تعهد شرکت برای ادامه کار بعد از بازگشت به کشور، سفارت کانادا برای ویزای دانشجویی فیش حقوقی و سابقه بیمه را هم میخواد یا نامه شرکت کفایت میکنه؟

سیدحسین اثناعشری : سلام اگر من پذیرش را از یکی از دانشگاههای کانادا گرفته باشم آیا موسسه شما مرحله درخواست ویزا را برای من انجام میدهد؟اگر پاسخ مثبت است هزینه ان چقدر است؟ ممنونم

محبوبه :

سلام اگر در شناسنامه فرد إصلاح تاريخ تولد به صورت قانوني صورت گرفته باشد (بعد از مقطع ليسانس)ايا در گرفتن پذيرش در دانشگاههاي كانادا مشكل ايجاد نمي شود

رضا :

سلام و عرض ادب همسر بنده کارشناسی با معدل 17.5 رشته آمار و کارشناسی ارشد را با معدل 19.5 در رشته بیو انفورماتیک در دانشگاه علم و فرهنگ تحصیل کرده است. مقاله هم دارد ولی isi نیست. گپ تحصیلی ندارد ولی شغل مرتبط نیز ندارد. میخواستیم برای دکتری بیوانفورماتیک اقدام کنیم.میخواستم اقدامات لازم برای شروع کار را بدانم و اینک اصلا شانسی برای اقامت تحصیلی در کانادا را داریم؟

یاشار سعادتی : سلام من یاشار سعادتی هستم فارغ التحصیل ارشد مهندسی شیمی دانشگاه تربیت مدرس سال 98 گرایشم جداسازی بوده اما حالا میخوام تو گرایش دیگه ای از مهندسی شیمی تحصیل کنم باتوجه به شرایطی که به خاطر کرونا پیش اومده فکر میکنید میتونم برای بورسیه اقدام کنم دارم. معدلم 15 شده و 3 تا مقاله چاپ شده هم دارم

Ali :

سلام خسته نباشید. من در زمان خدمت سربازی هستم و پذیرشم ازیکی از دانشگاه های کانادا امده. آیا دولت ایران به من‌اجازه خروج از کشور جهت انجام امور انگشت‌نگاری را میدهد؟

Sara :

اگر ویزای تحصیلی بگیرم. بعد از اتمام تحصیل میتوانم در اون کشور زندگی کنم یا خیر

اگر شرایطش را داشته باشید، بله

فاطمه خدابخش :

سلام و وقت بخیر من قصد دارم برای ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنم . متاسفانه سن من در پاسپورت یکسال کوچکتر زده شده و در مدارک تحصیلی سن واقعی من زده شده، به نظرتون به مشکل برمیخورم؟ ممنون میشم پاسخ بدهید

Gol :

آیا میشه برای دو کشور همزمان ویزا تحصیلی گرفت؟ آلمان و کانادا مثلا برای آلمان ویزا تحصیلی گرفتین و بعد پذیرش از کانادا درست میشه و میخاین برای ویزا کانادا اقدام کنین

سلام، بله مشکلی نیست می توانید اقدام کنید.

فائزه جعفري :

سلام اميدوارم خوب باشيد همسر من فارغ التحصيل دانشگاه صنعتي شريفه و براي دانشگاه كمبريج انگليس اپلاي كرده و داره پذيرش ميگيره مدرك من كاردانيه معدلمم بالا نبود ايا اين مسئله مهمه چون بعنوان همراه دارم باهاشون ميرم؟ ايا من هم بايد مدارك تحصيليمو ترجمه كنم؟ و در مورد زبان اگر مكالمه خوبي داشته باشم كافيه يا از منم مدرك زبان ميخوان؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

خیر شما نیازی به ارائه مدارک تحصیلی ندارید. مدرک زبان شما هم الزامی نیست.

میثم :

سلام خسته نباشید.من استخدام تعهدی آموزش پروش هستم.آیا میتونم اقامت تخصیلی بگیرم به خارج ؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

دریافت ویزای تحصیلی به بسیاری از موارد و شرایط بستگی دارد که شغل شما میتواند یکی از این عوامل باشد. لطفا فرم ارزیابی تکمیل نمایید تا شرایط شما مورد بررسی قرار گیرد.

سعید :

سلام میخواستم بدونم اگر ما همزمان برای چند کشور شنگن و یا غیر شنگن اقدام بکنیم منظورم اپلای و تحصیلی هست و برای سفارت وقت بگیریم مشکلی پیش نمیاد؟ مثلا اگه از یک کشور شنگن ویزامون رد بشه میتونیم با نامه دانشگاه برای یه کشور شنگن دیگه در همون تاریخ ها اقدام کرد؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

اگر که وقت سفارت ها تداخل نداشته باشند مشکلی نخواهید داشت اما ترجیحا از یک سفارت درخواست ویزای شینگن داشته باشید.


سوالات متداول


شرایط ویزای تحصیلی کانادا چیست؟

در کانادا می توانید در دانشگاههای رده بالا تحصیل کرده و پس از فارغ التحصیلی شانس دریافت اقامت دائم کانادا به شدت افزایش می یابد، برای مطالعه بیشتر در خصوص مهاجرت تحصیلی به کانادا به صفحه شرایط ویزای تحصیلی کانادا مراجعه نمایید

شرایط مهاجرت تحصیلی به انگلستان چیست؟

مهاجرت تحصیلی به انگلستان به دلیل اینکه هزینه ها شما به پوند خواهد بود یک مقدار نسبت به کشوری مثل کانادا گران تر است اما خب کشور انگلستان علاقه مندان خاص خود را دارند و دانشگاههای این کشور از وضعیت بسیار مطلوبی در رنکینگ های جهانی قرار دارند، برای دریافت اطلاعت بیشتر، میتوانید صفحه ویزای تحصیلی انگلستان را مطالعه فرمایید.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.