ثبت نام لاتاری آمریکا، آموزش تصویری و قدم به قدم


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۹/۰۹

 

آموزش رایگان تصویری و گام به گام ثبت نام لاتاری آمریکا 2025

 در این مقاله قرار است تا به شکل گام به گام، پروسه ثبت نام لاتاری آمریکا را که یک پروسه آنلاین است، به صورت رایگان در سایت اصلی آموزش دهیم.)

نکات ثبت نام لاتاری در ویزا724:

 

تذکرها:

  • افراد بین 18 تا 21 سال، باید در ثبت نام لاتاری والدین خود حضور داشته باشند. همچنین می توانند ثبت نام جداگانه داشته باشند. در این صورت ثبت نام آنها سه شانسه خواهد بود.
  • هزینه لاتاری در ویزا724 برای افراد بین 18 تا 21 سال که میخواهند به صورت مستقل ثبت نام کنند همانند هزینه افراد بزرگسال محاسبه می شود.
  • به هیچ عنوان ثبت نام رو به روزهای پایانی موکول نکنید...

 

نکته مهم 1: امکان ویرایش بعد از ثبت درخواست وجود ندارد. بنابراین توصیه می شود که اگر میخواهید ثبت نام شما بدون خطا انجام شود از خدمات ویزا724 در ثبت نام لاتاری استفاده کنید.

نکته مهم 2: چنانچه عکس شما شرایط عکس لاتاری را نداشته باشد، ممکن است که بتوانید ثبت نام کنید، اما به صورت خودکار از قرعه کشی لاتاری کنار گذاشته می شوید و شانس برنده شدن لاتاری را از دست خواهید داد.

نکته مهم 3: بعد از برنده شدن در لاتاری باید تمکن مالی خود را اثبات کنید که به تعداد اعضای خانواده بستگی دارد. در انتهای صفحه راجع به تمکن توضیح داده شده. (حداقل تمکن مالی برای فرد مجرد حدود 18000 دلار در نظر گرفته شده، که بعد از برنده شدن باید در حساب بانکی ارائه داده شود)

 

مشخصات عکس لاتاری

عکس لاتاری باید حتما به شکل مربع باشد. (یعنی طول و عرض عکس برابر باشد)

سایز عکس لاتاری حداقل باید 600 در 600 پیکسل باشد و حداکثر اندازه عکس لاتاری 1200 در 1200 پیکسل است.

 حجم عکس لاتاری نباید از 240 کیلوبایت بیشتر باشد.

فرمت عکس لاتاری باید به صورت JPEG (.jpg) باشد.

کیفیت عکس لاتاری باید خوب باشد و پیکسل های عکس مشخص نباشد.

برای عکس لاتاری نباید از روی عکس کاغذی، عکس گرفته شود.

اسکن عکس لاتاری از روی پاسپورت و کارت ملی نباید انجام شود.

عکس لاتاری نباید کمتر یا تار باشد.

پس زمینه عکس لاتاری باید سفید باشد.

نور عکس لاتاری نباید بیش از اندازه باشد.

عکس لاتاری باید بدون سایه باشد.

دقت بفرمایید که این مراحل آموزش ثبت نام در سایت اصلی آمریکاست، در حال حاضر برای ثبت نام شرط داشتن پاسپورت هم برداشته شده است.

پیش از ورود باید گفت تمام اطلاعات وارد شده در هر بخش به صورت مثال و نمادین بوده و خواهشمند است از تکرار بی قید و شرط آن‌ها در پروسه ثبت نام لاتاری آمریکا پرهیز کنید. در این مقاله رایگان از ویزا 724 با ما همراه باشید.

اگر کانادا یکی از گزینه های مهاجرتی شماست، توصیه می شود صفحه بهترین روش های مهاجرت به کانادا را مطالعه فرمایید.

همچنین اگر تمایل به دریافت ویزای کانادا دارید، می توانید به صفحه شرایط ویزای توریستی کانادا مراجعه بفرمایید.

یکی از ساده ترین و ارزانترین روشهای مهاجرت به کشورهای همسایه ایران، برای کشور امارات است که می توانید اقامت دو ساله قابل تمدید دریافت کنید؛ برای دریافت اطلاعات کامل در این خصوص، می توانید صفحه ثبت شرکت دبی را مطالعه بفرمایید.

برای آشنایی با مهاجرت تحصیلی به آمریکا و شرایط و هزینه آن، می توانید به صفحه ویزای تحصیلی آمریکا مراجعه نمایید.

 

 

گام به گام تا رسیدن به صفحه موفقیت در ثبت نام لاتاری آمریکا

در گام اول باید به سایت رسمی در نظر گرفته شده برای ثبت نام لاتاری آمریکا به آدرس (dvprogram.state.gov) رجوع کنید (تب جدید باز کنید و این صفحه سایت ویزا724 رو فعال نگه دارید). گاهاً ممکن است رجوع به سایت به علت شلوغ بودن دامنه قدری کند باشد (مخصوصا در روزهای آخر ثبت نام لاتاری) اما در شرایط نرمال و بدون نیاز به فیلترشکن به آن دسترسی خواهید داشت. پس از ورود با صفحه اصلی سایت مواجه خواهد شد. با اسکرول کردن صفحه و آمدن به بخش‌های پایینی و میانی با یک پنجره به شکل زیر مواجه می‌شوید.

 

ثبت نام لاتاری آمریکا

در تصویر بالا می‌توانید به وضوح گزینه سبزرنگی که (Begin Entry) روی آن حک شده است را ببینید. این گزینه شما را به مسیر ثبت نام الکترونیکی وارد کرده و به کمک آن می‌توانید مسیر اصلی ثبت نام را پیگیری کنید. در نظر داشته باشید این گزینه در مواردی که خارج از مهلت ثبت نام لاتاری آمریکا به سایت رجوع کنید، در دسترس نیست. پس از لمس این گزینه به صفحه زیر وارد خواهید شد.

 

نحوه ثبت نام در لاتاری آمریکا
در این صفحه عملاً مراحل ابتدایی ورود شما به پروسه ثبت نام لاتاری آمریکا طی خواهد شد. به روال نرمال سایت‌های معتبر باید کد حک شده در داخل تصویر را خوانده و سپس در فیلد زیرین آن وارد کنید. پس از ورود صحیح کد، با فشردن کلید (Submit) به مرحله بعدی که به شکل زیر است وارد خواهید شد.



مراحل ثبت نام کردن در لاتاری امریکا

مشاهده تصویر فوق به معنی ورود شما به مراحل ثبت نام لاتاری آمریکا است. در تصویر فوق فیلدهای ابتدایی ثبت نام به وضوح مشخص است. در بخش (Name) باید سه فیلد را پر کنید. فیلد اول از سمت چپ نام خانوادگی، فیلد وسط نام شما و فیلد آخر نام میانی شما باید ثبت شود. در مورد املای نام خود دقت داشته باشید تا خطایی در اسپل (Spell) نام ایجاد نشود. از آنجا که به طور نرمال، ایرانیان نام میانی ندارند، می‌توانید با فعال کردن تیک (No Middle Name) از فیلد مربوط به آن عبور کنید. پس از این در بخش دوم (Gender) باید جنسیت خود را تعیین کنید. نیازی به توضیح اضافی در این مورد نیست زیرا در تصویر به وضوح مشخص است. حال نوبت به بخش سوم می‌رسد؛ تاریخ تولد. در فیلدهای تعیین‌شده از سمت چپ به راست، به ترتیب ماه، روز و سال تولد خود را وارد می‌کنید. نیاز به ذکر است که تاریخ تولید در تقویم میلادی ملاک است. حال با اسکرول کردن صفحه به بخش پایینی آن که مطابق تصویر زیر است وارد خواهید شد.


آموزش دریافت و ثبت نام در لاتاری

 

مطابق تصویر فوق، در بخشی که از آن تحت عنوان (City Where You Born) یاد شده، باید در فیلد مربوطه شهری که در آن متولد شده‌اید را وارد کنید. هرچند در بخش زیرین فیلد مذکور یک گزینه با عنوان (Birth City Unknown) برای افرادی در نظر گرفته شده که اطلاع دقیقی در مورد شهر تولد خود ندارند اما خالی گذاشتن این فیلد اصلاً به صلاح نیست. بخش بعدی که در مسیر آموزش ثبت نام لاتاری آمریکا باید تکمیل شود، انتخاب کشوری است که در آن زاده شده‌اید. در فیلدی که بخش (Country Where You Were Born) در اختیار شما قرار داده، می‌توانید زبانه انتخاب را با کلیک گشوده و زادگاه خود را انتخاب کنید. اما در مورد ششمین فیلد باید گفت برای ایرانیان نیازی به ایجاد تغییری نیست و در صورت قرار داشتن گزینه در حالت (Yes) به طور نرمال، می‌توانید فیلد را دست نخورده رها کنید. دقت کنید که حتماً گزینه (Yes) انتخاب شده باشد. حال پس از یک بار دیگر اسکرول صفحه به این بخش از مراحل آموزش ثبت نام لاتاری آمریکا وارد خواهید شد که در تصویر زیر قابل دیدن است.


آموزش تصویری دریافت لاتاری آمریکا

 

این بخش (Passport) نامیده شده (البته در ثبت نام جدید این قسمت کامل حذف شده اما محض اطمینان آموزش آن را حذف نمیکنیم، اگر این قسمت را مشاهده نمی کنید وارد مرحلهبعد شوید).

این قسمت میزبان اطلاعاتی از پاسپورت شماست که باید به دقت پر شود. اولین گام تکمیل سه فیلد مربوط به (Passport Information) است. شما باید نامی که در پاسپورت برای شما ثبت شده است را به دقت وارد کنید. مانند ابتدای مسیر آموزش ثبت نام لاتاری آمریکا ، به ترتیب از چپ به راست، نام خانوادگی، نام و نام میانی خود را وارد می‌کنید. پس از این در فیلد بعدی که با (Passport Number) مشخص شده، باید کد پاسپورت خود را وارد کنید. پس از وارد کردن دقیق کد پاسپورت، باید تاریخ انقضای آن را در سه فیلد داده شد وارد کنید. از چپ به راست، ماه، روز و سال انقضای پاسپورت را وارد کنید. در نهایت اما به بخشی که مربوط به کشور اعطا‌کننده پاس است خواهید رسید. به کمک یک منوی کشویی، می‌توانید ایران را یافته و سپس انتخاب کنید. یک نکته حائز اهمیت در این مرحله از ثبت نام لاتاری آمریکا ، بخشی است که با عنوان (Passport Exemption) مشخص شده است. این بخش برای افرادی در نظر گرفته شده که به علل مختلفی امکان ارائه اطلاعات در مورد پاسپورت خود را نداشته و یا اساساً پاسپورت ندارند. این حالت تحت شرایط خاصی قابل پذیرش است که به طور نرمال برای ایرانیان در دسترس نیست. پس عملاً نیازی به زدن تیک این بخش نیست و می‌توانید بدون فعال کردن هیچ گزینه‌ای از آن عبور کنید. با اسکرول بیشتر با صفحه‌ای به شکل زیر مواجه خواهید شد.


