وقت سفارت انگلیس


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۸/۱۸

تعیین وقت سفارت انگلیس

اگر تمایل دارید رزرو وقت سفارت بی نقص انجام شود، توصیه می کنیم، درخواست وقت سفارت را به یک تیم با تجربه بسپارید. وقت سفارت انگلیس در ویزا724 با مبلغ 100 پوند انجام می شود. (با دفاتر ما، در تماس باشید)

 

از اصلی ترین مراحل مهاجرتی تعیین وقت سفارت برای تحویل مدارک یا انگشت نگاری است. ما در این بخش به نحوه تعیین وقت سفارت انگلستان در ایران پرداخته ایم. افراد برای مراجعه به سفارت می توانند به دفتر نمایندگی سفارت انگلیس در تهران برای انجام کارهای خود مراجعه کنند البته برخی از افراد به ترکیه یا دبی مراجعه می کنند و متصور هستند پیگیری مراحل مهاجرتی شان از این کشورها سریعتر خواهد بود. به هر حال توصیه می شود در این زمینه با یک وکیل مهاجرتی مشورت کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخذ ویزای تحصیلی انگلیس به لینک « ویزا تحصیلی انگلیس » مراجعه نمایید.

 

نحوه تعیین وقت سفارت انگلستان


اولین مرحله برای تعیین وقت، مراجعه به وبسایت

visas-immigration.service.gov.uk

است. با مراجعه به این سایت ابتدا از شما درباره زبانی که می خواهید فرم ها و مراحل را با آن سپری کنید پرسیده می شود؛ از بین زبان های نمایش داده شده یکی را انتخاب کنید.

همچنین دریافت وقت سفارت ایتالیا  و وقت سفارت تحصیلی ایتالیا در ویزا724 به صورت VIP دریافت می شود.

تعیین وقت سفارت انگلیس

با انتخاب زبان مورد نظر شما به مرحله بعد می روید که در آن نوع ویزای مهاجرتی شما پرسیده می شود. یکی از این موارد را انتخاب کنید.

 

تعیین وقت سفارت انگلیس
در این مرحله از شما پرسیده می شود کشوری را که در آن فرم های مربوطه را تکمیل می کنید و برای انجام مراحل انگشت نگاری یا بیومتریک مراجعه می کنید کجا است؟ شما می توانید در این لیست کشور ایران را انتخاب کنید.

 انگلیس

 

در این مرحله از شما پرسیده می شود که آیا مقاصد موجود برای بیومتریک به صورتی است که بتوانید به آنها مراجعه کنید یا خیر؟

 

تعیین وقت سفارت انگلیس
در این مرحله درباره اطلاعات شما و نحوه استفاده از آنها اطلاع داده می شود و شما با خواندن این موارد در صورت تایید می توانید بر روی گزینه شروع کلیک کنید تا شروع به ثبت اطلاعات کنید.

 
تعیین وقت سفارت انگلیس

 

اولین مرحله ثبت آدرس ایمیل و انتخاب کلمه عبور و تکرار آن است.

 

تعیین وقت سفارت انگلیس
در مرحله بعد از شما پرسیده می شود که این آدرس ایمیل مربوط به چه کسی است و در صورتی که مال شما است گزینه اول و در صورتی که متعلق به فردی دیگر است گزینه دوم را انتخاب کنید.

 وقت سفارت انگلیس

 

در مرحله بعد از شما پرسیده می شود که آیا آدرس ایمیل دیگری دارید یا خیر؟ در صورتی که آدرس ایمیل دیگری دارید می توانید بر گزینه YES کلیک کنید و آدرس ایمیل دیگر را ذخیره کنید.

 

تعیین وقت سفارت انگلیس

مرحله بعد ثبت اطلاعات تماس شما است. در این مرحله در کادر اول بایستی شماره ایی که همیشه می توان از آن با شما در ارتباط بود را ثبت کنید. در این صفحه یک سوال وجود دارد که پرسیده شده است که این شماره قابل استفاده در انگلیس است یا خارج از این کشور قابل استفاده است. همچنین در قسمت آخر از شما پرسیده می شود که این شماره چه نوع شماره ایی است.

 

تعیین وقت سفارت انگلیس

پس از ثبت اطلاعات تماس در مرحله بعد از شما پرسیده می شود که آیا شماره و راه ارتباطی دیگری دارید یا خیر؟ توصیه می شود اگر آدرس ایمیل یا شماره تماس دیگری دارید این موارد را ثبت کنید تا در صورت بروز مشکل و عدم دسترسی به موارد ثبت شده بتوانید از گزینه های دیگر نیز استفاده کنید.

