مشاغل برتر انگلیس


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۱۱/۲۸

 

مشاغل برتر انگلیس | معرفی 20 شغل برتر به ترتیب درآمد در انگلیس.

لیست زیر شامل 20 شغل برتر با توجه به درآمد در انگلیس است. تمامی مشاغل برتر انگلیس در لیست زیر میانگین درآمد سالیانه بیش از 50 هزار پوند دارند. همچنین از مجموع 20 شغل اشاره شده، دوازده مورد از آن ها سمت های مدیریتی، چهار مورد مربوط به فاینانس و بازارهای مالی، چهار مورد از آن ها مربوط به حوزه IT و نرم افزار و دو مورد سمت های مشاوره ای هستند.

 

  1.  

- برای اطلاع از شرایط تحصیل در این کشور می توانید به لینک ویزای تحصیلی انگلیس مراجعه بفرمایید.

- برای اطلاع از هزینه های تحصیل در این کشور می توانید به لینک هزینه تحصیل در انگلیس مراجعه بفرمایید.

- برای مطالعه شرایط و هزینه های برترین دانشگاههای انگلیس به لینک لیست برترین دانشگاههای انگلیس مراجعه بفرمایید.

 

مشاغل برتر و پردرآمد انگلیس

 

ما در لیست زیر توضیحاتی درباره شرایط مشاغل برتر انگلیس، تعریف شغلی آن ها به همراه میانگین سالیانه درآمد مشاغل در انگلیس را قرار داده ایم.

 

1. معامله گر سهام؛ پردرآمدترین در میان مشاغل برتر انگلیس.

معامله گران سهام به سرمایه گذاران در انجام معاملات سودآور کمک می کنند. از مهم ترین وظایف معامله گران می توان به تجزیه و تحلیل ترازنامه ها، سود و زیان ها و وجوه نقد اشاره کرد.

شرایط ورود به این شغل پردرآمد در انگلیس: معامله گر بودن نیازمند داشتن دانش و تجربه کافی در زمینه بازارهای مالی، تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال و توانایی مدیریت پورتفولیو است.

میانگین سالیانه درآمد در انگلیس: 88،139 پوند.

 

2. مشاور بانکداری و سرمایه گذاری. 

شما در این شغل نقش مواجهه با مشتری در صنعت مالی را دارید. شما اولین نقطه تماس برای مشتری بوده و معمولاً به شکل تمام وقت در یک آژانس خدمات مالی مشغول به کار خواهید بود. شما باید نیازهای مالی و اهداف کوتاه و بلندمدت مشتریان را درک کرده و با ارزیابی شرکت ها و داده ها، مجموعه ای از فرصت های سرمایه گذاری را برای آنها ایجاد کنید.

شرایط ورود به این شغل پردرآمد در انگلیس: برای ایفای نقش در این شغل شما نیاز به تحصیلات دانشگاهی، مهارت های حسابداری، توانایی تحلیل و همکاری با تیم های مختلف در مدت زمان محدود دارید.

میانگین سالیانه درآمد در انگلیس: 87،119 پوند.

 

مشاغل برتر انگلیس از نظر درآمد

 

3. مدیر مهندسی نرم افزار؛ پردرآمدترین شغل در زمینه مهندسی در میان مشاغل برتر انگلیس.

یک مدیر مهندس نرم افزار مسئول طراحی و توسعه نرم افزارهای کاربردی است. این مدیران با اجرای بهترین شیوه های فناوری اطلاعات به طراحی و اجرای نقشه راه فناوری شرکت ها کمک می کنند.

شرایط ورود به این شغل پردرآمد در انگلیس: این شغل به مهارت های تحلیلی، مدیریتی و فنی قوی در زمینه مهندسی نرم افزار نیاز دارد.

میانگین سالیانه درآمد در انگلیس: 84،326 پوند.

 

4. مدیر تحقیق و توسعه

این مدیران بر اجرای پروژه های تحقیق و توسعه نظارت می کنند. آنها با توسعه و مدیریت استراتژی ها، حفظ روابط قوی با ذینفعان مربوطه، از جمله فروشندگان، شرکا و مشتریان بالقوه، و همکاری نزدیک با تیم های متقابل، عملکرد پروژه ها را رهبری می کنند.