آموزش گام به گام ثبت نام در لاتاری آمریکا

 

در بخش هشتم این صفحه از پروسه ثبت نام لاتاری آمریکا، که نام آن (Entrant Photograph) است، باید عکس مربوط به متقاضی بارگذاری شود. در مورد مقوله عکس مناسب ثبت نام لاتاری آمریکا پیش‌تر و به کرات توضیحاتی ارائه شده است. شما باید عکسی که مطابق قوانین تعیین‌شده و شرایط فیزیکی و اندازه مناسب باشد را پیش‌تر آماده کرده و در این بخش بارگذاری کنید. این کار به کمک گزینه (Choose New Photo) امکان پذیر است. پس از فشردن این کلید به روال معمول بارگذاری فایل‌های به محل ذخیره عکس رفته و آن را انتخاب می‌کنید. باز هم تأکید می‌کنیم که عکس مناسب ثبت نام لاتاری آمریکا باید شرایط ویژه‌ای داشته باشد. پس از بارگذاری عکس مناسب ثبت نام لاتاری آمریکا ، با اسکرول صفحه به بخش پایین‌تر صفحه رفته و با تصویر زیر روبرو خواهید شد.


لاتاری

در این بخش که مطابق تصویر بالا (Mailing Address) نام دارد، باید آدرس پستی خود را به دقت وارد کنید. نیازی به پر کردن فیلد اول نیست. در فیلد دوم و در صورت لزوم فیلد سوم، می‌توانید آدرس خود را به دقت وارد کنید. تلاش کنید تا در هجی واژگان مربوط به آدرس به اسامی مرجع و اسپل صحیح آن‌ها اشاره شود. در فیلد چهارم نام شهر وارد شده و در فیلد پنجم باید نام استان محل آدرس پستی را وارد کنید. اما در مورد فیلد ششم که (Postal Code/Zip Code) نام دارد شما مختار به انتخاب هستید که کد پستی خود را (در صورت وجود) در فیلد وارد کنید یا با انتخاب گزینه (No Postal Code) که در زیر آن قرار گرفته خالی بگذارید. با گذر از این فیلد با شرایط تعیین‌شده، حال باید به کمک یک منوی کشویی کشوری که آدرس پستی شما بر مبنای آن ارائه شده است را انتخاب کنید. پس از تکمیل تمام فیلدهای این مرحله از مراحل ثبت نام لاتاری آمریکا ، به بخش (Country Where You Live Today) می‌رسید. مطابق همان تصویر بالا، در این بخش به کمک یک منوی کشویی می‌توانید کشوری که در حال حاضر در آن سکونت دارید را برگزینید. مجدداً با اسکرول بیشتر صفحه به بخش پایین‌تری از پروسه آموزش ثبت نام لاتاری آمریکا می‌رسید. این بخش مطابق تصویر زیر است. آنچنان که در تصویر بالا مشخص است، در بخش یازدهم که (Phone Number) نام دارد، باید شماره تلفن تماس خود را وارد کنید. انجام این کار دلخواه بوده و اگر شماره قابل ارائه‌ای ندارید، مشکلی در خالی گذاشتن فیلد وجود ندارد. همانطور که در پرانتز با فونت ریز زیر این بخش ذکر شده پر کردن این فیلد (Optional) یا همان دلخواه است. در بخش بعدی مراحل ثبت نام لاتاری آمریکا ، باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید. در فیلد اول این بخش خود آدرس ایمیل را وارد کرده و سپس در بخش دوم تأیید آدرس با مجدداً عین اصل آدرس در فیلد دوم وارد کنید. پس از انجام این کار مطابق معمول، مجدداً اسکرول کرده و به بخش پایین‌تری از صفحه ثبت نام لاتاری آمریکا بروید. پس از اسکرول با تصویر زیر مواجه خواهید شد.

 


ثبت لاتاری آمریکا

 

در این تصویر دو بخش جدید در مسیر آموزش ثبت نام لاتاری آمریکا به چشم می‌خورد که به ترتیب توضیحاتی در مورد آن‌ها ارائه خواهد شد. در بخش سیزدهم که با پرسش (What is the highest level of education you have achieved, as of today?) پاسخ دهید. این پرسش قصد دارد تا از شما در مورد آخرین مدرک تحصیلی که تابحال اخذ کرده‌اید، کسب اطلاع کند. برای پاسخ به این پرسش، شما گزینه‌های مختلفی در دسترس دارید که از میان آن‌ها باید به تناسب انتخاب کنید. از بالا به پایین و به ترتیب گزینه‌ها به این معنی هستند:

  • فقط تا دبستان
  • دبیرستان اما بدون مدرک پایان دوره
  • مدرک پایان دوره دبیرستان (دیپلم)
  • آموزش فنی و حرفه‌ای
  • سپری کردن برخی از کورس‌های تحصیلی دانشگاه
  • مدرک دانشگاهی (کارشناسی)
  • سپری کردن برخی از کورس‌های تحصیلی دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد
  • مدرک کارشناسی ارشد
  • سپری کردن برخی از کورس‌های تحصیلی دانشگاه در مقطع دکترا
  • مدرک دکترا


همانطور که گفته شد از بین این موارد مجاز به انتخاب هستید و باید بسته به وضعیت واقعی خود گزینه مناسب را انتخاب کنید. پس از انتخاب گزینه مناسب برای بخش سیزدهم، در بخش بعدی باید به یک پرسش دیگر پاسخ دهید. پرسش این بار بیان می‌کند (What is your current marital status?)، یعنی آخرین وضعیت تأهل(ازدواج) شما به چه شکل است. در این بخش نیز گزینه‌های مختلفی در دسترس دارید که به شرح زیر هستند.

  • مجرد (تابحال ازدواج نکرده‌ام)
  • متأهل اما همسر شهروند آمریکا یا دارای اقامت دائم این کشور نیست
  • متأهل و همسر شهروند آمریکا یا دارای اقامت دائم این کشور است
  • مطلقه (ازدواجی که به طلاق رسمی منتهی شده باشد)
  • بیوه (همسر فوت کرده است)
  • از منظر حقوقی و قانونی جدا از همسر مشغول به زندگی


همانطور که پیداست، باید متناسب با شرایط خود، گزینه مناسب را انتخاب کنید. نکته مهم در این بخش انتخاب گزینه آخر است. انتخاب گزینه آخر حتمآً باید پس از مشورت با وکلای مطلع انجام شود زیرا یک شرایط نرمال در ایران نیست. در صورت انتخاب این گزینه می‌توانید تیک (Enter Spouse Info) را به دلخواه فعال کرده و شخصی که در این وضع حقوقی با او قرار دارید را در درخواست خود دخیل کنید یا خیر. پس از تکمیل این بخش با اسکرول کردن به بخشی پایینه صفحه که تصویر آن مطابق با تصویر زیر است وارد خواهید شد.


نحوه ثبت نام در لاتاری

همانطور که مشخص است، این بخش گام نهایی است که در این صفحه از ثبت نام لاتاری آمریکا باید بردارید. در بخش پانزدهم و نهایی، باید تعداد فرزندان خود را اعلام کنید. در فیلد مربوط به بخش (Number of children) تعداد فرزندان را وارد کرده و در انتها پس از مروری کوتاه بر اطلاعات وارد شده، گزینه آبی (Continue) را به منظور ادامه مراحل آموزش ثبت نام لاتاری آمریکا بفشارید. پس از فشردن این کلید به بخش بعدی وارد خواهید شد.

 

لاتاری چیست

 

مطابق تصویر بالا، به صفحه جدیدی در پروسه ثبت نام لاتاری آمریکا وارد خواهید شد. آیتم‌ها و فیلدهای این بخش تماماً مشابه با بخش اول است با این تفاوت که اطلاعات همسر شما باید به دقت وارد شود. به منظور درک بخش‌های مختلف این صفحه کافیست تا همین آموزش را باری دیگر از ابتدا مطالعه کنید. پس از تکمیل اطلاعات مربوط به همسر و اسکرول صفحه، به آیتمی مطابق تصویر زیر می‌رسید.


لاتاری آمریکا

 

پس از رسیدن به بخش پانزدهم در این صفحه متوجه خواهید شد که این بخش با عنوان (Child #1 Name) مواجه خواهید شد. پس از این تمام فیلدها مجدداً مشابه صفحه اول ثبت نام لاتاری آمریکا و با همین ترتیب اما در مورد اولین فرزند وارد شود. در نظر داشته باشید که سامانه ثبت نام لاتاری آمریکا ، بسته به تعداد فرزندانی که در صفحه پیشین انتخاب شد، از شما انتظار دارد تا اطلاعات مربوط به کودکان را وارد کنید. پس از تکمیل اطلاعات مربوط به کودکان، که در مثال ما تنها 1 کودک لحاظ شده، به بخش انتهایی این صفحه از پروسه آموزش ثبت نام لاتاری آمریکا خواهید رسید.


لاتاری

 

پس از اسکرول و رسیدن به بخشی از صفحه که نمای کلی آن مشابه تصویر فوق است، شما سه گزینه در اختیار دارید که از بین آن‌ها باید (Continue) را به منظور ادامه پروسه بفشارید. پس از انتخاب این گزینه به صفحه زیر هدایت خواهید شد.


