مکان های دیدنی اتریش


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۱۱/۰۳

 

مکان های توریستی اتریش

 

مقدمه

به ندرت نقطه ای در اتریش می یابید که چه از نظر تاریخی یا مناظر طبیعی خیره کننده، ارزش دیدن نداشته باشد. بسیاری از این مناطق، جاذبه های گردشگری محبوبی هستند که یک روز برای بازدید از آن کافی نیست و به زمان بیشتری برای گشت گذار نیاز دارد. در این مقاله قصد داریم محبوب ترین مکان های دیدنی و توریستی اتریش را به شما معرفی کنیم.

 

مکان های دیدنی و توریستی اتریش

درست در قلب اروپا، کشور اتریش قرار دارد و با منظره کوه های آلپ و میراث بزرگ امپراتوری خود، گردشگران را به وجد می آورد. اگرچه کشور کوچکی است اما جاذبه های گردشگری بسیاری دارد. ما در اینجا لیستی از مکان های دیدنی و توریستی اتریش به شما معرفی خواهیم کرد. برای برنامه ریزی یک تعطیلات خاطره انگیز، حتما به دردتان خواهد خورد.

 

برای آشنایی با جاذبه‌های کشور فنلاند می‌توانید به صفحه مکان های دیدنی و توریستی فنلاند مراجعه نمایید.

 

1. وین: پایتخت موسیقی جهان

شهر خیره کننده وین، شهر کاخ های بزرگ، کلیسای جامع تاریخی و بیش از صد موزه و گالری هنری زادگاه نوازندگان و موسیقی دان های مشهور بسیاری است و از اینرو، آن را شهر موسیقی جهان نامیده اند. در این شهر می توانید انواع سبک های معماری را بیابید. موزه تاریخ طبیعی، موزه هنرهای زیبا و اپرای دولتی از جمله مکان های دیدنی و توریستی اتریش در وین با سبک معماری نئو رنسانس هستند. کلیسای نذری، موزه هنرهای کاربردی و تالار بورس اوراق بهادار وین با سبک معماری گوتیک جدید، تالار شهر با سبک معماری گوتیک فلاندری و تئاتر بورگ با سبک معماری باروک جدید، دیگر جاذبه های گردشگری اتریش در وین هستند.

 

کاخ امپراتوری هافبورگ

 

2. سالزبورگ: زادگاه ولفگانگ آمادئوس موتزارت

سالزبورگ با پیشینه تاریخی غنی و زادگاه موتزارت، قطعا یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی و توریستی اتریش است. با وجود شلوغی، شهر زیبا و جذابی است. باغ های پلکانی کاخ میرابل جایی است که می توانید لوکیشن فیلم The Sound of Music را از نزدیک ببینید. از جمله مشهورترین جاذبه های گردشگری این شهر Getreide Gasse با معماری خاص و تابلوهای عتیقه است که در شهر قدیم واقع شده است. این بنای تاریخی در ساحل غربی سال زاچ قرار دارد و در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است.

 

برای آشنایی با جاذبه‌های توریستی آلمان می‌توانید به صفحه مکان های دیدنی و توریستی آلمان مراجعه نمایید.

 

می توانید در سالزبورگ از خانه موتزارت دیدن کنید. در حال حاضر این خانه به موزه تولد موتزارت تبدیل شده است. مجسمه بزرگ این آهنگساز یکی از دیدنی های این خانه است. همچنین می توانید در کنار جاذبه های موسیقیایی این شهر، از موزه Dom Quartier که در کنار کلیسای جامع با شکوه این شهر قرار دارد، دیدن کنید. قلعه هوهن سالزبورگ، معرف تاریخ این شهر است. آن را از دست دهید.


کلیسای بندیکتین سنت پیتر که در اواخر قرن هفتم توسط سنت روپرت ساخته شد، یکی دیگر از مکان های دیدنی و توریستی اتریش در شهر قدیمی است که نباید آن را از دست بدهید. این کلیسا در نزدیکی صومعه است و بیشتر به خاطر دخمه هایش که لوکیشن  The Sound of Music بوده است، مشهور شده است.


دانشگاه وین، ساختمان های پارلمان و کاخ امپراتوری هافبورگ نیز دیگر جاذبه های توریستی و گردشگری اتریش هستند که نباید از دست بدهید. مجموعه کاخ هافبورگ که چندین موزه بزرگ وین از جمله موزه تاریخ طبیعی، موزه سیسی و آپارتمان های امپراتوری را در خود جای داده است، یکی از بزرگترین کاخ های جهان است. این مجموعه از 18 گروه ساختمان در 59 هکتار با مجموع 2600 اتاق و بیش از 12 حیاط تشکیل شده است. شما در این مجموعه می توانید سبک های مختلف معماری را ببینید.

 

کلیسای بندیکتین سنت پیتر

 

3. اینسبروک: مرکز اقتصادی و فرهنگی غرب اتریش

اینسبروک واقعا بهترین مکان دیدنی و توریستی اتریش برای کسانی است که در عین حالی که عاشق فضاهای شهری هستند، به طبیعت نیز علاقه دارند. بر فراز این شهر کوچک رشته کوه نوردک قرار دارد که فضایی مناسب برای کوهنوردان است. اما بهترین قسمت ماجرا اینجاست که می توانید گشت و گذاری نیز با تله کابین داشته باشید و از مناظر زیبای این شهر لذت ببرید.

 

برای آشنایی با جاذبه‌های گردشگری استرالیا می‌توانید به صفحه مکان های دیدنی و توریستی استرالیا مراجعه نمایید.

 

شهر قدیم اینسبروک

 

شگفتی های آلپ در این شهر کم نیستند و یخچال استوبای یکی از این جاذبه های گردشگری است. می توانید هیجان کشف تونل های و غارهای یخی باستانی را تجربه کنید. منطقه اسکی Patcher Kofel اینسبروک تا به حال دو بار میزبان بازیهای زمستانی المپیک بوده است. 


در شهر قدیمی اینسبروک، مجموعه‌ای از بناهای تاریخی مربوط به سلسله قدیمی هابسبورگ را خواهید دید. سقف های طلایی استادانه نماد این سلسله است که از 2000 کاشی طلاکاری شده ساخته شده است. 

 

برای مشاهده دیگر جاذبه های اتریش می توانید به سایت دولتی این کشور مراجعه بفرمایید:

https://www.smartraveller.gov.au


سوالات متداول


1. معروف ترین مکان های دیدنی و توریستی اتریش کدامند؟

استاتسوپر، کلیسای جامع استفان، محله موزه‌ ها، خزانه داری سلطنتی، قصر بلودر، هافبورگ، موزه‌ تاریخ هنر، کاخ شونبرون در وین، قلعه آمبراس، قلعه هلبرون، قلعه هوهن سالزبورگ، آبشار گاشتاین در سالزبورگ و کلیسای هوف کرکه در اینسبروک از جمله پربازدیدکننده ترین مکان های دیدنی و توریستی اتریش هستند.

2. مشهورترین جاذبه گردشگری اینسبروک کدام است؟

مشهورترین بنای تاریخی اینسبروک، بنای سقف‌ طلایی است که به ‌مناسبت ازدواج امپراتور ماکسیمیلیان اول با کاشی‌های طلایی کاور شده است. کاخ هافبورگ، اسلحه‌خانه و قلعه‌ی آمبراس نیز از جمله دیگر دیدنی های اینسبروک هستند.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.