باشگاه بدنسازی در کانادا


آخرین بروز رسانی : ۰۳/۰۱/۱۶

 

 

امکان مهاجرت به کانادا در دسته خدمات ورزشی و تناسب اندام وجود دارد. علیرغم مهاجرت بسیاری از مربیان ورزشی و تناسب اندام به کانادا در چند سال اخیر، این نیاز همچنان در سراسر کانادا از هر دو جنبه ملی و استانی بسیار وجود دارد.

مهاجرت از طریق راه اندازی یا خرید باشگاه بدنسازی در کانادا

سلامت و تناسب اندام در ایالات متحده یک صنعت پررونق 30 میلیارد دلاری است و طبق گزارش انجمن بین المللی سلامت، سالانه 3 تا 4 درصد رشد داشته است. تاسیس یک باشگاه ورزشی در کانادا می تواند یک تجارت بزرگ محسوب شود،  چرا که آمریکایی ها به طور متوسط ​​155 دلار در ماه برای سلامتی و تناسب اندام خرج می کنند. این مبلغ به 112000 دلار در هر سال هم می رسد.

 

مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر و مربی باشگاه بدنسازی

 برای مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر و مربی باشگاه بدنسازی، مدارک و گواهی های شما باید توسط کانادا تایید شده باشد.

 مدارک مورد نیاز در این زمینه عبارتند از:

• مدرک دانشگاهی در مدیریت ورزش های تربیت بدنی یا رشته های مرتبط

•چندین سال تجربه در مشاغل مربوط به ورزش ​​و مشاوره یا برنامه ریزی مدیریت ورزشی

•مدیران اجرایی  ورزش ممکن است ملزم به داشتن گواهینامه مربی گری در یک رشته ورزشی خاص باشند.

 

مربی بدنسازی در کانادا

 فهرست رتبه بندی برای مهاجرت به عنوان مربی باشگاه بدنسازی به شرح زیر است:

•سن

در صورتی که سن شما بین 20 تا 29 سال باشد ، بیشترین امتیاز را دریافت خواهید کرد.

امتیاز مهاجرت به کانادا

•سطح زبان

نمره زبان در آزمون CLB می بایست بیشتر از 4 باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق خرید باشگاه بدنسازی

• تسلط به زبان دوم

حداکثر امتیاز برای هر توانایی (خواندن ، نوشتن ، صحبت کردن و گوش دادن با همسر (حداکثر 22 امتیاز) و بدون همسر (حداکثر 24 امتیاز) هر مهارت می تواند 6 امتیاز به خود اختصاص دهد.

سطح تحصیلات

 هزینه تاسیس باشگاه بدنسازی در کانادا چقدر است؟

هزینه های راه اندازی برای تاسیس یک باشگاه بدنسازی بسته به اندازه، مکان، امکانات و نوع سالن ورزشی که قصد راه اندازی آن را دارید می تواند بسیار متفاوت باشد. هزینه های اولیه راه اندازی می تواند به طور متوسط ​​از 10،000 تا 50،000 دلار متغیر باشد. با این حال، تاسیس باشگاه می تواند هزینه ای بسیار بیشتر از این مبلغ را نیز در بر بگیرد. برای مثال خرید یک باشگاه بدنسازی در کانادا با متراژ معمولی می تواند معادل 800،000 دلار قیمت داشته باشد.

 

مطلب پیشنهادی : خرید بیزینس در کانادا

 

توجه داشته باشید که برآورد کاملا دقیق تقریبا غیر ممکن است.

محل قرار گیری باشگاه یکی از مهم ترین و پرهزینه ترین بخش های راه اندازی باشگاه ورزشی در کانادا است.  علاوه بر محل قرار گیری می بایست در رابطه با خرید یا اجاره باشگاه برنامه ریزی کنید. هزینه اجاره یک محیط 2000 فوت مربعی تقریبا 6000 دلار در ماه است. در مرحله بعد می بایست بررسی کنید که آیا باشگاه مورد نظر احتیاج به بازسازی یا اضافه کردن تجهیزات دارد یا خیر. افزودن دوربین مداربسته، دوش حمام و امکانات دیگر میتواند هزاران دلار هزینه در پی داشته باشد و شما می توانید این هزینه ها را با توجه به بودجه خود کم یا زیاد کنید.