 انگلیس

 

در مرحله بعد از شما پرسیده می شود که چگونه می توان از طریق این شماره با شما ارتباط داشت؟ از طریق تماس؟ پیام؟ هر دو؟ یا هیچکدام؟

 

تعیین وقت سفارت انگلیس

در مرحله بعد از شما خواسته می شود که نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.

 

تعیین وقت سفارت انگلیس
در مرحله بعد جنسیت شما و وضعیت تاهل شما پرسیده می شود.

 انگلیس

 

با ثبت اطلاعات گفته شده در مرحله جدید از شما خواسته می شود که آدرس، شهر، کدپستی و کشور خود را وارد کنید دقت داشته باشید که این موارد را به زبان فارسی ثبت نکنید. در قسمت پایین صفحه از شما پرسیده می شود که آیا شما در این آدرس مستقر هستید؟ چراکه ممکن است فرم ها و مدارک مربوطه برای شما به این آدرس ارسال شود.

 

تعیین وقت سفارت انگلیس
سپس در صفحه بعد از شما پرسیده می شود که برای چه مدت در این محل اقامت دارید و مالکیت ملک به چه صورت است.

 

تعیین وقت سفارت انگلیس
در این مرحله شما بایستی اطلاعات پاسپورت خود را ثبت کنید. پس از ثبت اطلاعات شخصی برای شما زمان مراجعه و ادرس ارسال شده و همچنین صفحه ایی برای پرداخت هزینه نیز نمایش داده می شود که بایستی هزینه ذکر شده را پرداخت کنید.


تعیین وقت سفارت انگلیس

 

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


سوالات متداول


آیا از ایران امکان پیگیری امور ویزا و وقت سفارت انگلیس وجود دارد؟

بله، شما می توانید از طریق کارگزاری خدمات ویزای VFS امور خود را پیگیری کنید.
 

آیا درخواست وقت سفارت از کشورهای ترکیه و یا امارات شانس موفقیت ویزای انگلیس را بالا می برد؟

خیر. انتخاب شعبه کارگزاری و یا سفارت انگلیس تفاوتی در نتیجه ایجاد نمی کند.
 

ایا در تهران خدمات ویزا انگلیس انجام میشود؟

بله-وقت سفارت از تهران هم گرفته میشود و متقاضی می تواند مدارک را به دفتر وی اف اس ارائه دهد تا انگشت نگاری انجام شود.
 

هزینه ویزای انگلیس چقدر است؟

هزینه ویزای انگلیس باید به صورت آنلاین پرداخت شود و مبلغ آن 128 دلار می باشد. پرداخت این هزینه باید توسط کارت های بانکی بین المللی انجام شود.
 


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


نیکو :

سلام من و همسرم به صورت غیابی ازدواج کردیم برای ویزای ازدواج اقدام کردیم 2 اردیبهشت همین امسال انگشت نگاری شدم بعد دو ماه ایمیل کسری مدارک اومد 3 تا چیز بیشتر میخواستن آخری عکس‌دو نفره بود ک ما نداشتیم وکیل گفت خودتون درست کنید درست کردیم گفت خوبه فرستاد و دقیقا دلیل ریجکتی ما رو گفتن که افیسر شک دارن ک شما همدیگر و از نزدیک دیده باشید وکیل مجدد نزدیک به 3 ماه پیش درخواست اپلیکیشن دادن الان میگن ک دست ما نیست و باید منتظر جواب هوم آفیس باشیم اینبار عکس دونفره واقعی هم داریم سوالم اینکه آیا نباید کار بیشتری کرد و اینکه بازه زمانی جوابدهی هوم آفیس چقدر هستش ممنونم

سلام 

متاسفانه ازدواج غیابی به رسمیت شناخته نمی شود. به هیچ عنوان در پرونده های ویزای کانادا نباید از مدارک ساختی یا جعلی استفاده کنید.