ثبت نام در لاتاری آمریکا

در صفحه باز شده مطابق تصویر فوق، تمام اطلاعاتی که در هر دو مرحله، در مورد خود، همسر و فرزند ارائه کرده‌اید، به جهت مرور در اختیار شما قرار می‌گیرد. پیشنهاد می‌کنیم حتماً اطلاعات ارائه شده را به دقت مطالعه کنید و از درستی تمام آن‌ها مطمئن شوید. گاهاً یک خطای کوچک در ثبت نام لاتاری آمریکا می‌تواند به معنی سوختن فرصت پذیرش شما در مراحل بعد و پس از پیروزی شود. پس با دقت تمام موارد را مطالعه کنید. در صورت وجود خطا در هر بخش، بسته به اینکه مربوط به کدام مرحله از ثبت نام لاتاری آمریکا است می‌توانید به آن بخش مجدداً رجوع کرده و اطلاعات مربوطه را اصلاح کنید. این کار با دو کلید آبی بالای صفحه(مطابق تصویر بالا) قابل انجام است؛ کلیدهای (Go Back to Part 1/2) برای این کار در دسترس هستند. پس از انجام تمام مراحل و اطمینان نهایی از صحت تمام اطلاعات ارائه شده در طول ثبت نام لاتاری آمریکا ، به انتهای این صفحه که مطابق تصویر زیر است بروید.


ثبت نام در لاتاری آمریکا آموزش تصویری

 

فشردن کلید سبز (Submit) به معنی پایان هر دو مرحله از ثبت نام لاتاری آمریکا بوده و شما را به مرحله پایانی کار می‌رساند. مجدد تأکید می‌کنیم تمام اطلاعات جزء به جزء باید بررسی شده و از صحت تمام آن‌ها اطمینان حاصل شود. در غیر این صورت و با مشاهده خطا می‌تواند به کمک دو کلید آبی دیگر یعنی (Go Back to Part 1/2) به بخش مربوطه برگردید و اصلاحات انجام شود. فشردن کلید سبز (Submit) به معنی پایان ثبت نام و غیر قابل بازگشت بودن آن است. با فشردن این کلید به صفحه زیر وارد خواهید شد.


آموزش تصویری مراحل دریافت لاتاری آمریکا

 

دیدن تصویر فوق، به معنی اتمام موفقیت‌آمیز مراحل آموزش ثبت نام لاتاری آمریکا است. در این صفحه که هدینگ آن (Success!) است، سوای اعلام موفقیت شما در پروسه ثبت نام، حاوی اطلاعات مهم دیگری نیز خواهد بود. با این اوصاف حتماً پیشنهاد می‌کنیم تا از آن اسکرین‌شات گرفته و یا اطلاعات آن را به یک فایل ورد منتقل و ذخیره کنید. اما این صفحه حاوی چه اطلاعاتی است؟ اطلاعات مختلفی در این صفحه ارائه شده اما مهم‌ترین بخش، (Confirmation Number) است. این کد که از آن تحت عنوان کد تأیید یاد می‌شود، اصلی‌ترین ابزار شما در پیگیری نتیجه لاتاری بوده و عملاٌ سیستم به کمک آن شما را شناسایی می‌کند. البته در مواردی امضای الکترونیکی و سایر اطلاعات جزئی دیگر نیز می‌توانند کلیدی باشند.

تمکن مالی مورد نیاز برای برندگان لاتاری آمریکا 

اثبات تمکن مالی توسط متقاضی با ارائه اسناد املاک منقول و غیر منقول و ارائه لیست دارایی ها در کشور مبدا خواهد بود. دقت کنید بسیاری کلاهبرداری ها از اینروش صورت میگیرد که ما سعی بر آگاهی دادن به شما داریم.  برای مهاجرت به امریکا اثبات تمکن مالی کافیست.

نامه تمکن مالی که مبلغ آن به دلار باشد و ترجیحا یک هفته قبل از وقت سفارت گرفته شود ( که از بانک و به زبان انگلیسی در خواست کنید تا نیازی به ترجمه نداشته باشد ) . در صورتی که پول زیادی در حساب خود ندارید می توانید برای چند ساعت پول به حساب خود واریز نمائید و بعد از گرفتن نامه مجددا پول را از حساب خود خارج نمائید در صورتیکه همسر یا فرزندان شما نیاز می توانند برای آنها نیز نامه تمکن مالی دریافت کنید .این نامه نیز بسیار مهم می باشد . برای تمکن مالی حداقل می بایستی موجودی حساب شما در زمان دریافت نامه باید به شرح ذیل باشد :

تمکن مالی لاتاری به اندازه تعداد اعضای خانواده در نظر گرفته می شود:

1 نفر: حدود 18000 دلار

2 نفر: حدود 24000 دلار

3 نفر : حدود 31000 دلار

4 نفر: حدود 37000 دلار

5 نفر : حدود 43000 دلار

6 نفر : حدود 50000 دلار

7 نفر : حدود 56000 دلار

8 نفر: حدود 63000 دلار

به ازای هر عضو بیشتر، حدود 6500 دلار به مبلغ فوق اضافه می‌شود.

 

نحوه استعلام برندگان در لاتاری آمریکا

اگر در لاتاری ثبت نام کرده اید و منتظر نتایج آن هستید می توانید به لینک https://dvprogram.state.gov مراجعه بفرمایید، و با وارد کردن کد پیگیری و مشخصات فردی خود از برنده شدن خود در لاتاری مطلع شوید.

 

از کجا متوجه شویم که در لاتاری آمریکا پذیرفته شده‌ام؟

شما از طریق وب‌سایت DVprogram.state.gov می‌توانید وضعیت خود را در لاتاری آمریکا بررسی کنید. به طور کلی، بازه‌ی زمانی ثبت‌نام لاتاری تا اعلام نتایج آن،‌ چند ماه زمان می‌برد. پس از آن‌که روند ثبت‌نام خود را طی کردید، حتما Confirmation number  و سایر اطلاعات مربوطه را ثبت و ضبط کنید. این اطلاعات در زمان بررسی وضعیت ثبت‌نام، ضروری خواهند بود. سپس به سراغ مرحله‌ی بعدی بروید.

 

بررسی وضعیت لاتاری گرین کارت آمریکا

دقت کنید که نتایج لاتاری آمریکا تنها در بازه‌ی مشخص شده توسط خود وب‌سایت، منتشر می‌شوند. پس به هیچ وجه گول افرادی را که با سودجویی قصد اخاذی از متقاضیان لاتاری گرین کارت را دارند، یا تاریخ اشتباه و لینک‌های مسموم را به شرکت‌کنندگان لاتاری می‌دهند، نخورید. سعی کنید حتما از طریق وب‌سایت رسمی لاتاری گرین کارت آمریکا، روند ثبت‌نام و وضعیت خود را چک کنید،‌ یا آن را بر عهده‌ی افراد معتبر و رسمی قرار دهید.

 

بررسی وضعیت ثبت‌نام لاتاری آمریکا

 

حال باید بر روی Check Status  کلیک کنید، تا شما را به صفحه‌ی استعلام کد تایید ثبت‌نام راهنمایی کند. لازم است در این زمان، اطلاعاتی را که در زمان ثبت‌نام از وب‌سایت دریافت‌ کردید، مجددا در اختیار داشته باشید تا بتوانید وضعیت ثبت‌نام خود را چک کنید.

 

اطلاعات مورد نیاز برای استعلام ثبت نام لاتاری گرین کارت

 

در بخش 1، می‌بایست Confirmation number را درست مانند فرمت و کدی که در زمان ثبت‌نام لاتاری آمریکا دریافت کردید، وارد نمایید. در بخش دوم، نامِ فامیلی خود را درست مانند فرمت زمان ثبت‌نام، وارد کنید. در بخش سوم، نیاز است سال تولدی را که به طور رسمی،‌ در زمان ثبت نام وارد کردید، ذکر نمایید.

حال برای این‌که صحت هویت شما توسط وب‌سایت تایید شود، نیاز است کد امنیتی را درست مانند فرمتی که وب‌سایت به شما ارائه داده‌ است، وارد نمایید. در گام بعدی، روی Submit کلیک کنید. سپس وب‌سایت وضعیت تقاضای شما در لاتاری را به اطلاعتان خواهد رساند.

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


سوالات متداول


هزینه ثبت نام لاتاری چقدر است؟

هیچ! کل پروسه ثبت نام لاتاری آمریکا رایگان است

ثبت نام لاتاری چقدر طول میکشه و مدک زبان میخواد؟

با مطالعه این مطلب کمتر از 1 ساعت می توانید در لاتاری ثبت نام کنید. 

برای ثبت نام در لاتاری مدرک زبان الزامی نیست 

آیا لاتاری پاسپورت می خواهد؟

خیر در حال حاضر برای ثبت نام در لاتاری آمریکا پاسپورت نیاز نیست


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


عبدالله محمودی :

سلام خیلی آموزش عالی بود میتوانم بعد از ثبت نام در امریکا ازدواج کنم

می توانید.

Bahar :

سلام من ثبت نام و انجام دادم، وسط کار برگشتم پارت 1 که ادیت کنم، قسمت عکس ، عکسم نبود، ولی نوشته بود recived photograph. واسه همین دوباره آپلود نکردم الان نمی دونم، نیاز بوده موقع ادیت مرحله ی قبل دوباره اپلود کنم یا اوکی شده؟

Bahar :

سلام من ثبت نام‌ و انجام دادم وسط کار برگشتم به پارت 1 که تصحیح کنم قسمت عکس نوشته بود recived photograph منتها عکسم نبود الان همش تو شک ام که آیا دوباره باید اپلود می کردم… یعنی برای ادیت برمی گردیم عکس پاک میشه؟ یا اون recived یعنی عکس هست؟

علی کریمی :

سلام ببخشید میشه بعد از ثبت نام چک کرد ک ایا اطلاعات وارد شده درسته؟من احساس کردم ی عدد رو اشتباه زدم

Madi :

وقت بخیر ممنون از اموزش خوب و کاملتون????