همچنین هزینه قبوض ماهانه آب، گاز و برق می تواند حدود 6500 دلار برای یک سالن ورزشی استاندارد در مقیاس متوسط ​هزینه داشته باشد.​
 

•تجهیزات باشگاه بدنسازی

تجهیزات نیز مانند محل باشگاه نکته ای حائز اهمیت است. هزینه تامین تجهیزات می تواند  برای باشگاهی به مساحت 1500 متر مربع بین مبلغ 10،000 دلار تا 50،000 دلار متفاوت باشد. امکان خرید و یا اجاره تجهیزات نیز فراهم است.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، تهیه لوازم جانبی مانند مبلمان، حوله، تشک، تلفن، پرینتر، سیستم های صوتی و رایانه که از واجبات یک باشگاه بدنسازی می باشد.
 

•مدارک و مجوزها

 در ابتدای شروع به کار باید هزینه مدارک و مجوز ها را در نظر بگیرید.

 داشتن پرسنل تایید شده و معتبر بسیار اهمیت دارد. شما باید مربیان واجد شرایط را استخدام کنید یا هزینه های آموزش تا 800 دلار برای هر مدرک را پرداخت کنید. یکی از مجوزهای مهمی که به عنوان صاحب باشگاه به آن نیاز دارید، مجوز کسب و کار است. هزینه این مجوز می تواند بسته به تعداد کارمندان شما متفاوت باشد، اما  بیش از چند صد دلار نخواهد بود. همچنین مکان باشگاه شما، می تواند بر انواع مجوزها تاثیر گذار باشد.
 

•هزینه های حقوقی و بیمه

 هزینه های تجاری و حقوقی زیادی وجود دارد که باید قبل از راه اندازی باشگاه بدنسازی خود بپردازید.

 هزینه درخواست مجوز کسب و کار یکی از این موارد است.

 همچنین شما باید  کسب و کار جدید خود را نزد مقامات محلی و تجاری ثبت کنید. این کار عموما بر عهده وکلا می باشد.

با این حال، همه این ها می توانند هزینه زیادی در بر داشته باشند.

 برای شروع به چندین سند مانند گواهی ثبت شرکت و قراردادهای استخدامی نیاز دارید. توصیه می شود برای این کار از یک وکیل کمک بگیرید و یا حداقل با یک وکیل مشورت کنید.

برای این نوع خدمات ، حق الزحمه وکیل حدود 200 دلار در ساعت می باشد. اگرچه بسته به مدارک قانونی مورد نیاز، هزینه می تواند متفاوت باشد. هزینه اخذ مجوز های مربوطه برای یک سالن ورزشی در مقیاس متوسط ​​تا حدود 15000 دلار می باشد.

 سالن های بدنسازی عموما متقاضیان زیادی دارند؛ به همین دلیل مستعد آسیب هستند. از این رو داشتن بیمه تجاری الزامی است. این بیمه آسیب افراد، سرقت، غرامت کارگران و بیمه تلفات اموال را در بر می گیرد .

 به منظور دریافت بیمه یک باشگاه کوچک با یک کارمند اداری و بیش از 100،000 دلار تجهیزات باشگاهی، ملزم به پرداخت حدود 6000 دلار در سال هستید.
 

•حقوق کارمندان

ممکن است قصد داشته باشید که کسب و کار خود را به تنهایی اداره کنید، اما با این وجود می بایست احتمال استخدام کارکنان متخصص را نیز باید در نظر بگیرید.

