راه‌های مهاجرت کاری سریع به کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۲/۰۶/۲۰

  

روشهای مهاجرت کاری سریع به کانادا

 

دلایل زیادی برای مهاجرت به کانادا برای کار وجود دارد اما شاید مهم ترین دلیل برای مهاجرت شغلی بسیاری از افراد به کانادا این باشد که در این کشور برنامه های مهاجرت کاری وجود دارد که پیدا کردن شغل و اجازه کار در کانادا را آسان کرده اند. بطور کلی دو برنامه مهاجرت کاری این کشور عبارتند از: «برنامه مهاجرتی آزمایشی استان های مجاور اقیانوس اطلس» (Atlantic Immigration Pilot Program) و «استراتژی مهارت های جهانی» (Global Skills Strategy). در ادامه با بررسی کوتاهی از این دوبرنامه با ما همراه باشید.

 

https://visa724.com/uploads/24e0c60865bad7686f19141eeb9de031.jpg

 

فرصتهای شغلی متعددی در کانادا:

1. فرصت شغلی برای web developer :

شرایط:

ظرفیت 9 نفر.

تمکن مالی حداقل 47 هزار دلار کانادا.

حداقل سابقه کاری 3 ساله (ارائه بیمه اجباری ست)

مدرک زبان آیلتس 6.5

از ماه اول مشغول به کار خواهید شد.

حقوق دریافتی: بیش از 4000 دلار

مدت قرارداد: 2 ساله

مدت زمان انجام پروسه: 6 تا 14 ماه

قبولی در دو مصاحبه: حضوری ایران، آنلاین کانادا.

 

اگر web developer هستید و شرایط فوق را دارید در اولین فرصت با ما در تماس باشید یا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

اگر هم شغل دیگری دارید نگران نباشید، صفحه  اینستاگرام  ما را دنبال کنید و منتظر فرصتهای شغلی دیگر باشید، و به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید، که بصورت اختصاصی شما را در پرتابل کاریابی موسسه ثبت نام کنیم.

 

2. فرصت شغلی برای قصاب :

شرایط:

ظرفیت 7 نفر.

تمکن مالی حداقل 40 هزار دلار کانادا.

حداقل سابقه کاری 3 ساله

مهارت در زبان انگلیسی متوسط

حقوق دریافتی: بیش از 2500 دلار

مدت قرارداد: 2 ساله

مدت زمان انجام پروسه: 6 تا 14 ماه

قبولی در دو مصاحبه: حضوری ایران، آنلاین کانادا.

 

اگر قصاب هستید و شرایط فوق را دارید در اولین فرصت با ما در تماس باشید یا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

اگر هم شغل دیگری دارید نگران نباشید، صفحه  اینستاگرام  ما را دنبال کنید و منتظر فرصتهای شغلی دیگر باشید، و به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید، که بصورت اختصاصی شما را در پرتابل کاریابی موسسه ثبت نام کنیم.

 

برای مهاجرت به کانادا از طریق یکی از این برنامه ها، باید از یکی از کارفرمایان تعیین شده از سوی دولت کانادا پیشنهاد شغلی دریافت کرده باشید. این کارفرماها در واقع شرکت هایی هستند که از سوی دولت مرکزی یا ایالتی مجوز استخدام کارکنان خارجی را دریافت کرده اند. این شرکت ها قادر نیستند رده های شغلی خود را با کانادایی های واجد شرایط پر کنند و به همین دلیل به کارکنان خارجی نیازمندند.

 

برنامه های مهاجرت کاری برای انجام سریع فرایند صدور مجوز کار برای کارکنان خارجی ایجاد شده است. از آنجا که این برنامه ها نیازی به طی «فرایند ارزیابی تاثیر بازار کار» (LMIA) ندارند، مهاجرت از طریق آن ها بسیار سریع تر انجام می شود. مجوزهای کاری که با استفاده از این برنامه ها صادر می شوند برای طی مراحل اداری به چند ماه نیاز ندارند؛ به این معنی که، درخواست کنننده می تواند در مدت کم تر از سه هفته پس از درخواست، کار خود را در کانادا شروع کند! البته به شرطی که بتواند واجد شرایط باشید.(دعوت به کار و دانش زبان و سابقه کاری)

 

برنامه مهاجرتی آزمایشی استان های مجاور اقیانوس اطلس

برنامه مهاجرتی آزمایشی استان های مجاور اقیانوس اطلس برای جذب متخصصان به چهار استان نوا اسکاتیا، نیو برونزویک، نیو فاندلند، لابرادور و جزیره پرینس ادوارد طراحی شده است.