Mohsen :

سلام خسته نباشید من ثبت نام لاتاری انجام دادم ولی یادم رفت از تاییدیه آخرش که کد رهگیری قرعه کشی داخلش اسکرین بگیرم الان راهی هست که بشه دوباره ببینمش ؟؟

raha hashemi :

سلام من به دلیل نداشتن فرزند گزینه تعداد فرزندان رو خالی گذاشتم ، مشکلی نیست ؟؟ با تشکر از راهنماییتون منتظر پاسخ شما هستم

raha hashemi :

من چون فرزندی نداشتم گزینه تعداد فرزند رو خالی گذاشتم ، مشکلی نیست ؟ منتظر پاسخ شما هستم ، ممنون از راهنماییتون

مهدی :

سلام من ثبت نام کردم و اون کد رو هم ذخیره کردم ولی ایمیلی برام نیومد مشکلی نداره؟

farzane mehr :

سلام وقت بخیر من برای خواهرم ثبت نام انجام دادم اما متاسفانه توی فیلدی که مربوط به همسرشون میشد last name و first name همسرشون رو جابجا نوشتم . آیا خواهرم حذف می شه؟

farzane mehr :

سلام وقت بخیر من برای خواهرم ثبت نام انجام دادم اما موقعی که مراحل خواهرمو انجام میدادم توی فیلد مربوط به قسمت همسرشون جای last name و first name مربوط به همسرشون رو جابجا نوشتم می خواستم ببینم رد میشن ؟

فرشاد :

با سلام مال من اصلا شماره 8 که مربوط به پاسپور رو اینجا گذاشتید نداره از کجا میتونم درست کنم

javad moradi :

سلام خیلی آموزش عالی و مفیدی بود ممنون. یک سوال داشتم که بعد از ثبت نام اگر قبول شدیم می تونیم با کسی در ایران ازدواج کنیم؟ شرایط برای رفتن هر دو محیا میشود؟

سلام 

بله مشکلی نیست

عبدالرضا مشاط زادگان :

با سلام اگر سن فرزند بالای 21 سال باشد, نیازی به پر کردن اطلاعات فرزند نیست؟ و همین طور اگر از همسرم جدا شده باشم نیازی به پر کردن اطلاعات همسر نیست؟ مرسی

با سلام

خیر.خیر

مریم رضایی :

سلام وقت بخیر،بنده بدلیل پرونده سیاسی ،علیرغم آزادی مشروط،مدت 2 سال دیگر ممنوع الخروج هستم ،میخواهم ،در لاتاری شرکت کنم ،چنانچه اگرخدا بخواهد قبول شوم،آیا،می توانم تا اتمام دوره ی ممنوع الخروجی ،از سفارت مهلت بگیرم تا مجدد پاسپورت تهیه کنم ؟

مریم رضایی :

سلام وقت بخیر،بنده بدلیل پرونده سیاسی ،علیرغم آزادی مشروط،مدت 2 سال دیگر ممنوع الخروج هستم ،میخواهم ،در لاتاری شرکت کنم ،چنانچه اگرخدا بخواهد قبول شوم،آیا،می توانم تا اتمام دوره ی ممنوع الخروجی ،از سفارت مهلت بگیرم تا مجدد پاسپورت تهیه کنم ؟

فرزاد رنجبر :

سلام وقتتون بخیر.من برای لاتارای 2025 ثبت نام کردم و کد 16 رقمی رو دریافت کردم.الان نمیتونم صحت ثبت نام امسالم رو بلافاصله بعد ثبت نام چک کنم؟

با درود 

باید منتظر پاسخ قرعه کشی ها باشید.

soroush pourfathi :

سلام وقت بخیر ازدواج بدون عقد رو میشه وارد کرد یعنی نامزد و رسمی نباشه

سلام 

خیر

Yasin :

سلام وقتتون بخیر بعد از اخذ گرین کارت آمریکا،مالیات بر درآمد هایی که از ایران داریم و یا مالیات بر درآمد هایی که به کشور خاصی مربوط نیستند(مثل درآمد از یوتیوب یا ارز های دیجیتال) هم از ما گرفته میشه؟

مرتضی :

درود.وقتتون بخیر. من دانشجوی فوق لیسانس هستم. مشخص نیست کارای پایان نامه ام چه زمانی به اتمام میرسه.برای ثبت نامه لاتاری در قسمت تحصیلات باید کدام گزینه رو تیک بزنم؟؟؟

علیرضا :

سلام ،در ثبت نام لاتاری ،من ایمیل دارم ولی همسرم ایمیل ندارد،می تونم ایمیل خودم را جای همسرم بدهم یا فیلد ایمیل همسرم را خالی بگذارم

گیتی جعفری :

سلام وقت بخیر من شماره همراهم را بدون پیش شماره در فرم لاتاری وارد کردم به طور مثال بجای +98 ، 0914 وارد کردم. اطلاعات مورد قبول هست؟

نسرین مقدم :

باسلام و تشکر.سوال من اینه که من همسرم الان هلند ساکن هست و من مشهد.در ثبت نام لاتاری دوشانسه ما فقط یک آدرس و یک ایمیل برای هر دو فرم استفاده کردیم که مربوط به ایشون در هلند هست . آیا درست انجام دادیم ؟ لازم نبوده که در فرم من که درحال حاضر مشهد سکونت دارم آدرس مشهد قید میشد؟

بهزاد شاهی :

درود من لاتاری رو ثبت نام کردم و کد هم گرفتم و عکسهامون رو تو همون بخش ،تو خود سایت ادیت کردم و خودش اکی داد ،ولی یه موضوع ذهنم رو مشغول کرده ،من و خانومم عکسمون سایه نداشت ولی برای پسرم داشت ،به نظرتون از کجا بفهمم من رو حذف کرده یا نه ،یا اصلا به خاطر بچه ام حذف میکنه ،یا مشکلی نداره ؟؟؟

درود بر شما 

بله ممکنه با مشکل مواجه بشه.

ملیکا :

من مجردم در قسمت تعداد فرزندان زدم 0 مشکلی ایجاد میکنه در روند ثبت نامم؟ اگر مشکل ایجاد میکنه من میتونم دوباره ثبت نام کنم؟ ممنون میشم جواب بدین

با درود 

اگر مجرد هستید و فرزندی ندارید اطلاعات درست را وارد کنید مشکلی ندارد.

amir :

سلام. سوال اول : تمکن مالی برای یک نفر مجرد که میخواد تنها بره و مادر هم داره اما همراه خودش نمیبره میشه 18هزار دلار؟یا 24هزار دلار؟ سوال دوم : اول اشاره کردین املاک منقول و غیر منقول بعد اشاره کردین پول نقد در بانک. بالاخره کدومش اوکیه؟

با درود 

بهترین گزینه پول نقد در بانک است

معین :

سلام ثبتنام کردم ولی صفحه رو چاپ نکردم. اسکرین گرفتم مشکل ب وجود میاد ممنون میشم پاسخ بدید

سلام 

مشکلی نیست

مجتبی :

سلام سوال داشتم برای ثبت نام احتیاج هست بعد از ثبت نام و خانومم در زیرمجموعه خودم باری خانوم جداگانه هم ثبت نام کنم؟ ایا باعث شانس بیشتر میشه

مجتبی :

سلام سوال داشتم برای لاتری احتیاج هست برای خودم جدا و خانومم جدا ثبت نام کنم؟ ایا باعث شانس بیشتر میشه یا خانومم رو زیرمجموعه خودم ثبت میکنم کافی هست؟

محمددباب :

درود بشما عذرخواهم،38سالمه متاهل با و فرزند،مدرکم سوم راهنمایی هست،کارم آزاده سابقه کار هم نمیتونم جور کنم،آیا میشه بعنوان دیپلمه ثبتنام کنم بعد دیپلم بگیرم؟چون تو سایتها گفتند دیپلم شبانه قبول نیست،لطفا راهنمایی بفرمایید،سپاسگزارم

با درود 

ممانعتی برای ثبت نام نیست.

زینب :

سلام ببخشید من فارغ التحصیل ارشدم اما یه ساله درسم تموم شده بهم واسه کارشناسی و ارشد گواهی موقت دادن چون دانشگاه هام دولتی بودن. با این شرایط میتونم اخرین مدرک رو ارشد بنویسم؟؟؟؟

با درود 

مدرک تاثیری در شانس لاتاری ندارد.

مهری :

من از ازدواج اولم که طلاق گرفتم یک دختر داشتم که از بچگی ندیدمش و سن اون دختر الان بالای 21سال است اما اسم او در شناسنامه ی من هست . 16 سال پیش مجددا ازدواج کردم و یک دختر 14ساله دارم . سوال اینه که آیا در قسمت تعداد فرزندان باید چه عددی رو بنویسم و آیا مشخصات اون دختر اول رو هم باید وارد کنم (با توجه به اینکه بالای 21سال است و من مشخصات ایشان را ندارم.) سوال دوم اینکه آیا همسرم نیز در خصوص تعداد فرزندان باید چه چیزی بنویسد؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

با درود 

بالای 21 سال نیازی نیست

Afshin :

سلام تمکن مالی، یعنی باید 18 هزار دلار از خودم داشته باشم، بعد این پول رو برای چی میخوان؟؟

سلام 

هزینه های زندگی در آمریکا.

صادق ثنایی :

سلام وقت شمابخیر پیشاپیش از پاسخگویی شما سپاسگزارم بنده دارای مدرک دکترای مدیریت از موسسات آموزشی هستم که پشت مدرک را وزارت علوم امضا کرده و مهر نزده و در ایران بعنوان معادل قبول دارند آیا بعنوان آخرین مدرک تحصیلی می توانم ازش استفاده کنم یا فقط مدارک دانشگاهی ملاکه؟

با سلام

مدارکتون رو wes اگه تایید بکند مورد قبول است.

Mohammadali :

باسلام و خسته نباشید خدمت شما در صورت نداشتن کد پیگیری چه جوری میتوانیم کد پیگیری و کد امضای دیجیتال را بازیابی کنیم ؟ و اینکه امضای دیجیتال چقدر مهم است ؟

Mehrane safavi :

سلام خسته نباشید و خیلی ممنون از آموزش کامل و جامعی که دادید. من سوالی که برام پیش اومد اینه که من توی اسمم سادات دارم،اسم کامل من مهرانه سادات هستش. میخواستم بدونم سادات رو داخل میدل نیم باید بنویسم؟ خیلی ممنون از تیم خوبتون

محمدرضا :

سلام وقت بخیر معادل مقطع تحصیلی کاردانی کدام یک از گزینه های ارائه شده در ثبت نام لاتاری می باشد.

مهدی :

سلام یه سوالی داشتم برای پسرم که 4 سالشه. آیا ثبت نام لازم داره.