شرایط ورود به این شغل پردرآمد در انگلیس: تجربه کافی در این حوزه، سطح بالای دانش از چرخه توسعه محصول و داشتن مهارت های قوی مذاکره از ملزومات این کار است.

میانگین سالیانه درآمد در انگلیس: 76،394 پوند.

 

5. تحلیلگر کمی یا تحلیلگر کوانت

کار تحلیلگر کمی استفاده از روش های کمی (Quantitative) برای انجام تحقیقات، تجزیه و تحلیل داده ها و تصمیم گیری های تجاری است. این تحلیلگران بر روندهای بازار تمرکز می کنند، مدل های کمی را توسعه می دهند و از ابزارهای گوناگون برای تایید نتایج استفاده می کنند.

شرایط ورود به این شغل پردرآمد در انگلیس: توانایی کار با C++ ،Python ،SQL، Calculus و همچنین توانایی کار تحت فشار و یافتن راه حل های مناسب، برخی از مهارت های مورد نیاز این شغل است.

میانگین سالیانه درآمد در انگلیس: 73،487 پوند.

 

6. تحلیلگر تحقیقات سهام؛ دومین شغل پردرآمد در زمینه فایننس در میان مشاغل برتر انگلیس

یک تحلیلگر تحقیقات سهام به مدیران پورتفولیو کمک می کند تا با درک و پیش بینی بهتر رفتار سهام تصمیمات درست تری بگیرند. این تحلیلگران در مورد اوراق بهادار تحقیق می کنند تا توصیه های سرمایه گذاری ارائه دهند و گزارش هایی برای نشان دادن یافته ها بنویسند.

شرایط ورود به این شغل پردرآمد در انگلیس: این تحلیلگران باید مهارت لازم در نرم افزارهای داده کاوی مانند بلومبرگ یا Capital IQ را داشته باشند.

میانگین سالیانه درآمد در انگلیس: 73،487 پوند.

 

معمار نرم افزار دومین شغل پردرآمد در انگلستان

 

7. معمار نرم افزار؛ دومین شغل پردرآمد مهندسی در میان مشاغل برتر انگلیس

نقش معمار نرم افزار طراحی و توسعه برنامه ها و سیستم های نرم افزاری است. این معماران مدل ها و طرح های اولیه برای ساخت نرم افزارهای گوناگون را به مشتریان ارائه می دهند.

شرایط ورود به این شغل پردرآمد در انگلیس: برخی از مهارت های رایج مورد نیاز برای این نقش، داشتن دانش فنی گسترده در نرم افزار، توانایی مدل سازی داده ها و طراحی پایگاه داده، فرایندهای چرخه عمر توسعه نرم افزار (SDLC) و سیستم های مدیریت محتوا است.

میانگین سالیانه درآمد در انگلیس: 72،880 پوند.

 

8. Solutions Architect؛ یکی از مشاغل برتر انگلیس در زمینه IT

یک Solutions Architectا ترجمه تحت لفظی معمار راه حل ها) راه حل های مناسب IT را برای مشکلات پیش آمده ارائه می دهد. 

شرایط ورود به این شغل پردرآمد در انگلیس: این شغل نیازمند توانایی شناسایی فرصت ها برای بهبود فرآیند، توسعه استراتژی IT و برقراری ارتباط با مشتریان و ذینفعان است.

میانگین سالیانه درآمد در انگلیس: 68،088 پوند.

 

9.اکچوئری (Actuary)

اکچوئرها از تجزیه و تحلیل داده ها برای ارزیابی احتمال یک رویداد و تأثیرات آن استفاده می کنند و توصیه هایی را در این رابطه ارائه می دهند.

شرایط ورود به این شغل پردرآمد در انگلیس: داشتن مهارت های نوشتاری قوی، فناوری اطلاعات، تفکر انتقادی و توانایی محاسبات ریاضیاتی از ملزومات این شغل است.

میانگین سالیانه درآمد در انگلیس: 68،085 پوند.

 

10. مدیر SAP Basis

مدیران SAP Basis به طور کلی مسئول مدیریت یک محیط SAP (Systems, Applications & Products in Data Processing) هستند. وظایف آنها پیکربندی، نظارت، تنظیم و عیب یابی محیط و همچنین برنامه ریزی و اجرای TMS است.

میانگین سالیانه درآمد در انگلیس: 66،487 پوند.

