مکان های دیدنی آلمان


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۱۱/۱۴

 

مکان های دیدنی آلمان ویزا724

 

مقدمه

تاریخ، فرهنگ و طبیعت زیبا، شاید بهترین دلایل برای گذراندن یک تعطیلات جذاب در آلمان باشد. آلمان کشوری پر جنب و جوش است. درست زمانی که در شهرهای مدرن آن گشت و گذار می کنید، شما را به دوران قرون وسطی می برد. ما در این مقاله قصد داریم مکان های دیدنی و توریستی آلمان، این مقصد گردشگری محبوب در تمام جهان را به شما معرفی نماییم.

 

برای آشنایی با چگونگی اخذ ویزای توریستی آلمان می توانید به صفحه ویزای توریستی آلمان مراجعه نمایید.

 

مکان های دیدنی و توریستی آلمان

آلمان مکانی جذاب برای گردشگری است. چه به دنبال هنر، معماری و تاریخ باشید و یا به دنبال گذراندن اوقاتی خوش در جشنواره اکتبر، این کشور مقصد جذابی برای گذراندن تعطیلات تان است. در ادامه بهترین مکان های دیدنی و توریستی آلمان را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

1. برلین: دروازه براندنبورگ

اولین پیشنهاد ما به شما، بازدید از دروازه براندنبورگ برلین است که در منطقه میته برلین (Berlin's Mitte) واقع شده است. این دروازه با الگوبرداری از آکروپولیس در آتن، برای پادشاه فردریک ویلیام دوم و در سال 1791 ساخته شده است. در واقع، این دروازه اولین سازه نئوکلاسیک شهر برلین است و ارتفاع 26 متری دارد. بر فراز آن، "کوادریگا" ارابه چهار اسبه نماد الهه پیروزی را می توانید مشاهده نمایید. 


این دروازه شش ستون عظیم دارد که پنج گذرگاه فوق العاده ی آن را تشکیل داده اند. پیش از این، دو گذرگاه کناری به عبور و مرور مردم عادی و جمع آوری عوارض توسط نگهبانان اختصاص داشت  و گذرگاه میانی برای عبور ارابه ها و کالسکه های پادشاهی در نظر گرفته شده بود. 

 

برای آگاهی از هزینه‌های تحصیل در آلمان حتما به صفحه راهنمای جامع هزینه تحصیل در آلمان مراجعه کنید.


بدون شک این دروازه نمادی ترین سازه برلین است. شاید باورش برای شما سخت باشد که بگوییم این دروازه در خلال جنگ جهانی دوم به شدت آسیب دیده است. همچنین زمانی بخشی از دیوار بدنام برلین بوده و برای چند دهه نمادی از تقسیم برلین به شرقی و غربی بوده است.

 

دروازه براندنبورگ

 

2. برلین: جزیره موزه

موزه سنسل یا جزیره موزه یکی دیگر از مکان های دیدنی و توریستی آلمان در برلین است. این جزیره موزه در واقع مرکز تاریخی برلین است و در میان رودخانه اسپری و کوپفر گرابن قرار دارد. این جزیره موزه که از قدیمی ترین جاذبه های گردشگری آلمان است، مجموعه ای از موزه ها شامل موزه کهنه (محل نگهداری گنجینه های سلطنتی)، موزه نو، موزه بوده، انجمن هومبولت، موزه پرگامون و نگارخانه ملی کهن (مجموعه ای از آثار باستانی آلمان) است. در این مجموعه موزه چیزهای شگفت انگیزی وجود دارد که پیشنهاد میکنیم بازدید از آنها را از دست ندهید.

 

3. برلین: دیوار مشهور برلین

مگر می شود به برلین سفر کرد و از دیوار معروف برلین بازدید نکرد؟!  گرچه زیباترین مکان گردشگری نیست، اما آنچه از آن باقی مانده است یکی از جاذبه های برلین است. پس از سقوط دیوار برلین، قسمتی از این دیوار که نماد جنگ سرد بود، به احترام کشته شدگان آن زمان و زنده نگه داشتن خاطره آنها حفظ شده است.