محمد علی :

سلام Digital signature مهم هست ؟ زمان ثبت نام اسکرین گرفتم نصفش نیست تو عکس اگر مهمه میتونم بازیابیش کنم ؟

Yashar :

سلام خسته نباشید یه سوال داشتم من وقتی confirmation number رو وارد می کنم ارور Invalid Confirmation Number: Please enter the correct confirmation number that is 16 characters long رو میده

Reza :

سلام کسی که متاهل و 2 فرزند بالای 18 سال دارد ، قسمت تعداد فرزندان را وارد کنید باید 2 را وارد کنید یا 0 رو ممنون

Reza :

کسی که متاهل هست و 2 فرزند بالای 18 سال دارد اون قسمتی که میگه تعداد فرزندان را وارد کنید ، باید گزینه 2 را بزند یا 0 وارد کند

Amir :

من مجردم باید جای فرزند و خالی بزترم یا صفر، ؟

محمود :

درود بر شما در مورد تمکن مالی حتما باید پول نقد در بانک داشته باشیم من خونه و ماشین دارم که ارزششون بالای 5 میلیارده ولی پول نقد توی بانک ندارم مشکلی نداره؟

با سلام

برای ثبت نام نیازی به ارائه تمکن مالی ندارید اگر برنده شوید باید تمکن مالی ارائه بدهید که حتما باید نقد باشد.

محمود :

درود بر شما در مورد تمکن مالی باید حتما پول نقد در بانک داشته باشیم یا ماشین و خونه هم جزو دارایی حساب میشه.مثلا من خونه وماشین دارم که ارزشش بالای 5میلیارده ولی پول نقد ندارم توی بانک به مشکل بر نمیخورم؟

درود 

تمکن باید نقدینگی باشه

 

امیرحسین :

سلام وقتتون بخیر ، من میخوام برای لاتاری ثبت نام کنم و متاهل هستم اما نمی خوام که با همسر و فرزندانم ثبت نام کنم یعنی فقط می خوام خودم ثبت نام بشم و اون ها خودشون جداگانه ثبت نام انجام بدن برای این کار در بخش متاهلی کدوم گزینه رو انتخاب کنم . با تشکر

با لینک پیش ثبت نام لاتاری مراجعه و دو شانسه رو انتخاب بفرمایید

 

امیرحسین :

سلام وقتتون بخیر ، من میخوام برای لاتاری ثبت نام کنم و متاهل هستم اما نمی خوام که با همسر و فرزندانم ثبت نام کنم یعنی فقط می خوام خودم ثبت نام بشم و اون ها خودشون جداگانه ثبت نام انجام بدن برای این کار در بخش متاهلی کدوم گزینه رو انتخاب کنم . با تشکر

Ebrahim :

سلام خسته نباشین من انگلیس هستم چه چیزهایی برای من فرق میکنه و اینکه فارسی بنویسم یا انگلیسی ممنون

به صفحه پیش ثبت نام لاتاری مراجعه بفرمایید و مشخصات را فارسی وارد کنید.

Ebrahim sayyad :

سلام مرسی از سایت مفیدتان من انگلیس هستم چه چیزهایی متفاوت است برای من و اینکه ذکر نکردین اطلاعات مثل نام و غیره باید فارسی باشه یا انگلیسی نوشته شود ممنون مثلا آدرس و محل تولد یا هرچیز دیگه

Koorosh hatami :

من نمیدونم چرا همش خطا میزنه میگه (حداقل یک خطای اعتبار سنجی رخ داده است) ولی من همه‌ی فیلد هارو به درستی پر کردم

با درود 

به صفحه پیش ثبت نام لاتاری مراجعه بفرمایید.

حمید رضا بهمنی :

سلام وقت بخیر آیا زیر دیپل امکان ثبت نام هست

حنا پیزا :

ببخشید مرحله اخر اخر گفته باید این صفحه رو چاپ کنید یا ثبت کنید . من کاری نکردم فقط اسکرین گرفتم مشکلی پیش میاد ؟

تصویرش رو نگه دارید

حنا :

ببخشید من تا مرحله اخر اخر رفتم . بعد متوجه شدم گفته از صفحه نباید خارج بشید مگر اینکه این صفحه رو چاپ کنید یا کدتونو ثبت کنید . من اسکرین گرفتم ولی منظورش از ثبت کد پیگیری چیه ؟ کار دیگه ای باید میکردم ک نکردم ؟؟؟

همون اسکرین یک کد پیگیری داره می تونید برای اعلام نتیجه ازش استفاده کنید.

محمدعمادی :

سلام بعدازقبولی برای اقامت درامریکاهمه چیزرایگان هست؟

سلام 

خیر 

محمدعمادی :

سلام خداقوت بعدازپذیرفته شدن درلاتاری بایدچیکارکنیم فقط ویزارایگان برای اقامت دائم میدن یانه کارومنزل هم میدهند... باتشکر

سلام 

خیر

Abolfazl majedi :

در هنگار تکمیل فرم ثبتنام لاتاری بعد از پرداخت وجح دستم خورد ور از سایت بیرون اومدم چیکار کنم؟

با درود 

به لینک > پیش ثبت نام لاتاری مراجعه بفرمایید.

 

مهرداد :

مدرک من کاردانی باید چی بنویسم تو فیلدهای مربوط به مدرک تحصیلی؟

فوق دیپلم

یعقوبی :

سلام وقت بخیر نام خانوادگی من در پاسپورت به زبان انگلیسی یک حرف کم دارد اینجا برای ثبت نام می تونم فرم اصلاح شده را وارد کنم یا بهتر است مطابق پاسپورت باشه

یعقوبی :

سلام وقت بخیر نام خانوادگی من در پاسپورتم به زبان انگلیسی یک حرف کم داره yaghobi وارد شده. برای ثبت نام اینجا می تونم شکل درست شده اش (yaghoubi) را وارد کنم یا باید مطابق با پاسپورت باشه

فرشاد اسماعیلی :

سلام.ماه تولد باید به حروف باشه یا به عدد. سوال دوم اینکه اگر ازدواج کردم و فرزدند ندارم فیلد تعداد فرزند را صفر بنویسم یا خالی رها کنم؟

علی حسنی :

سلام میخواستم بدونم در بخش تاهل باید گزینه(متأهل اما همسر شهروند آمریکا یا دارای اقامت دائم این کشور نیست) رو بزنیم.ممنون

Hdsy :

سلام من اخر ثبت نام ی پیام موفقیت داد و کد هم داد ولی من داخل چک استیت هر چقدر میزنم کد 16رقمی رو قبول نمیکنه،کاملا ام با دقت میزنم بزرگی و کوچیکی حروف رو مینویسه اشتباه است،چیکار کنم؟

حمید :

من دیپلم هنرستان هستم باید گزینه دیپلم دبیرستان را انتخاب کنم یا فنی و حرفه ای

رها :

سلام . همسر من کارت پایان خدمت سپاه داره ولی من میخوام بصورت انفرادی ثبت نام کنم آیا نیازی هست عکسی از همسر آپلود کنم ؟ و آیا چون همسرم سرباز سپاه بوده احتمال داره من ریجکت بشم؟

رها :

همسرم کارت پایان خدمت سپاه داره و من میخوام بصورت انفرادی ثبت نام کنم آیا نیاز هست عکسی از ایشون در موقع ثبت نام آپلود کنم؟ و اینکه احتمالش هست من ریجکت بشم؟

حسن :

سلام ممنون میشم سوالمو جواب بدین اون مدرکی که باید به افسر نشون بدیم برای تمکن مالی با قرض گرفتن میشه اوکیش کرد سوالم اینه کمترین هزینه زندگی یه نفر درماه تو امریکا چقدره؟ اگه قبول بشیم حداقل چند هزار دلار لازمه برای یک ماه؟ ایالت هم یه ایالت متوسط درنظر بگیریم نه گرون نه ارزون.

محمد امین افضلی :

با سلام و درود و احترام به تیم شما؛ببخشید یه سوالی ذهن منو درگیر کرده...من مجرد هستم 20 سالمه قسمت پارت دوم سوالات سایت ثبت نام لاتاری رو باید چکار کنم؟فرزند ندارم مجردم؟...

H.EB :

سلام. من سید هستم ایا برای ثبت نام اسم رو باید سید بنویسم و نام میانی رو اسم اصلی بگذارم ؟ اینجوری ضایع نیست؟ اسمم رو بنویسم سید حسین و نام میانی نگذارم؟ ای کاش می شد سیدی رو ننویسم بخاطر درج در پاسپورت مجبورم

Maryam :

با سلام و عرض خسته نباشی من طلاق گرفتم حال در فرم لاتاری فقط گزینه مجرد رو بزنم یا فقط گزینه طلاق گرفته و یا هر‌دو باید زده شه ، مجرد و طلاق گرفته

Maryam :

باسلام و عرض خسته نباشی من طلاق گرفتم . حال در فرم لاتاری فقط گزینه مجرد رو برنم یا فقط گزینه طلاق گرفته و یا هردو را ممنونم

سلام گزینه جدا شده ام را بزنید.

سلام گزینه جدا شده ام را بزنید.

Saba :

سلام، من دانشجوی دکترا هستم امت موقع ثبت نام گزینه«دکترا» رو انتخاب کردم, فکر کنم باید گزینه «گذراندن برخی کورس های دکترا رو انتخاب می‌کردم» احتمال داره رد بشم؟

ARMAN :

سلام مراحل اولیه لاتاری رو در سایت اصلی انجام دادم مرحله 3 Tariff هست یعنی (تعرفه) مگه لاتاری رایگان نیست پس چرا باید 109 یورو پرداخت کنیم؟

Ali999 :

درود خسته نباشید ببخشید بعد از برنده شدن ،برای نامه تمکن مالی حتما باید اون مقدار پولی ک لازمه تو حساب بانکی بصورت نقد باشه ؟ نمیشه با ترجمه اسناد ملک .و....تمکن مالیو ثابت کرد ؟

kalagh :

سلام یه سوال داشتم زمانیکه مجرد ثبت نام لاتاری میکنیم بعد از برنده شدن متاهل شدیم چگونه میتوان همسر خود را برد؟

پارسا :

بنده از همسرم جدا شدم و فرزندم 15 سالشه ...برای ثبت نام لاتاری حتما باید عکس و مشخصات فرزندم رو وارد کنم یا اختیاری هست

با سلام و احترام

اگر میخواهید فرزندتان را با خودتان ببرید وارد کنید.

پارسا :

سلام ...بنده از همسرم جدا شدم و فرزندم پونزده سالش هست ...ایا حتما باید مشخصات فرزندم و عکسش رو وارد کنم ویا اختیاری هستش؟؟

با سلام و احترام

برای چه موردی ؟ میتوانید برای اطلاعات بیشتر به صفحه تماس باما مراجعه نمائید.

حامد :

سلام وقت بخیر مدرک دکترای عمومی پزشکی باید کارشناسی ارشد تیم بزنیم یا همون دکترا

با درود

ارشد

مصطفی آتش فراز :

سلام من میخواستم به لاتاری آمریکا ثبت نام کنم نمیشه میشه راهنمایم کنید خیلی ممنون میشم.