 

11. مدیر استراتژی.

وظیفه مدیران استراتژی متحد کردن بخش های مختلف یک شرکت و هدایت آن ها به سمت هدفی مشترک است. 

شرایط ورود به این شغل پردرآمد در انگلیس: برای تصاحب این شغل توانایی های تحلیلی، ارتباطی، برنامه ریزی، رهبری و مدیریت پروژه مورد نیاز است.

میانگین سالیانه درآمد در انگلیس: 63،983 پوند.

 

12. مشاور عمومی

مشاور عمومی شرکت را نمایندگی کرده و به عنوان یک مذاکره کننده کلیدی برای معاملات استراتژیک عمل می کنند.

شرایط ورود به این شغل پردرآمد در انگلیس: مهارت های قوی مذاکره، تخصص حقوقی، توانایی مدیریت روابط و ارتباطات.

میانگین سالیانه درآمد در انگلیس: 63،983 پوند.

 

معرفی مدیریت پورتفولیو در انگلیس

 

13. مدیریت پورتفولیو؛ سومین شغل در زمینه بازارهای مالی در  میان مشاغل برتر انگلیس

مدیر پورتفولیو مسئول تصمیم گیری درباره سرمایه گذاری های یک فرد یا سازمان است.

شرایط ورود به این شغل پردرآمد در انگلیس: داشتن توانایی و دانش کافی در مدیریت پورتفولیو، مدیریت ریسک، توسعه کسب و کار.

میانگین سالیانه درآمد در انگلیس: 61،980 پوند.

 

14. مدیر تعاملات با مشتری.

وظیفه یک مدیر تعاملات با مشتری، درک نیازهای مشتریان، تامین منابع مورد نیاز و ارائه راه حل های مرتبط برای بهبود عملکرد تجاری است. هدف این مدیرها ایجاد و حفظ روابط مثبت با مشتریان یک کسب و کار است.

شرایط ورود به این شغل پردرآمد در انگلیس: رعایت تمام شرایط و ضوابط قراردادی و رسیدگی به همه مسائل مشتری و داشتن مهارت های سازمانی و چند وظیفه ای قوی، رویکردهای مشتری مداری و زیرکی تجاری.

میانگین سالیانه درآمد در انگلیس: 61،102 پوند.

 

15. مدیر تجزیه و تحلیل

این مدیر پروژه ها با استفاده از تکنیک های مدل سازی داده ها را برای گرفتن تصمیمات استراتژیک تجزیه و تحلیل می کند.

شرایط ورود به این شغل پردرآمد در انگلیس: داشتن تجربه فنی، توانایی کدگذاری، مدلسازی آماری و تجزیه و تحلیل کمی.

میانگین سالیانه درآمد در انگلیس: 59،051 پوند.

 

16. مدیر تست

مدیر تست مسئول رهبری تیم برای تست یک محصول است. مدیر تست با تعریف محدوده آزمایش، استقرار منابع، انجام آزمایش، شناسایی عیوب و پشتیبانی از حل آنها، مسئول موفقیت پروژه را بر عهده دارد.

میانگین سالیانه درآمد در انگلیس: 57،939 پوند.

 

17. مدیر مالیات

مدیر مالیاتی مسئول ارائه خدمات مالیاتی مطابق با الزامات قانونی است.

شرایط ورود به این شغل پردرآمد در انگلیس: داشتن تجربه کافی کار با انواع عملیات مالیاتی، مهارت های حسابداری و تحلیلی.

میانگین سالیانه درآمد در انگلیس: 57،578 پوند.

 

18. مدیر حسابرسی

مدیر حسابرسی مسئول برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر ممیزی های داخلی در یک سازمان است.

میانگین سالیانه درآمد در انگلیس: 56،564 پوند.

 

19. مدیریت ریسک

همانطور که از نام این شغل پردرآمد در انگلیس پیداست، مسئولیت شما مدیریت ریسک کالا، شرکت، محیط زیست، اطلاعات، امنیت و غیره، با توجه به تخصصتان است.

شرایط ورود به این شغل پردرآمد در انگلیس: برای ورود به این شغل شما به مهارت های تحلیلی، هوش مالی، داشتن تفکرات استراتژیک و توانایی برقراری روابط نیاز خواهید داشت.