اگرچه این هزینه اولیه هنگفتی نیست، اما به مرور زمان افزایش می‌یابد و بخش بزرگی از هزینه‌های عملیاتی باشگاه‌ را به خود اختصاص می‌دهد.

به یاد داشته باشید که مربیان سطح بالا، امکان جذب مشتریان جدید را افزایش می دهند اما دستمزد بالایی دارند.

در ابتدای کار پس از پرداخت حقوق و مخارج ماهانه، ممکن است سودی نداشته باشید. این رویه تنها مختص 6 ماه اول است.
 

•نرم افزار و سخت افزار مدیریت باشگاه ورزشی در کانادا

برای مدیریت بهتر باشگاه به یک نرم افزار مدیریت کسب و کار نیاز دارید.

راه اندازی باشگاه ورزشی در کانادا

ورود و خروج، صورت‌حساب، وظایف مدیریتی، تمدید عضویت، گزارش‌دهی، بینش‌ها و مدیریت روزانه باشگاه توسط این برنامه ها بررسی می شود. اکثر نرم افزارهای مدیریت باشگاه به صورت اشتراکی هستند. خرید اشتراک می تواند ماهانه، سه ماهه یا سالانه صورت پذیرد.

بسته به میزان خدمات، قیمت ها می توانند بسیار متفاوت باشند.  همچنین باید اینترنت و سیستم فروش را راه اندازی کنید که بتواند روش های مختلف پرداخت را در بر بگیرد. هزینه راه اندازی سخت افزار بسته به ارائه دهنده ای که انتخاب می کنید می تواند متفاوت باشد. این هزینه بالغ بر 2500 دلار در سال خواهد بود.
 

•تبلیغات و بازاریابی

تبلیغ و بازاریابی در ابتدای کار امری ضروری است. هزینه های اولیه مانند ساخت وب سایت برای کسب و کارتان وجود دارد. می‌توانید با استفاده از سایت‌هایی مانند Squarespace یا WordPress، این کار را انجام دهید.

 به علاوه می توانید با استخدام یک فرد متخصص به انجام این کار بپردازید. حداقل 300 دلار برای ایجاد سایت جدید نیاز خواهید داشت.

 به علاوه می بایست هزینه چاپ تراکت و تابلوی ورودی را نیز در نظر بگیرید.  برای 2000 تراکت حدود 100 دلار نیاز است.

 

میزان درامد کارکنان باشگاه بدنسازی در کانادا چقدر است؟

میزان درامد کارکنان و مربیان باشگاه بدنسازی با توجه به حجم کاری، مهارت و سابقه شغلی متفاوت است. برای مثال مربی می تواند درامدی حدود 20 تا 70 هزار دلار داشته باشد.

 

درآمد باشگاه بدنسازی در کانادا چقدر است

 افتتاح یک باشگاه بدنسازی 100،000 تا 500،000 دلار هزینه در پی دارد. درامد متوسط ​​یک باشگاه بدنسازی 25000 تا 30،000 دلار در ماه است که این مبلغ ممکن است به 100 هزار دلار در ماه هم با توجه به باشگاه ورزشی برسد. با در نظر گرفتن هزینه های ناشی از اجاره، قبض و دستمزد می توان گفت متوسط درامد مالک باشگاه بدنسازی 5 تا 10 هزار دلار در ماه خواهد بود.

 

باشگاه های بدنسازی برای فروش در کانادا

* باشگاه Anytime Fitness Toronto با قیمت 448،000دلار

* باشگاه Highly Systemized and Profitable Crossfit Gym  در کلگری با قیمت411،626 دلار

* باشگاه Fitness Center در میسیساگا با قیمت 448،000دلار

و... از نمونه های موجود خرید باشگاه بدنسازی در کانادا هستند.