 

https://visa724.com/uploads/2cf07e4b8daa9e94ed0f796f2451199b.jpg

 

این برنامه مهاجرت کاری که توسط کارفرمایان به جریان افتاده است دارای سه زیرشاخه است که جذب کارکنان ماهر و متخصص و فارغ التحصیلان بین المللی موسسات آموزشی در استان های مجاور اقیانوس اطلس را در دستور کار خود دارد. کارفرمایان دارای مجوز می توانند به نامزدان شغلی پیشنهاد ارائه دهند و سپس آن ها را با آژانس های مهاجرتی کانادا هماهنگ کنند. در این هنگام است که درخواست کنندگان می توانند مجوز اقامت دائمی کانادا را دریافت کنند.

 

این جریان نیازی به LMIA ندارد و مسیری ساده ای برای اخذ اقامت دائم کانادا است. استان های حاشیه اقیانوس اطلس نیاز زیادی به نیروی کار دارند که همین، فرایند پیدا کردن شغل را برای خارجی ها آسان می کند. افرادی که از طریق این برنامه برای اقامت دائم اقدام می کنند ممکن است واجد شرایط کاری موقت باشند و به خاطر همین بتوانند اقامت دائم را دریافت کنند.

 

استراتژی مهارت های جهانی

استراتژی مهارت های جهانی حدود یک سال پیش توسط دولت کانادا آغاز شد. با استفاده از این برنامه، دولت حتی در برخی موارد، مجوز کار را در دو هفته صادر می کند!

 

https://visa724.com/uploads/ec4c7d7d12b19f1e1b1a411266d34f30.jpg

 

این استراتژی برای دستیابی به استعدادهای درخشان جهانی از میان کارکنان موقت خارجی در کانادا تبیین شده است و کارفرمایان واجد شرایط را به دو دسته تقسیم می کند. مقامات مسئول توسعه اقتصادی، این دسته بندی ها را براساس شغل های درخواست شده و ارجاع کارفرما به دولت مرکزی تعیین کرده اند.

 

استراتژی مهارت های جهانی باعث شده است که بخش تکنولوژی داخلی کانادا از طریق استخدام کارمندان خارجی با تجربه و متتخصص، پیشرفت زیادی داشته باشد. پیشگامان این صنعت معتقدند این برنامه مهاجرتی کمک زیادی در زمینه رقابت در بازار  بین المللی به کشور کانادا می کند.

البته باید در نظر داشته باشید که اگر دوره تحصیلی یا کار آموزی خود را در مراکز آموزشی کانادا طی کنید و مدارک معتبر این مراکز را دریافت نمایید شانس شما برای دریافت اقامت دائم کانادا بسیار افزایش پیدا میکند. پس دریافت ویزای تحصیل می تواند یک گزینه مناسب برای مهاجرت شما به کانادا باشد.

مزایای تحصیل در کانادا:

1. تحصیل ارزانتر نسبت به کشورهای تقریبا هم سطح کانادا مانند آمریکا، انگلستان، آلمان، استرالیا

2. امکان دریافت ویزای اقامت دائم پس از فراغت از تحصیل

3. یادگیری زبان انگلیسی و فرانسوی در کشور کانادا

4. بهتره مندی از بالاترین سطح آموزشی دنیا و دریافت یکی معتبرترین مدارک دنیا پس از فراغت از تحصیل

5. امکان دریافت ویزای کار و درصد بالای احتمال برای استخدام پس از فراغت از تحصیل

6. امکان 20 ساعت فعالیت کاری در هفته

7. دریافت ویزای باز و فول تایم کاری برای همسر فرد متقاضی تحصیل در کانادا

8. امکان دریافت ویزای تحصیل در کانادا حتی بدون داشتن مدرک زبان (یادگیری زبان در کانادا انجام می پذیرد سپس در رشته ی انتخابی مشغول به تحصیل خواهید شد.)

9. فرزند متقاضی تحصیل در کانادا میتواند به صورت رایگان از تحصیل در مدارس کانادا بهره مند شود. (شهریه ی سالانه برای مهاجرانی که والدینشان اقامت تحصیلی ندارند حدود 15000 دلار می باشد!)