 

Mohsen :

با سلام براى ويزاى درمانى چه اقداماتى لازم است؟ بنده پرونده پزشكى پسرم كه ٣/٥ سال دارد به لندن فرستاده ام و با بيمارستان هماهنگ شده و تأييد كرده اند ، چه مداركى براى درخواست ويزا براى من و همسرم و فرزندم لازمست؟ تمكن مالى براى اين پروسه چه مبلغيست؟

نورایی نژاد :

سلام روز بخیر ببخشید برای آپلود مدارک پاسپورت و غیره حتما باید مدارک ترجمه باشد یا نیازی نیست؟

با درود 

مدارک باید ترجمه شود.

Mahsa :

سلام وقت بخیر آیا مدارک باید مهر دادگستری هم داشته باشه یا مهر دارالترجمه کافی است ‌اگر از سفارت امریکا رجکت شده باشی تاثیری بر اخذ ویزای انگلیس دارد

با درود

بهتره که مهرها رو داشته باشد.

بله میتواند تاثیرگذار باشد.

ایمان احمدی :

سلام من دارای همسر و یک فرزند میباشم سربازی نرفتم و غایب محسوب میشوم اخیرا پیام آمده که وضعیت خدمت خود را مشخص کنید باتوجه به اینکه احتمال داره منو اجبارا به سربازی ببرن در حالیکه به دلیل متاهل بودن و داشتن فرزند امکانش نیست آیا میتوانم درخواست مهاجرت کنم ضمنا من 38 سال سن دارم و شغل آزاد دارم در حال حاضر

با دورد 

اگر شرایط تحصیل در انگلیس را دارید.

ویزای تحصیلی انگلیس توصیه می شود.

علیرضا روستایی :

سلام من در 16 سال گذشته دو تا ویزای 2 ساله تحصیلی و 6 تا ویزای توریستی ( 6 ماهه، یک ساله، دوساله ، و اخریش هم 5 ساله) گرفتم که ویزای 5 ساله من دو ماهه تموم شده، میتونم درخواست ویزای 10 ساله توریستی بدم ، با سپاس

خیر، پاسپورت ایرانی ها 5 سال اعتبار دارد

کیانا جعفری :

درود وقتتون بخیر. ممنون میشم راهنمایی کنید. من فرم آنلاین درخواست ویزای نامزدی رو پر کردم هنوز ارسال نکردم مدارکی که باید ارائه بدم آنلاین باید ارسال کنم یا روز انگشت نگاری حضوری تحویل بدم؟ و نوشته بودن دیگه مثل سابق مصاحبه انجام نمیدن این درسته؟ سوال آخر چرا کد پستی رو کامل نمیشه تایپ کرد داخل فرم تا 9 رقم بیشتر تایپ نمیشه؟

mahyar :

ایمیل سفارت برای تعیین تاریخ نوبت سفارت چند ماه یا چند روز قبل از نوبت میاد ؟

پیمان نظری :

سلام خسته نباشید من میخواستم درخواست ویزای توریستی رو بدم، اما چنین گزینه ای وجود نداره. آیا انگلیس دیگه ویزای توریستی نمیده یا باید گزینه دیگه ای رو انتخاب کنم.

Marziye sabzevari :

سلام اعتبار مدارک ترجمه شده جهت ارایه به سفارت چند ماه است

برخی مدارک مثل مدرک تحصیلی تاریخ انقضا ندارد و برخی مدارک مانند مدرک زبان دو سال اعتبار دارند و برخی مدارک مانند تمکن مالی یک یا دو ماه اعتبار دارند.

Homira Sharifi :

من کارت بین المللی ندارم چگونه میتوانم پول ویزا را واریز کنم؟

می توانید از خدمات ما یا شرکتهای واسطه پرداخت استفاده کنید

سارا :

سلام، برای ویزا توریستی کمتر از 6 ماه هم انگشت نگاری لازم هست؟ ممنون سارا

برای درخواست هر نوع ویزا به انگشت نگاری نیاز دارید

Amir :

سلام خواهر همسرم برای همسر و فرزندم دعوتنامه فرستادن . همسر بنده خانه دار و توی حساب شخصیش حدودا 50 میلیون پس انداز داره و من با 10000 دلار که در حساب ارزیم دارم میخوام هزینه سفر رو پرداخت کنم . لطفا راهنمایی کنید قسمت اطلاعات شغلی و مالی رو چطور پر کنم

از بانک تمکن مالی دریافت کنید و تکمیل فرم در توضیحات عنوان شده

مسعود محجوب :

با سلام . برای ثبت نام زن و شوهر آیا نیاز هست که برای هر کدام جداگانه ثبت نام شود و نفر دوم زیر مجموعه باشد؟

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.