 

خرید یا راه اندازی باشگاه بدنسازی در کانادا دارای چه آینده و چشم اندازی می باشد؟

خرید یا راه اندازی باشگاه بدنسازی در کانادا به طور کلی دارای چشم انداز روشنی می باشد. به گونه ای که اکثر کارشناسان و افراد متخصص در زمینه تجارت ادعا می کنند که تا سال 2026 این روند رو به رشد به اوج خود خواهد رسید. اکنون این حرفه و صنعت در کشور های دیگر مانند آمریکا حدود 30 میلیارد دلار ارزش به همراه دارد. از طرف دیگر سالانه حدود 3 الی 4 درصد نیز به این  مبلغ اضافه خواهد شد. با توجه به توضیحات ارائه شده می توان اینطور گفت که راه اندازی یا خرید باشگاه بدنسازی در کانادا یک سرمایه گذاری سودآور و بزرگ بوده که می تواند سود زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

بسیاری از شهروندان این کشور به طور متوسط حدود 155 دلار کانادا در ماه صرف هزینه های باشگاه بدنسازی و تناسب اندام خود می کنند. این رقم در طول یک سال حدود 122 هزار دلار کانادا برای هر نفر خواهد بود. تصور کنید این عدد برای تعداد زیادی از افراد باشد که می تواند رقم قابل توجهی گردد.

 

مزایای خرید یا راه اندازی باشگاه بدنسازی در کانادا را نام ببرید

 

مزایای خرید باشگاه های بدنسازی در کانادا:

اگر قصد خرید باشگاه بدنسازی به جای راه اندازی آن را در کانادا دارید بهتر است از مزایای آن نیز با خبر شوید. در ادامه می توانید برخی از این مزایا را مشاهده نمایید.

  • با خرید باشگاه بدنسازی دیگر نیازی به صرف هزینه برای تهیه تجهیزات نخواهید داشت.
  • این امکان وجود دارد که از نیروی کار حرفه ای که قبلا در آن باشگاه بدنسازی مشغول به کار بوده اند کمک بگیرید.
  • نیازی به یافتن مکانی مناسب جهت راه اندازی باشگاه بدنسازی ندارید.
  • هزینه تبلیغات شما به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. 

 

سخن آخر

اگر در زمینه مدیریت و یا مربی گری باشگاه بدنسازی مهارت دارید، کانادا کشور مناسبی برای مهاجرت خواهد بود. شما می توانید با پرداخت هزینه ای معادل 400 تا 800 هزار دلار صاحب یک باشگاه بدنسازی شوید و پس از حداکثر 6 ماه به سوددهی برسید.

 

 

ویزا 724، در کنار شرکت حقوقی مهاجرتی و شرکت توسعه بیزینس در کانادا، با داشتن تجربه راه اندازی و توسعه بیش از 100 کسب و کار موفق، صفر تا صد خدمات خرید بیزینس یا راه اندازی بیزینس، امضای قرارداد قانونی و انجام امور مهاجرتی را ارائه می کند. ما کسب و کار را مطابق با شرایط شما، انتخاب و برای خرید یا راه اندازی آن اقدام می کنیم. در صورتی که قصد راه اندازی یک کسب و کار در کشور کانادا را داشته باشید و اگر تمایل دارید در فرانچایز های قوی کانادا سرمایه گذاری کنید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

در این شرکت، گام به گام در خدمت اهداف کارآفرینانی هستیم که میخواهند بیزینس موفقی در کانادا داشته باشند و از راههای برنامه های تجاری روشهای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ و راه اندازی بیزینس به کانادا مهاجرت کنند.

دریافت اطلاعات تماس و اطمینان از مجوز های ما، با مراجعه به صفحه > درباره موسسه مهاجرتی ما


سوالات متداول


حداقل میزان سابقه کاری درمهاجرت با عنوان تاسیس باشگاه بدنسازی در کانادا چقدر است؟

میزان سابقه کار می بایست حداقل 1 سال معادل 30 ساعت در هفته و یا 1560 ساعت در مجموع به صورت تمام وقت یا پاره وقت در 10 سال گذشته باشد.