10. امکان زندگی و اقامت در هر جایی از کانادا (پس از دریافت اقامت دائم اجباری به انتخاب محل زندگی و شغلتان ندارید)

11. تحصیل در کانادا را میتوان بهترین و سریعترین روش مهاجرت به کانادا نام برد. که پس از تحصیل به احتمال بسیار بالا مشغول به کار شده و علاوه بر دریافت اقامت دائم میتوانید درآمد خوبی داشته باشید.

کدام یک از این برنامه های مهاجرتی کانادا بهتر است؟

 این برنامه های مهاجرت کاری برای گرفتن اقامت کانادا بسیار مناسب هستند. با این حال، انتخاب برنامه مناسب ممکن است برای هر درخواست‌کننده‌ای مشکل باشد. برای انتخاب هر کدام از این روش ها باید با از تمام زیروبم های آن ها مطلع باشید. وجود وکیل مهاجرت مجرب برای مشاوره و اقدام به اخذ کانادا می تواند راه شما را بسیار آسان کند و درصد پذیرفتن بالایی را برای درخواست کننده تضمین کند.

 

بازار کار کانادا

 

بازار کار در کانادا

 

خبر خوب این است که کانادا کشور پهناوری است که همیشه نیازمند نیروی کار ماهر و متخصص است. از همین رو مهاجرت به کانادا از طریق اشتغال یکی از بهترین‌ راه‌های مهاجرت است. با آنکه در این کشور، در یک ماه حدود 22 هزار شغل ایجاد شده، باز هم تغییری در نرخ بیکاری بوجود نیامده است. نکته حائز اهمیت این است که نرخ تورم در کانادا 9/5 درصد گزارش شده است، در حالیکه متوسط دستمزد ساعتی نسبت به سال قبل 4/5 درصد رشد داشته است.

بازار کار کانادا علاوه بر ایجاد فرصت‌های خوب برای تازه واردان، منابع و برنامه‌هایی را به صورت رایگان در اختیار مهاجران قرار می‌دهد. برای استفاده بهینه از فرصت‌های شغلی پیش رو بهتر است در سایت‌های کاریابی معتبر، در بازار کار کانادا عضو شوید. از این طریق می‌توانید با پر کردن فرم‌های مربوطه، برای مشاغل مختلف رزومه ارسال کنید.

مهاجرت کاری به کانادا

 

نکات مهم

به خاطر بسپارید اطلاع داشتن از آخرین تحولات در بازار کار کانادا می‌تواند تا حد زیادی شما را برای خطرات احتمالی پیش رو آماده کند. هر چقدر هم که در هنگام مهاجرت به کانادا در حرفه‌ی خود مسلط باشید، باز هم به دلیل جدید بودن دنیای کسب و کارتان، بهتر است از بازار کار در کانادا اطلاعاتی کسب کنید. خواندن مقالات و روزنامه‌های جدید تا شنیدن اخبار روزانه می‌تواند کمک شایانی به شما کند.

نکته دیگر اینکه به دانش روز خود را مجهز کنید. حتی اگر در رشته خود بهترین هستید بدانید بهتر از شما نیز وجود دارد. امروزه مشاغل مختلف با تکنولوژی و فناوری به یکدیگر گره خورده‌اند، به طوری که باید لحظه به لحظه اطلاعاتتان را بروز کنید. در پایان باید گفت شناخت عواملی که حرفه‌ی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند سبب می‌شود بتوانید نبض کارتان را در دست بگیرید. بدون شناخت بازار کار کانادا و یا هر کشور دیگری که بتازگی مهاجرت کرده‌اید می‌تواند صدمات زیادی برایتان به همراه داشته باشد.

 

مطالب مندرج در وب سایت حاضر به منظور اطلاع رسانی و افزایش دانش مخاطبین عزیز وبسایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی است. اگر چه اخبار و مطالب منتشره با نهایت دقت نویسنده مکتوب گردیده،ولی همچنان می تواند دستخوش تغییرات مرور زمان بوده و یا عاری از اشتباه انسانی نباشند.
بدیهی است برداشت و مشورت‌های حقوقی نهایی صرفا در چارچوب موضوع مورد مشاوره با شخص مشاور و وکیل رسمی توصیه می‌شود.
مدیریت و همکاران این مجموعه مسوولیتی در خصوص اقدامات خواننده با استناد به مطالب مندرج در وب سایت حاضر و سایر شبکه های اجتماعی نداشته و مسوولیت مجموعه صرفا محدود به چارچوب قرارداد منعقده با موکلین مجموعه باقی خواهد ماند.

