مکان های دیدنی فنلاند


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۱۱/۱۱

 

مکان های دیدنی فنلاند

 

مقدمه

تاریخ پر تلاطم فنلاند، پر است از کشور گشایی هایی که نشانه های آن را می توان در بناهای تاریخی، مخروبه های فریبنده، خیابان های سنگفرش شده پر پیچ و خم و قلعه های سر به فلک کشیده این کشور مشاهده نمود. این کشور قبلا بارها توسط سوئدی ها و سپس روس ها اشغال شده است؛ اما سرانجام در سال 1917 به استقلال رسیده است. در این مقاله قصد داریم جاذبه های تاریخی و مکان های دیدنی و توریستی فنلاند را به شما معرفی نماییم. 

 

مکان های دیدنی و توریستی فنلاند

اگر قصد دارید به این کشور سفر کنید و در حال برنامه ریزی برای یک سفر هیجان انگیز هستید، باید بدانید که این کشور دنیایی از تجربیات باور نکردنی است. اگرچه فنلاند کشور کوچکی است، اما مطمئن باشید که گشت و گذار در آن هیجان انگیز و سرگرم کننده خواهد بود. از لحظه ای که در این کشور وارد می شوید تا زمانی که آنجا را ترک کنید، از هر روز سفرتان لذت خواهید برد! ما در اینجا لیستی از بهترین مکان های دیدنی و توریستی فنلاند را گردآوری کرده ایم که بی شک به دردتان خواهد خورد.

 

برای آشنایی با جاذبه‌های کشور ایتالیا می‌توانید به صفحه مکان های دیدنی و توریستی ایتالیا مراجعه نمایید.

 

1. هلسینکی: جوانترین شهر اروپا

هلسینکی، پایتخت فنلاند و بزرگترین شهر این کشور و نماینده یک شهر مدرن اروپایی است. این شهر بر روی شبه جزیره ای گرانیتی در ساحل شمالی خلیج فنلاند رو به دریای بالتیک قرار دارد. در سال 1808 آتش سوزی بزرگی در این شهر اتفاق افتاد که حدود یک سوم آن را به ویرانه تبدیل کرد و مرکز شهر با معماری نئوکلاسیک حاصل بازسازی آن قسمت از شهر است. 


جزایر Suomenlinna یکی از زیباترین مکان های دیدنی و توریستی فنلاند در هلسینکی است. شاید در نگاه اول جزایری دور از دسترس به نظر آیند، اما بیست دقیقه قایق سواری برای رسیدن به آنجا ارزشش را دارد. 


کلیسای صخره ای هلسینکی یکی دیگر از جاذبه های گردشگری فنلاند است که در اواخر سال 1960 طراحی شده است و در شمال منطقه هیتانیمی قرار دارد. معماری بی نظیر گنبد این کلیسا حتما شگفت زده تان خواهد کرد. 

 

برای آشنایی با جاذبه‌های کشور آلمان می‌توانید به صفحه مکان های دیدنی و توریستی آلمان مراجعه نمایید.

 

کلیسای هلسینکی

 

2. لاپلند: شفق شمالی

شفق شمالی همان پدیده ای است که هر کسی باید حداقل یکبار در زندگی اش آن را تجربه کند. لاپلند فرصت دیدن شکوه کامل این منظره طبیعی را در اختیارتان قرار می دهد. در یک شب روشن پر ستاره زمستانی، شانس بیشتری برای دیدن این پدیده جادویی و پر رمز و راز دارید. ماه های سپتامبر و مارس ایده آل ترین زمان برای سفر به لاپلند و لذت بردن از شفق شمالی است.


حتی اگر برای دیدن این پدیده سورئال مجبور هستید چند روز سفرتان را تمدید کنید، شک نکنید و این کار را انجام دهید. ارزشش را دارد!

 

3. لاپلند: دهکده بابانوئل

دهکده بابانوئل احتمالا زیباترین شهربازی در جهان است. این شهر بازی نسخه فنلاندی دیزنی لند و حتی زیباتر از آن است! دهکده بابانوئل در میان کوه های برفی لاپلند واقع شده است و منظره ای رویایی دارد که در هیچ کجای جهان مشابه آن را نخواهید یافت.

 

برای آشنایی با جاذبه‌های کشور انگلیس می‌توانید به صفحه مکان های دیدنی و توریستی انگلیس مراجعه نمایید.

 

مهم نیست که چند سال دارید، در دهکده بابانوئل حتما چیزی پیدا می شود که شما را به وجد بیاورد. سورتمه ها و گوزن های شمالی، هتل ایگلو، رستوران های یخی و سافاری، بی شک شما را شگفت زده خواهند کرد. بی تعارف بگوییم که سفر شما به فنلاند بدون بازدید از این مکان، ناقص خواهد بود. حتما در برنامه سفرتان بازدید از این شهربازی سورئال را بگنجانید.

 

دهکده بابانوئل

 

4. جزایر الند: پناهگاه عاشقان طبیعت

مجموعه جزایر الند، بهشت طبیعی که بسیاری از مردم را از سرتاسر جهان به سمت خود جذب می کند. این مجموعه جزایر در دریای بالتیک و جنوب سرزمین اصلی فنلاند واقع شده است. اگر هدفتان از سفر این است که در محیطی آرام استراحت کنید، الند بهترین مکان است، به طرز شگفت آوری می توانید در آرامش طبیعت آنجا غرق شوید.

 
این مکان یکی از بهترین مکان های دیدنی و توریستی فنلاند برای تجربه فرهنگ منحصر به فرد و نفیس فنلاند است. محبوب ترین جاذبه گردشگری این منطقه Mariehamn و بازدید از خرابه های متروک قرون وسطایی آن است.

 

5. پورو (پوروو): تاریخی ترین شهر اروپا

پورو بیش از 600 سال قدمت دارد و یکی از قرون وسطایی ترین اقامتگاه های فنلاند است. میدان این شهر یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی و توریستی فنلاند است که توسط استادان سوئدی که زمانی در آنجا زندگی می کردند، ساخته شده است. 

 

پورو فنلاند


در سرتاسر این شهر می توانید آثار مهاجمان دانمارکی و روسی را مشاهده نمایید. خانه های عجیب و غریب ساخته شده از چوب قرمز یاقوتی در کنار رودخانه پورو نجوکی، رستوران های شیک، پاسیوهای روباز و خیابان های سنگفرش شده زیباترین تصویری خواهد بود که تا به حال دیده اید. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری پورو، کلیسای جامع است که احتمالا نام و آوازه آن را در تاریخ فنلاند شنیده اید.

 

برای مشاهده دیگر جاذبه های فنلاند می توانید به سایت دولتی این کشور مراجعه بفرمایید:

https://finland.fi/


سوالات متداول


1. پربازدید ترین مکان فنلاند کدام است؟

به عنوان پایتخت این کشور هلسینکی محبوب ترین مکان برای بازدید است. در حقیقت همان مقصدی است که نباید آن را از دست بدهید. این شهر شباهت بسیاری به سنت پترزبورگ دارد!

2. مشهورترین جاذبه گردشگری فنلاند کدام است؟

قلعه Suomenlinna یکی از معروف ترین مکان های دیدنی و توریستی فنلاند است. این قلعه در قرن هجدهم ساخته شده است و یکی از بزرگترین دژهای دریایی جهان است.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.