 

برای اینکه بدانید هزینه زندگی در آلمان چقدر است، پیشنهاد می‌کنیم حتما به صفحه راهنمای هزینه زندگی در آلمان مراجعه نمایید.

 

4. برلین: ساختمان رایشتاگ

ساختمان رایشتاگ، چهارمین جاذبه از مجموعه مکان های دیدنی و توریستی آلمان در برلین است که به شما پیشنهاد می کنیم از آن بازدید کنید. این ساختمان مقر دولت آلمان و یکی از پربازدیدترین جاذبه های برلین است. در سال 1894 به سبک نئو رنسانس ساخته شد و در سال 1933 به طرز وحشتناکی سوخت. عمده ترین تغییری که در بازسازی این بنا ایجاد شد، استفاده از گنبد شیشه ای به جای گنبد چوبی یا فلزی سنتی آن بود. همین موضوع هم این ساختمان را به یکی از جاذبه های گردشگری برلین تبدیل کرد.

 

ساختمان رایشتاگ

 

5. کلن: کلیسای جامع

بدون شک یکی از چشم گیر ترین مکان های دیدنی و توریستی آلمان در شهر کلن و کلیسای جامع سر به فلک کشیده کلن The towering Cologne Cathedral (Kölner Dom)، کلیسای جامع سنت پیتر و مریم مقدس، است. این شاهکار معماری گوتیک، یکی از بزرگترین کلیساهای جامع اروپاست. ساخت بلندپروازانه آن در قرون وسطی و سال 1248 آغاز شد و طبق گزارش ها، بیش از 600 سال طول کشید تا تکمیل شود.

 

6. لوبک: دروازه هولستن

دروازه هولستن Holstentor، دروازه ای تاریخی در شهر لوبک است.  این بنا در اواخر قرن پانزدهم ساخته شده است و یکی از معروف ترین مکان های دیدنی و توریستی آلمان در این شهر است. این دروازه را یکی از شاهکارهای معماری گوتیک آجری می دانند. در حال حاضر به موزه ای تبدیل شده است که تاریخ شهر لوبک و اتحادیه هانسیاتیک را به نمایش می گذارد.

 

7. مونیخ: جشنواره اکتبر

جشنواره اکتبر (Oktoberfest) جشنواره ای نمادین 16 روزه است که هر ساله در اواخر سپتامبر تا اولین آخر هفته ماه اکتبر، در مونیخ برگزار می شود. این جشنواره بزرگترین جشنواره آبجو در جهان است و میلیون ها بازدید کننده از تمام نقاط جهان را به خود جذب کرده است. ریشه تاریخی این جشنواره به جشن ازدواج پادشاه لودویگ اول باواریا با پرنسس ترز فون زاکسن –هالدبور گاوزن در سال 1810 بر می گردد.

 

جشنواره اکتبر


این جشنواره شامل برپایی چادرهای آبجو، پوشیدن لباس های سنتی و سرو غذاهای سنتی آلمان و اجرای موسیقی زنده می شود. همچنین برنامه هایی مانند رژه و مسابقات مختلف نیز در آن برگزار می شود. 


برای مشاهده دیگر جاذبه های آلمان می توانید به سایت دولتی این کشور مراجعه بفرمایید:

https://www.visitberlin.de/


سوالات متداول


1. کدام شهر آلمان بیشتری جاذبه های گردشگری را دارد؟

گرچه تمام شهرهای آلمان جاذبه های گردشگری و تاریخی دارند، اما برلین بیشتری تعداد مکان های دیدنی و توریستی آلمان را در خود جای داده است.

2. در یک سفر یک هفته ای از کدام قسمت آلمان بازدید کنم؟

بدون شک برلین. اگر تنها چند روز در آلمان هستید، آن را در برلین بگذرانید. یکی از پویاترین و پرجنب و جوش ترین شهرهای اروپاست و به دلیل تجربه غذاهای عالی و مراکز خرید و سرگرمی هایش محبوب است.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.