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


mobina :

سلام وقتتون بخیر باشه . من 20 سالم هست و دانشجوی رشته مدیریت مالی هستم . اخیرا که میحوام وارد حوزه یادگیری بشم مردد هستم که آیا این رشته مناسب مهاجرت هست یا خیر؟ بهترین شغلی که بشه باهاش راه مهاجرت رو سریعتر کرد چیه؟ممنونم

سحر قنبری :

لیسانس مدیریت بازرگانی 37 ساله متاهل هستم،سابقه 8 سال کار با بیمه، ایا امکان اقامت کاری یا سایر اقامت کانادا وجود دارد.

بهتر است برای دوره تحصیلی فوق لیسانس اقدام نمایید

امین :

برای مهاجرت کاری مشاوره می خواستم . مدرک فنی 2100ساعته مکانیک خودرو دارم . 8سال سابقه کار در سازمان بنادر و دریانوردی کشور و 7 سال آتش نشان هستم و مدارک مربوط به حوزه ایمنی و آتش نشانی تعدادی هم دارم

لطفا مشخصات خود را در فرمهای ارزیابی رایگان وارد نمایید

sirvan :

سلام بنده 34 ساله مجرد فوق دیپلم مکانیک دارای گواهینامه پایه یک از سال 1390 با بیمه و دفتر چه کار و کارت هوشمند و تجربه کار با تریلر ترموکینگ یخچال و چادری .در حال حاضر در حال گذراندن کلاسهای زبان برای آیلتس 6.5 تا 7 هستم .لطفا بنده را جهت مها جرت به کانادا راهنمایی کنید

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط دریافت ویزای کار (پیشنهاد شغلی) یا جاب آفر کانادا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

Parisa :

سلام ، وقت بخیر آیا از طریق شغل ماکت سازی میتوان برای مهاجرت کاری اقدام کرد ؟ محدودیت سنی دارد ؟ تجربه کاری ارزش امتیاز بیشتری دارد یا سن ؟

مشاور مهاجرت و ویزا:

برای بررسی شرایط دریافت ویزای کار (پیشنهاد شغلی) یا جاب آفر کانادا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

احسان رخشان :

من دارای گواهینامه پایه 1 و لودر و جرثقیل هستم همزمان کارشناس ارشد مهندسی عمران.همسرم هم طراح لباس و نقاش حرفه ایی هستن.لطفا جهت اقامت در تورنتو راهنمایی کنید

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره مهاجرت قانونی، توسط وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

MohammadAmin Choobineh : سلاموقت یه خیر بنده 35 سال سن دارم و کارشناس تغذیه هستم (nutritionist/dietitian) که حدوداً ده سال سابقه کاری در این زمینه دارم و همسرم هم با 31 سال سن در همین رشته تحصیلات دارد و ایشان هم حدود 5 سال سابقه کاری دارد.و دازای یک فرزند چهار ساله هستیم و رزومه کاری و پژوهشی خوبی هم داریم.برای مهاجرت کاری و یا اخذ بورسیه برای مقطع کارشناسی ارشد برای کدام کشورها می توان اقدام کرد؟با تشکر

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره مهاجرت قانونی، توسط وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

حسن :

سلام 32 ساله ام لیسانس معماری.و10ساله پیمانکاری ساختمان(اسکلت بتنی)انجام میدم شریط واسه اقامت ومهاجرت دارم سرمایه به اون صورت ندارم

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

شاهین جوزقیان :

با سلام چه جوری توی برنامه آتلانتیک می شه پشنهاد شغلی گرفت؟ منظورم اینه کجا باید ثبت نام کنیم تا کافرما ها پیدامون کنند با تشکر

مشاور مهاجرت و ویزا

برای بررسی شرایط، توسط مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید.