با درود 

می توانید با دفاتر تماس بگیرید که ثبت نام شما انجام شود.

مهرداد :

سلام در لیست مدرک تحصیلی مدرک کاردانی نبود . دیپلم بود در حال تحصیل بود و کارشناسی . من سال هشتاد و نه کاردانی گرفتم چی باید وارد کنم

sako kevanifar :

Diversity Visa Program Year سلام در این قسمت چه سالی وارد کنیم؟

عماد رحيمي :

سلام ممنون ميشم اگر در اين مورد بتوانيد منو راهنمايي كنيد. بنده 56 سال سن دارم و دو فرزند دارم يكي 20 ساله و ديگري 24 ساله كه هر دو كارت معافيت از خدمت دارند. زمان ثبت نام بايد هر دو را جزو فرزندان وارد كنم يا فقط اون پسرم كه 20 سالشه رو؟؟ ممنون از پاسخگوييتون

جمشیدی :

تاریخ ثبت نام لاتاری کی هستش و کی باید اقدام‌ کنیم؟

ماهرخ :

سلام من پاییز اخرین ترم کارشناسی‌م هستش و دی ماه فارغ التحصیل میشم.برای سوال 13 باید کدوم گزینه رو بزنم؟ دیپلم یا some university courses؟

Ela :

افرادی که از همسر خود طلاق گرفته اند میتوانند در لاتاری ثبت نام کنند

بله

Rezaha :

سلام وقتتون بخیر ، خدا خواست و قبول شدیم ، منی که اینقدر پول برای تمکن مالی ندارم چیکار کنم ؟ راهی نیست؟

با درود 

تمکن مالی اجباری. نداشته باشید ویزا ریجکت می شود.

sepid :

سلام من 21 سال و 3ماه سن دقیقم هست آیا مادر و پدرم میتوانند من را جزو فرزندان با شرایط سنی کمتر از 21 سال در ثبت نام قید کنند؟

Mahtab :

ببخشید من در اسم به جای Mahdi برای اسم مهدی این شکل رو وارد کردم Mehdi بعدا مشکل ایجاد میکنه؟ اخه فکر کنم اسم مهدی در پاسپورت اینا با a نوشته میشه.

پاشا :

سلام وقتتون بخیر...من مجردم...موقع ثبت نام جای تعداد فرزند رو خالی گذاشتم...بخش نظرات رو که خوندم یه جا جواب دادین که فرد مجرد باید تعداد فرزند رو صفر وارد کنه یه جا جواب دادین که باید خالی بذاریم... جواب چیه؟ منی که خالی گذاشتم امکان داره حذف بشم؟

پاشا :

خسته نباشید...من مجردم...برای ثبت نام تعداد فرزند رو خالی گذاشتم و اصلا بهش دست نزدم... امکان حذف شدن ثبت نامم وجود داره؟

سعید یاریان :

سلام وقت بخیر من جای نام و نام خانوادگی رو اشتباه وارد کردم دوباره ثبت نام کنم

Abbashayati :

سلام وقت بخیر من یک فرزند دارم 2 ماهش هست آیا عکس باید بذارم برای ثبت‌نام؟

کیانا :

سلام وقت بخیر من دانشجوی رشته دکترای عمومی پزشکی هستم(در ایران معادل کارشناسی ارشد هست) باید مدرک دیپلم بزنم یا دانشجوی کارشناسی یا دانشجوی کارشناسی ارشد؟

آخرین مدرکی که می توانید ارائه دهید.

Hamid :

سلام تمکن مالی پس از برنده شدن تا چه حد ضروریست و کسی این مبلغ را نداشته باشد آیا فرایند مهاجرت متوقف می شود ؟ ممنون

با درود 

تمکن مالی در لاتاری اجباریست.

دریا :

اگر موفق به ثبت نام بشویم و در اخر ببینیم که اشتباه کردم تاریخ تولد و باید چطوری ویرایشش کنیم

با درود 

امکان ویرایش در لاتاری وجود ندارد

لیلا میرزایی :

سلام وقت بخیر . من متاسفانه در پروسه ثبت نام مرنکب اشتباهی شدم و دو مرتبه ثبت نام کردم آیا راهی برای جبران وجود داره؟ یا ایمیل پشتیبانی ک بتونیم باهاشون مکاتبه کنیم و دلیل این اتفاق رو توضیح بدیم ممنون میشم راهنمایی کنید من رو

با درود 

خیر متاسفانه به همین دلیل تاکید کرده ایم که در ثبت نام دقت کنید.

معین :

سلام. درباره قسمت تمکن مالی اگر فرد اون مبلغی که برای هر نفر ذکر شده را در حساب بانکی نداشته باشه امکان ثبت نام وجود نداره یا امکان برنده شدن وجود نداره؟

با درود

ثبت نام بله، اما بعد از برنده شدن باید تمکن مالی را اثبات کنید

زهرا :

سلام وقتتون بخیر من فارغ التحصیل سال 95 هستم اما چون دانشگاه علوم پزشکی دولتی بودم مدرک کارشناسی فعلا به صورت گواهی موقت هست و احتمالا تا دو ماه دیگه اصل مدرک به دستم میرسه آیا برای تحصیلات میتونم کارشناسی رو بزنم یا باید دیپلم وارد بشه

مدرکی که قابل ارائه هستش رو عنوان کنید

marziye :

اگر همسرم کارت پایان خدمت نداشته باشه و مشمول غایب باشه ممکنه اشکالی در قبولی در لاتاری باشه؟

با درود 

باید اجازه خروج از کشور رو داشته باشید.

بانو :

باسلام پدر بنده بازنشسته ی سپاه هستند. بنده هم بالای 21 سال سن دارم. خواستم بدونم در صورت قبولی و در زمان مصاحبه ممکنه شغل پدرم برای من مشکل ساز بشه؟

با درود 

بله ممکنه با مشکل مواجه بشید.

کیانا حسینی :

سلام.وقت بخیر من دانشجوی ترم3کارشناسی هستم و می خواستم بدونم در بخش مدرک تحصیلی باید دیپلم رو وارد کنم یا سپری کردن برخی از کورس‌های تحصیلی دانشگاه؟

مدارکی که قابل ارئه هستند رو عنوان بفرمایید.

یونس ملکی :

سلام من پاسپورت ندارم ولی میخوام لاتاری ثبت نام کنم ، فیلد محل تولد رو چی بنویسم که بعدا با پاسپورت مغایرت پیدا نکنه یعنی شناسنامه صادره از شهرستان باشه محل تولد تو پاسپورت هم شهرستانه یا استان؟ به عنوان مثال شناسنامه صادره کرند غرب که جزو شهرستان دالاهو که دالاهو خودش جزو استان کرمانشاهه تو پاسپورت محل تولد رو کجا مینویسن ؟ ببخشید طولانی شد

با درود 

محل تولد در شناسنامه عنوان شده 

Yekta :

سلام خسته نباشید میخوام ثبت نام کنم همه مشخصاتمم درسته ولی وقتی صفحه اول ثبت نام رو وارد میکنم یعنی همون صفحه اول ک مشخصات رو میخواد بعد که میخوام برم مرحله بعد نمیاره چیکار کنم؟چرا اینطوری میشه؟؟؟

با درود 

اگر به هر دلیلی نمیتوانید ثبت نام کنید می توانید با دفاتر تماس بگیرید که ثبت نام انجام شود.

Farzin.e :

سلام من در ثبت نام لاتاری بعد اتمام متوجه تاریخ اشتباه تولد که وارد کردم شدم اما ثبت نام کامل شده بود اما هنوز محلت ثبت نام بود دوباره ثبت نام کردم و اطلاعات درست وازد کزدم و دوباره بهم کد قرعه کشی داد میشه راهنمایی کنید ایا مشکلی پیش میاد یا نه ؟؟؟ ممنون میشن

با درود 

اگر یک شخص دوبار ثبت نام کند، متاسفانه از قرعه کشی حذف خواهد شد.

مریم :

سلام وقتتون بخیر. من تو ثبت‌نام لاتاری سهوا آدرس ایمیلم رو اشتباه زدم. اگه برنده شدم و آدرس ایمیل نداشتم راهی برای ارتباط نیست؟

با درود

اگر برنده شوید می توانید از طریق ایمیل دیگری ارتباط بگیرید.

Hamed :

با سلام در حال حاضر مدرک تحصیلی من فوق دیپلم هست و دانشجوی ترم آخر کارشناسی هستم و تا دو سه ماه آینده مدرک لیسانسم را خواهم گرفت توی فرم تحصیلات کدام گزینه را باید بزنم؟

مدرکی که میتوانید مدارک آن را ارائه دهید.

محمد :

سلام اگر مدرک تحصیلی رو اشتباه انتخاب کنیم در صورت برنده شدن تو لاتاری رد میشیم؟

با درود 

بله ممکنه رد بشید.

امين اله تيمورى سنگانى :

سلام من نامم رو بايد به چه صورتى وارد كنم؟ (امين اله تيمورى سنگانى)

همان نامی که در پاسپورت عنوان شده است.