میانگین سالیانه درآمد در انگلیس: 55،543 پوند.

 

مشاغل پردرآمد در انگلستان

 

20. مدیر FP&A

مدیر برنامه ریزی و تحلیل مالی مسئول پیش بینی و برنامه ریزی یک کسب و کار است. مدیران FP&A داده ها را تجزیه و تحلیل می کنند تا روندها و انحرافات را شناسایی کرده و استراتژی هایی برای بهبود عملکرد ایجاد کنند.

میانگین سالیانه درآمد در انگلیس: 55،104 پوند.

 

مشاغل برتر انگلیس | سوالات متداول

1. چگونه می توان در هر یک از مشاغل برتر انگلیس شروع به کار کرد؟

برای شروع کار و دریافت ویزای کاری در انگلستان شما باید پیشنهاد شغلی داشته باشید. بدون داشتن پیشنهاد شغلی شما اجازه ورود به این کشور برای کار را نخواهید داشت.

2. آیا با داشتن ویزای کار می توان اقامت دائم انگلستان گرفت؟

در صورت اشتغال در انگلستان و پرداخت مالیات طی چند سال می توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.

 

کارگردانی فناوری اطلاعات؛ یکی از بهترین مشاغل برتر انگلیس

فناوری اطلاعات را می توان به عنوان یکی از مشاغل برتر انگلیس در نظر گرفت که ویژگی های مثبت زیادی را در خود جای داده است. به صورت کلی، این شاخه از کار هم کلاس خوبی داشته و مهاجرین به راحتی می توانند در آن شرکت کنند. این شغل درآمد خوبی داشته و امنیت کاری بالایی هم دارد. نیاز کشور انگلیس و زیر ساخت هایش به یک کارشناس فناوری اطلاعات باعث شده تا خیلی از کاربران به این شغل علاقه زیادی نشان دهند.

به خاطر داشته باشید که فناوری اطلاعات یک شغل خاص به حساب می آید که هم مباحث مربوط به امنیت شبکه را در خود جای داده و هم می تواند برای راه اندازی سیستم های حفاظتی مختلف مورد استفاده قرار گیرد. همه این موارد باعث شده اند تا استفاده از فناوری اطلاعات به مسئله ای مهم و کلیدی تبدیل شود. فناوری اطلاعات در همه کشور های جهان به مسئله ای پر رنگ تبدیل شده است.

 

مشاغل برتر انگلیس

 

افسر پلیس؛ یکی از پر سود ترین مشاغل انگلیس

حفظ امنیت و فعالیت در زمینه پلیس، دیگر مورد از مشاغل برتر انگلیس به حساب می آید که جدا از داشتن سود مطلوب می تواند کلاس کاری بالایی هم داشته باشد. نیروی پلیس انگلستان، یکی از قوی ترین نیرو های پلیس جهان به حساب می آید. نیروی پلیس این کشور ویژگی های مثبت زیادی دارد. افسر های ارشد پلیس در این کشور به حقوق مطلوبی دسترسی داشته و کلاس کاری بالایی را نیز به همراه دارند.

البته که رتبه و درجه شما در این شاخه از کار می تواند درآمد را نیز به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار دهد. هرچه درجه کاری شما بیشتر شود، درآمدی که از این شاخه کسب می کنید هم بیشتر خواهد شد. پس، برای دریافت بیشترین بازدهی ممکن شما باید به دنبال ارتقا سطح خود به عنوان یک نیرو پلیس در کشور انگلیس باشید.


سوالات متداول


1. چگونه می توان در هر یک از مشاغل برتر انگلیس شروع به کار کرد؟

برای شروع کار و دریافت ویزای کاری در انگلستان شما باید پیشنهاد شغلی داشته باشید. بدون داشتن پیشنهاد شغلی شما اجازه ورود به این کشور برای کار را نخواهید داشت.

2. آیا با داشتن ویزای کار می توان اقامت دائم انگلستان گرفت؟

در صورت اشتغال در انگلستان و پرداخت مالیات طی چند سال می توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


ابراهیم بخشوری :

شغل آرایشگری در انگلستان میانگین سالیانه چقدره درآمدش مثلا اگر در شهر لندن باشیم با کسر هزینه زندگی چقدر برات پس انداز میشه درسال

سلام

برای انگلستان فقط توریستی فعالیت داریم.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.