یا برای بهره مندی از مشاوره وکیل مهاجرت به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

شیوا :

درخصوص مهاجرت به اروپاویاکانادانیازبه راهنمایی دارم

مشاوره مهاجرت و ویزا:

سوالات خود را در قسمت پرسش و پاسخ رایگان مطرح نمایید و یا به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

الناز طاهری :

درخواست مشاوره مهاجرت دارم

مشاوره مهاجرت و ویزا:
برای بهره مندی از مشاوره رایگان به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه فرمایید و برای مشاوره تخصصی به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید.

mahsa :

من متولد فروردین ۱۳۷۳ هستم. دانشجوی انصرافی از رشته ی سینما دانشگاه سوره هستم. سابقه ی کاری مرتبط ندارم. سابقه ی کار در کافه داشتم. سرمایه ای که برای کلیه ی امور مهاجرت دارم مبلغی بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان است. زبان انگلیسی رو در حد خوبی بلدم. می خواستم ببینم از چه راه هایی می تونم خودم رو آماده ی مهاجرت کنم؟ آیا لازمه دوباره برم دانشگاه و مدرک بگیرم؟ یا می تونم با جمع کردن سابقه ی کاری در زمینه ی مورد علاقه ام (انیمیشن یا برنامه نویسی) برای مهاجرت اقدام کنم؟ میشه لطف کنید و بگید چه راه هایی برای من وجود داره؟ آیا سن من مشکل ساز خواهد بود؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

باید شرایط شما برای مهاجرت به صورت دقیق تری بررسی گردد اما شرایط ابتدایی برای ویزای تحصیلی کانادا و اقامت خود اشتغالی کانادا را دارا می باشید. میتوانید به صفحه فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید تا شرایط شما بررسی شود.

Hossein Yazdi :

چکونه می توان برای دریافت پیشنهاد شغلی (job offer) خود را به کارفرمایان کانادایی معرفی کرد در حالیکه در ایران زندگی می کنیم با سپاس فراوان حسین یزدی

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

باید مشخصات و شرایط خود را در اختیار ما قرارداده تا اقدام به کاریابی در کانادا نماییم. میتوانید به صفحه فرم های ارزیابی رایگان مراجعه نمایید.

عادل :

سلام من تصمیم دارم هر طوری شده مهاجرت کنم مرحله اول به کانادا دوم به اروپا خواهشمندم راهی نشونم بدین بتونم برم بنده چندین بار توسط کولاهبرداران که مطمعنن شما را به کاندا میبریم ازم کولاهبرداری کردن زندگیم جارو کردن بردن و زندگیم از هم پاشید خواهش میکنم راهنمایم کنید تا برم سنم داره بالا میره متولد 48 هستم ولی شخص فعال و فنی هستم و معماری تجربی و سابقداری از سوی سازمان نظام کاردانی ساختمان شهر تهران ساماندهی شدیم و دارای گواهینامه های معماری و تاسیساتی و جوشکاری می باشم ممنون میشم زود جواب بدین ؟

مشاوره مهاجرت و ویزا
با سلام و احترام

متاسفانه این گونه کلاهبرداری ها در این باره فراوان شده است. باید توجه داشته باشید که با مراکز معتبر وارد همکاری شده که دارای مجوز های لازمه باشند. باید اگر واجد شرایط باشید از راههای قانونی میتوانیم اقدام کنیم اما اگر ریجکت شده اید و کسانی که برای شما اقدام به درخواست ویزا داده اند مدارک جعلی استفاده کرده باشند شما از 5 سال تا 15 سال محروم شده اید.

برای ارزیابی وضعیت خود می توانید فرمهای ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید.

fariba : سلام روز خوش در مورد کارسریع در کانادا سوال دارم که پیشنهاد کاری که از طرف شرکتها برای خارجیهااعلام میشه ما چطوری میتونیم مطلع بشیم شما معرفی میکنید یا ما خودمان بابد پیدا کنیم اگر اینطور هست شما میتونید راهنمایی کنید که چه مدارکی نیاز هست ممنون

مشاور مهاجرت و ویزا:

 مدارک تحصیلی شما، سوابق شغلی، مدرک زبان و سن شما در اخذ ویزای کاری موثر است. روش مهاجرتی PEQ میتواند برای شرایط شما مناسب باشد.

شما می‌توانید با شماره های موسسه در ارتباط بوده و یا برای مشاوره ی تخصصی اقدام به رزرو وقت مشاوره نمایید.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.