محمد نژاد زارع :

سلام اگه قبلا از کارکنان ارتش بوده باشیم مشکلی داره؟؟؟

سلام 

ممکنه

bahar :

بعد از ثبت نام تو قسمت success کد تاییدمو گرفتم اما وقتی تو قسمت status check میرم کدمو اصلا قبول نمیکنه مینویسه کد نامعتبره . مطمعنم دقیق وارد کردم . چه مشکلی پیش اومده؟

به حروف بزرگ و کوچک دقت کنید

جواد :

با سلام اگر فرم به صورت متعهل پر کنیم در صورن برنده شدن باید تاریخ سند ازدواج قبل از ثبت نام باشه یا فرقی نداره ؟

با درود 

قبل از ثبت نام

مهدی راشدی :

سلام، دوتا سوال داشتم اول اینکه درصورت قبولی و هنگام مصاحبه مدرک زبان و یا تسلط به زبان انگلیسی ضروریه؟ و دوم اینکه تایید تمکن مالی توسط بانک باید از طریق حساب ارزی باشه؟

با درود 

پاسخ هر دو سوال، خیر

محمود شاهسوند :

سلام و وقت بخیر من برای ثبت نام به کافی نت مراجعه کردم. فرد ثبت نام کننده مشخصات دو فرزند من رو وارد نکرده که اذعان داشتند چون زیر 21 سال هستن نیازی نیست. آیا اشتباه ثبت نام شدم؟ آیا امکان ویرایش هستش؟

اشتباه انجام شده
متاسفانه امکان ویرایش نیست

seyedeh zahra bagheri :

سلام، موقع ثبت نام خودم متوجه نشدم که جای اسم و فامیلی دخترم رو جابه جا نوشتم یعنی قسمت فامیلی اسم رو نوشتم و قسمت اسم فامیلیش رو اما موقع ثبت نام همسرم درست نوشتم این برای ثبت نام من مشکلی پیش میاد؟

با درود 

بله متاسفانه باید دقت لازم را داشتید و امکان ویرایش وجود ندارد

علی اکبر بافراست :

سلام حتما باید عکس جدید باشه ؟باوجود هیچ گونه تغیری در چهره نسبت به سال گذشته میتوان از عکس سال گذشته استفاده کرد؟

بهتره که عکس لاتاری جدید باشه

zeinab Rahimi :

سلام وخسته نباشید، من یک فرزند دارم، والان باردارم در گزینه ها ی فرزند باید چکار کنم؟

با درود 

فرزندی که به دنیا آمده را وارد کنید

دکتر عامری :

سلام کارت پایان خدمت از سپاه مشکلی در روند گرفتن لاتاری ایجاد میکنه؟ بعد اینکه بعد از گرفتن تمکن مالی باید اون مقدار پول رو با خودمون ببریم؟

با درود 

متاسفانه بله، اگر لاتاری قبول شوید احتمال رد درخواست وجود دارد.

ماهان :

سلام اکه در یکی از قیمت ها مثال فقط شوهر یکی از کلمات فامیلی مشکل تایپی بخوره حذف هستی مثال یه کلمه جا بیوفته فلانی. بنویسی فانی ولی در اسم فرزندان درس باشه

سلام 

امکان رد درخواست وجود داره 

در ابتدای آموزش تاکید شده که در ثبت نام دقت کنید، امکان ویرایش وجود دارد

mostafa :

سلام من ازدواج کردم و دو فرزند دارم ولی میخوام خودم تنها ثبت نام کنم ؟امکانش هست اگر بله کدام گزینه را انتخاب کنم

با دورد 

اسم فرزندان و تصاویر ایشان را وارد کنید اما در صورت قبولی می توانید برای آنها اقدام نکنید

حسین :

برای متاهلین، امکانش هست دو بار، یکبار برای آقا و باردوم برای خانم ثبت نام مجزا انجام داد؟

بله، دو شانسه خواهید بود

saeid :

درود اگر زمان ثبت نام متاهل نباشیم و هنگام پذیرفته شدن متأهل شده باشیم شرایط چگونه میشه آیا امکان قبول همسر در آن زمان وجود دارد؟

درود بر شما 

بله امکانش وجود داره 

kimia :

سلام وقت بخیر من موقع ثبت نام لاتاری جای نام و نام خانوادگی رو جابه جا نوشتم و. قسمت تعداد فرزند هم چون مجردم خالی گذاشتم و صفر ننوشتم مشکلی پیش میاد و ممکنه حذف شم ؟

با درود 

در ابتدای آموزش توضیح داده بودیم که دقت داشته باشید، بله احتمال حذف شما وجود دارد.

kimia :

سلام وقت بخیر من موقع ثبت نام لاتاری جای نام و نام خانوادگی رو جابه جا نوشتم و. قسمت تعداد فرزند هم چون مجردم خالی گذاشتم و صفر ننوشتم مشکلی پیش میاد و ممکنه حذف شم ؟

Mohammad :

سلام خسته‌نباشید سوال اول : من جدا شدم یک فرزند دارم 6ساله که با مادرش زندگی میکنه عکس جدید با شرایط لاتاری ندارم و البته من تنها قراره برم ایشالا اگه در بیاد. در هر صورت نیازه ثبت فرزندم در سایت یا نه؟ سوال دوم : از کجا(کدام سایت) و چه زمانی باید پیگیری کنیم وضعیتمون و قرعه کشی رو؟ ممنون میشم پاسخ بدین با تشکر از سایت عالیتون

با درود 

برای عکس بهتره که به آتلیه مراجعه بفرمایید. در سایت رسمی که در همین صفحه اعلام شده می توانید پیگیری کنید.

آراز معینی :

سلام وقتتون بخیر من موقع ثبت نام لاتاری وی پی ان گوشیم فعال بوده و با آی پی کشور پرو ثبت نام انجام دادم ولی قسمتی که گفته بود درحال حاضر کجا زندگی میکنید کشور ایران رو وارد کردم؛ میخواستم بدونم این مورد میتونه مشکل ساز بشه؟

مشکلی نیست

Navid :

سلام میخواستم بپرسم هر خانواده میتونن جدا درخواست بدن مثلا من برای زن و بچم و زنم برای من و بچم جداگانه درخواست بدیم؟

با درود 

بله می توانید به صورت دو شانسه ثبت نام لاتاری انجام دهید

Saba :

با سلام، میخواستم بدونم اگر بعد از برنده شدن ازدواج کنم شرایط به چه صورت خواهد شد، و اگر برنده شوم و نروم چه خواهد شد

با دورد 

می توانید همسر خود را هم همراه خودتان ببرید، رفتن یا نرفتن اختیارش دست خودتان است.

سید جواد حسینی :

با سلام اول اینکه برای اسمم به صورت لاتین چه طور نوشته میشه که رد نخوره درخواستم؟ دو اینکه در بخش 8. Mailing Address در قسمت b و c آدرس لاین 1 و 2 تعداد کاراکتر های موجود کم هست و آدرس کامل ثبت نمیشه می تونیم فقط خیابان اصلی و پلاک رو وارد کنم؟

با درود

 می توانید با شماره های پشتیبانی ما تماس بگیرید و خدمات ثبت نام لاتاری دریافت کنید.

davood :

در قسمت تعداد فرزند،درصورت نداشتن فرزند باید عدد صفر وارد شود یا همینجوری خالی بذاریم؟

عدد صفر

فاطمه :

میخوام ثبت نام کنم مرحله اول انجامذمیشه ولی نمیادصفحه بعدی

اینترنت خود را تغییر دهید

mozjde saz :

سلام من هنگام ثبت نام بعد از وارد كردن اسم شهر در اسم شهرستان اشتباها به جاي ايران ، تهران وارد كردم. مشكلي پيش نمياد؟؟

ممکنه رد بشه

kavehmehrabi :

سلام بنده یک پسر از ازدواج اولم دارم و یک پسر از ازدواج دومم از فرزند بزرگم عکسی ندارم قسمت آپلود عکس رو چکار باید کرد ؟

عکس موجود نباشد ممکن است درخواست رد شود

Kaveh :

سلام بنده یکبار ازدواج کردم و یک پسر از ازدواج اولم دارم یک پسر هم از ازدواج دومم دارم فرزند اولم با من زندگی نمیکنه و عکسی هم ازش ندارم و خودشون خارج از کشور زندگی میکنن برای آپلود عکس فرزندان برای عکس ایشون باید چکار کنم

سید مرتضی سجادی :

هنگام دادن نامه باید رو به چه حسابی بزنیم،همین حساب بانکی که الان داریم یا نه باید کیف پول و این جور چیزا درست کنیم و دلار داشته باشیم؟ممنون

اگر منظورتان تمکن مالی ست، معادل ریالی تمکن مورد نیاز در حساب بانکهای ایرانی هم تایید است

شایگان :

سلام خسته نباشید... برای عکس همسر و کودک هم اندازه باید 5 در 5 باشه... اندازه عکس باید چقدر باشه.. سیاه سفید یا رنگی

با درود 

اطلاعات و شرایط عکس لاتاری در ابتدای متن توضیح داده شده است

محسن محمد شریفی :

سلام وقت بخیر من اسم و فامیلم سه جزئی هستش محسن محمد شریفی برای نام نویسی لاتاری قسمت نام وسط باید محمد وارد کنم؟

درود

خیر محمد شریفی فامیلی شماست

حسین امیری :

سلام حالتون خوبه من دوتا مورد سوال دارم اول اینکه، اشتباها موقع ثبت شماره تلفن 009814 زدم و 9 یادم رفت بعد 98، یعنی 0098914 باید می‌نوشتم دوم اینکه، بعد اینکه ثبت نامم تکمیل شد اسکرین شات گرفتم یه back زدم تا از مشخصات هم اسکرین بگیرم ولی بعد اسکرین شات دوباره submit زدم، یه علامت ضربدر قرمز برام زد منم کلا دیگه بستم صفحه رو این دو مورد برام مشکل ایجاد نمیکنن؟

مشکلی نیست

Ladan :

سلام وقت بخیر من دانشجوی پزشکی عمومی در ایران هستم در قسمت میزان تحصیلات کدوم گزینه رو باید وارد کنم؟

آخرین مقطعی که مدرکش رو دریافت کرده اید

ایمانی :

سلام وقت بخیر من تمامی بخش های فرم رو به درستی وارد کردم ولی بعدا متوجه شدم عکسی که آپلود کردم کمی فاصله اش از من زیاده یعنی تا بالای سینه کراپ شده، این ارور رو خود ابزار بررسی عکس لاتاری هم بهم داد. (Image is overly compressed. Please use a compression ratio that is less than 20:1) میخواستم ببینم این مورد میتونه باعث رد شدن درخواست من بشود؟

با درود 

بله ممکنه 

Amir :

مبلغی که نوشتین که باید در یه حساب داشته باشیم به صورتیه که حتما نیازه یا نه؟ چون قیمت دلار الان خیلی زیاده و این مبالغ خیلی زیاد بحساب میان و شاید نتونم محیا کنم این مبلغ رو با تشکر

با درود 

بله اگر برنده شوید و تمکن مالی را تامین  نکنید درخواست شما رد می شود.

ناصر :

با سلام میخواستم بپرسم وقتی به فر یک نفر برنده میشه چه پروسه ای را بیاد بگذرونه و چیکار باید بکنه و چقدر هزینش میشه که وارد امریکا بشه و از نظر خوراک مسکن و یا کار در امریکا دولت اون کشور متقبل میشه یا اینکه کل هزینه ها از پرواز تا اجاره مسکن وخورد وخوراک و پیدا کردن کار با خود طر ف هست لطفا توضیحات کامل بفرستید ممنون

تمام هزینه ها با خودتان است

مرتضی :

سلام. برای فرد مجرد تعداد فرزندان ‌(number of children) چی باید وارد بشه؟ عدد صفر بزنیم؟ یا چیزی نزنیم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

با درود 

مشخصاتی وارد نکنید

جعفری :

سلام من قسمت 6 رو ترکیه انتخاب کردم آیا مشکل ساز خواهد شد؟!