درامد باشگاه بدنسازی در کانادا چقدر خواهد بود؟

درامد باشگاه 20 تا 30 هزار دلار در ماه خواهد بود. با احتساب میزان حقوق و مخارج، سود خالص حدود 5 تا 10 هزار دلار می باشد.

هزینه خرید باشگاه بدنسازی در کانادا چقدر است؟

هزینه خرید باشگاه بدنسازی در کانادا مبلغی حدود 410 تا 450 هزار دلار است.


مشاوره رایگان/پرسش و پاسخ


همراهان گرامی، در این قسمت میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهیم بود.(نمایش عمومی)


منصور :

سلام. آیا صرفا خرید و مالکیت باشگاه بدنسازی( نه مدیریت اجرایی) در کانادا، نیاز به مدرک خاصی دارد؟

با درود 

خیر اما اگر سوابق مرتبط  نداشته باشید، شانس شما برای ویزا و اقامت خیلی بالا نیست.

محمدرضا غفاری پاکچین :

همسرم دارای چندین مدرک مربیگری ورزشهای هوازی و بدنسازی و ماساژ ورزشی است و دارای مدرک دانسگاهی ارشد تربیت بدنی رشته آسیب شناسی و حرکات اصلاحی است و قصد مهاجرت به کانادا رو داریم . شماره تماس 09111582464

با درود 

باید شرایط شما برای انتخاب روش مهاجرتی بررسی شود

به بالای سایت قسمت رزرو وقت مشاوره یا فرم ارزیابی رایگان مراجعه نمایید.

مشاوره اخذ ویزا اقامت و مهاجرت قانونی با مجوزها و وکیل رسمی

ارتباط با ما

آدرس و راههای ارتباطی :

مجوزها و آدرس دفاتر:

- مجوز وزارت گردشگری ایران (بنام سالی گشت پارس به ش.ث: 461992)

- مجوز رسمی مشاور مهاجرت کانادا، دکتر شهروز بهرامی اصل: ICCRC :R527306 

- مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ای نماد) بنام ویزا724

- مجوز دفتر فعال حقوقی و مشاور املاک، در امارات (دبی) بنام الیزیاگروپ

 

دفتر ایران (تهران): 

تلفن‌های ثابت:

02122913141 02122223173 / 02122226298

 

پشتیبانی تلفن همراه، واتساپ و تلگرام:

09124644197 / 09961042050 

(شنبه تا چهارشنبه 10:00 الی 17:00 بوقت تهران) - (پنجشنبه: 10 الی 14:00)

 

آدرس: میرداماد؛ میدان مادر (محسنی)، برج بیژن، طبقه 7 واحد 6

* مراجعه حضوری فقط با رزرو وقت قبلی

(پاسخدهی تلفنی فقط: 10:00 الی 18:00 بوقت تهران )

(پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام: 24 ساعته)


دفتر کانادا (تورنتو):

CANADA Office  :

17075 Leslie St, Unit 6, Newmarket, ON L3Y8E1 
Canada Toronto 

19055987474+ : Whatsapp & CALL

(مراجعه به دفاتر فقط با رزرو وقت قبلی)

 

دفتر امارات (دبی):

DUBAI Office  :

Dubai sheikh zayed road AlQuoz3 RAK bank Building office

 

اینماد ویزا724   RCIC

* ویزا724 مرکز تخصصی ویزا و مهاجرت

لینک های مهم: شرایط مهاجرت به کانادا / ویزا تحصیلی کانادا

سرمایه گذاری در کانادا / وکیل مهاجرت / ثبت شرکت دبی

شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا / ویزای کانادا / پاسپورت دومینیکا

مهاجرت به انگلیس / ویزای تحصیلی انگلیس / خرید ملک در دبی

استارتاپ کانادا / موسسه مهاجرتی / تورنتو / ونکوور

 

* اینستاگرام ویزا724: 

ایمیل : info[at]visa724.com

تمامی حقوق این سایت مربوط به ویزا 724 می باشد.