با درود 

هر گونه اطلاعات غلط می تواند منجر به رد درخواست لاتاری شما شود.

darush jamal :

سلام 2فرزنددارم یکی سربازه توفرم تعداد خواسته میدونم 1 متونم ثبت نام کنم چند تا قید کنم ضمنا برای دوشانسه چه باید کرد متشکرم

با دورد 

تعداد فرزندان واقعی را وارد کنید، برای دو شانسه همسر و فرزند 18 تا 21 را جداگانه هم ثبت نام کنید.

Alireza :

سلام من صفحه اول ثبت نام کامل انجام میدم تا اون قسمت که تعداد بچه ها رو میپرسه اما وقتی میخوام وارد صفحه بعدی بشم میپره بیرون و وارد صفحه دوم نمیشه مشکل از کجاست

با درود 

مرورگر یا اینترنت خود را تغییر دهید یا با پشتیبانی ویزا724 برای ثبت نام در تماس باشید.

ALIREZABAGHBAN :

سلام و عرض احترام...یکی از دوستان من لاتاری برنده شدن و رفتن ارمنستان ویزاشون هم تحویل گرفتن و بیست مهر1401 پرواز دارن به نیویورک امریکا ...آیا برنده شدن اونا میتونه راه حلی باشه واسه راحت تر قبول شدن لاتاری من یا اینکه بعد از اومدن گرین کارتشون میتونن کمکی به من کنن توی گرفتن ویزای امریکا؟

با درود 

باید ببینید چه جایگاهی در آمریکا می تونن پیدا کنند، شاید بشود

ابوطالب بهنامه :

سلام وقت شما بخیر هزینه کامل برای مدارک و آن طرف چقدر است؟

با درود 

لاتاری رایگان است

مهراسا کردستانی :

شرایط عکسی که باید آپلود بشه رو هم میفرمایید؟؟

با درود 

در ابتدای محتوای آموزشی شرایط عکس لاتاری عنوان شده است.

مجید :

بچه من نزدیک 3 سالشه ، برای بچه هم باید جداگانه ثبت نام کنم ؟

با درود 

در قسمت مشخصات فرزند وارد کنید

جواد امیری :

با سلام و عرض خسته نباشید اگر یک نفر در زمان خدمت سربازیش لاتاری ثبت نام کند و برنده شود وضعیت اون شخص چی می شود در زمان خدمت و گرفتن سربازیش

با درود 

باید اجازه خروج داشته باشید.

Maryam :

سلام من از دیروز هرچی برای ثبت نام میزنم نمیشه،صفحه آخر ک فرم بچهامو پرکردم countnioمیزنم نمیره صفحه بعد همونجا میمونه،چرااینجوریه؟حتی بافیلترشکنم امتحان کردم بازم نمیشه،مشکل کجاست؟ممنون اگر جواب بدین

با درود 

با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید که ثبت نام توسط کارشناسان ما انجام شود.

Naksha :

سلام خسته نباشید من ثبت نام لاتاری رو با موفقیت انجام دادم واون پیام sucsse گرفتم. فقط وقتی میخواستم اسکرین بگیرم دستم خورد از سایت بیرون رفت ونتونستم از تایید ثبت نامم خروجی بگیرن. چطوری میتونم او تایید رو دوباره چاپ کنم؟

با درود 

در ابتدای آموزش توضیح داده ایم که با دقت بالا ثبت نام کنید؛ متاسفانه دسترسی ای به اون صفحه نخواهید داشت!

Ebrahim rad :

من 52 ساله ام و قبولی سوم دبیرستانم و خانمم هم همین شرایط را دارا می تونیم لاتاری شرکت کنیم؟

با درود 

بله

نازنین دمیرچی :

ببخشید.اگه یکی از فرزندان بالای هجده سال سن داشته باشد، اونم باید ثبت کنیم در قسمت کودکان ؟؟ و اینکه میتونه هر عضو خانواده که بالای هجده سال هستند ثبت نام کنند ؟؟ یا فقط یک نفر باید ثبت نام کند؟؟

با سلام 

در ابتدای متن راجع به این موضوع پاسخ کاملی ارائه شده است

علی رضا :

سلام وقت بخیر من برای ثبت نام هرکاری میکنم عکس رو تایید نمیکنه ؛ با موبایل عکس از خودم گرفتم و زمینه سفیده و تمام شرایط رو داره ولی قبول نمیکنه . باید چه کار کنم؟ عکس اسکن شده میخاد؟

با درود

تمام شرایط را ندارد، که تایید نمی شود.

علی سلطانی :

سلام روز بخیر این برای بار دوم هست که سوالام رو مطرح میکنم لطفا راهنمایی بفرمایید من دوران سربازی رو در سپاه پاسداران خدمت کردم ، خواستم بدونم در صورت برنده شده در لاتاری ، این موضوع برای من مشکل ساز میشه یا خیر ( با اشاره به اینکه محل خدمت سرباز اختیاری نسیت ) و سوال دوم اینکه پسرم 20 سال سن داره و اگر برنده لاتاری بشم و پروسه کار به نحوی طول بکشه که سن پسر من هنگام ورود به خاک آمریکا بیش از 21 سال شده باشه آیا میتونه با من وارد خاک آمریکا بشه یا نمیتونه

با درود 

برای هر دو مورد بله ممکنه به مشکل بر بخورید

Mostafa :

سلام تا الان هیچوقت پاسپورت نداشتم ، اگه بدون پاسپورت ثبت‌نام کنم ممکنه حروف الفبای استفاده شده در پاسپورت با حروف الفبای فرم ثبت نام عدم تطابق پیدا کنند؟

با درود 

بله، حروف الفبایی انتخاب کنید که مورد تایید اداره گذرنامه باشد

پ : سلام، ممنون از سایت خوبتون. فرزند تا چند سال جز خانواده حساب می‌شه و در صورت برنده شدن در لاتاری گرین کارت بهش تعلق می‌گیره؟ و اینکه واسه زن و شوهر باید جدا جدا ثبت نام کرد؟ فرزند بالای 18 سال و کوچکتر از 21 هم می‌تونه جدا ثبت نام کنه و هم در فرم پدر و مادر؟

با درود 

به تمام سوالات شما در ابتدای همین مطلب پاسخ داده شده است، لطفا کامل مطالعه بفرمایید

علی سلطانی :

سلام روز بخیر اگر ممکنه بفرمایید در صورت برنده شدن در لاتاری ، محل خدمت نظام وظیفه برای سفارت آمریکا مهمه یا خیر . چون شنیدم که کارت پایان خدمت صادر شده از سپاه پاسداران میتونه مشکل ساز بشه ** و دوم اینکه پسر من 19 سالشه و امسال دیپلم گرفته و در حال حاضر یکسال معافیت تحصیلی داره که با ثبت نام در دانشگاه این معافیت تمدید میشه ، حالا میخوام بدونم فرض بر برنده شدن در لاتاری ، سفارت آمریکا از پسرم کارت پایان خدمت میخواد یا خیر ؟

با درود 

بله ممکن است با مشکل مواجه شوید.

Alireza :

سلام خوبین من یه سوال داشتم از خدمتتون تو اون قسمت فرم لاتاری ک راجب تحصیلات هس من دانشجوی سال 93 پیام نور هستم ولی حدودا یه ترم اینا رفتم ولی دیگه ادامه ندادم حتی انصراف هم ندادم از دانشگاه و حتی نمیدونم وضعیتم تو دانشگاه چیه به نظرتون من مدرک دیپلم بزنم بهتره؟

آخرین مدرک تحصیلی که میتوانید آن را ارائه دهید، عنوان شود.

Peyman rahimzadeh :

چرا سایت لاتاری باز نمیشه؟

sina nickmaram :

سلام وقت بخیر لطف میکنید یه نمونه آدرس با متد انگلیسی برامون بنویسید؟ یا اگه بخوایم آدرس خودمونو بنویسیم چجوری باید بنویسیمش؟ همچنین کد پستی

متوجه سوال شما نشدیم

Ali :

سلام بنده معلم هستم و به وزارت اموزش و پرورش تعهد 8 ساله دارم و به همین دلیل سربازی نرفتم ایا میتوانم پاسپورت بگیرم یا خیر؟ و در کل با شرایط من میتوان لاتاری ثبت نام کرد یا خیر؟

برای پاسپورت باید از پلیس +10 سوال بفرمایید

علیرضا صحرانورد :

سلام مدرک فوق دیپلم داشته باشیم کدوم گزینه رو باید انتخاب کنیم؟

Arina :

از هر خانواده فقط یک نفر میتونه ثبت نام کنه؟ یا هرکدوم از اعضای خانواده میتونن ثبت نام رو انجام بدن؟

هر کدام جداگانه

سهیل توکلی :

سلام وقت بخیر، آیا دانشجویانی که در حین تحصیل هستن و هنوز خدمت نکردن(اضافه خدمت نخوردن و مشمول نیستن)هم میتونن برای لاتاری ثبت نام کنن؟ واینکه برای دریافت پاسپورت هم گواهی اشتغال به تحصیل می‌شه ارائه داد یا حتمآ بايد کارت پایان خدمت موجود باشه؟

مشکلی برای ثبت نام نیست

هستی :

سلام خسته نباشید من برای لاتاری ثبت نام کردم. پاسپورتم تا 1402 مهلت داره و جدیدا اسنم شناسنامه رو عوض کردم. زمانی اگه لاتاری برنده بشم و بخوام پاسپورتمو عوض کنم به دلیل اسم جدید شناسنامه ام مشکلی پیش نمیاد؟ برنده شدنم حذف نمیشه؟

مشکلی نیست

مهسا :

سلام وقتتون به خیر در هنگام نوشتن اسم و فامیل بزرگ یا کوچیک نوشتن حروف ایا خطایی ایجاد میکنه ؟ واینکه من نه فرزندی دارم نه ازدواج کردم قسمت های مربوط به همسر و فرزند رو باید رد کنم یا به صورت خودکار دیگه ازم پرسیده نمیشه این سوال ها ؟ ممنون از پاسخگوییتون

خیر.

خیر خودکار نیست

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.